driver187 Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam. Przymierzam się do montażu ABSu, mam cały zestaw jaki jest potrzebny ale nie wiem dokładnie jak poprowdzone są przewody elektryczne ( wiązka i do czujników ) oraz jak wygląda sprawa z przewodami hamulcowymi chodzi mi o to który jest który w starej pompie bez ABSu i tą z ABSem. Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez driver187 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2013 sterownik pod kanapą, przewody idą lewym progiem do skrzynki bezpieczników, dwa przekaźniki na grodzi za skrzynką bezpieczników i dalej do pompy. o połączeniu przewodów hamulcowych też gdzieś było na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2013 Podziękował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2013 mam cały zestaw Bębny z tyłu czy tarcze? Koszyczki sugeruję kupić nowe, około 26 zl sztuka. Nawet czujniki już dzisiaj chodzą za pięć dych. Dziwię się że masz czujniki bo ciężko je wydłubać bez zniszczenia chyba że razem ze zwrotnicami i tylnymi czopami. Przewodów wyjsciowych jest trzy....dwa przód jeden tył...kuknę u siebie i zobaczę jak to po kolei wychodzi. Mam nadzieję że rozmawiamy o TEVES mkII. W załączniku najbardziej rzeczywisty opis diagnostyki. kody ABS.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Kurde nie pamiętam teraz czy to TEVES Mk II (pochodzi mój zestaw z B4 94r.). Czujniki oczywiście nowe tak samo jak piasty tył i przód. Hamulce tył bębny. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez driver187 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2013 mój zestaw z B4 94r Zatem nowszy model, zatem nie podpowiem Ci w kwestii przewodów hamulcowych jak i elektryki, po 93 roku były zupełnie inne pompy ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2013 Dwa przewody masz już podłączone jeżeli kupiłeś całą pompę z serwem (między pompą ham. a pompą ABS). Dolne otwory patrząc od lewej w teves 2 to PP, TL, TP, PL. Wydaje mi się z resztą że są tam oznaczenia, tylko po niemiecku (odpowiednio VR, HL, HR, VL) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #8 Napisano 6 Kwietnia 2013 Dzisiaj spojrzę na cały agregat, leży w garażu razem z resztą gratów i sprawdzę czy jest tam coś opisane. W razie dalszych wątpliwości będę się dopytywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2013 Zrobiłem dzisiaj fotki całego agregatu ABSu, są w nim 4 wyjścia na przewody hamulcowe tak samo jak w mojej zwykłej pompie hamulcowej. Teraz pytanie który na jakie koło idzie. Jeszcze jedno pytanie , którędy jest przeciągnięta wiązka do komory silnika chodzi mi o ścianę grodziową w jakim miejscu przechodzą przewody. Byłbym wdzięczny za fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 6 Kwietnia 2013 To jest Teves 04 z EDS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach