Skocz do zawartości
latinoo_80

[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

cześćm \\

u mnie po wymianie swich x2, po włożeniu kluczyka miga żółta kontrolka kierownicy oraz komunikat move the stering wheel, jakiś pomysł.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Mundek84 napisał:

cześćm \\

u mnie po wymianie swich x2, po włożeniu kluczyka miga żółta kontrolka kierownicy oraz komunikat move the stering wheel, jakiś pomysł.  

a wymieniałeś te dwa przekaźniki bo czasami tez padają. te dwa pośrodku płytki.

10A.jpg.d621a8cf1ccff2939cc61dcaadcdeac5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak i nic nie dało. zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędy wyciągając kluczyk przed zdjęciem klemy wg instrukcji z załącznika

 

instrukcja passat.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Mundek84 napisał:

tak i nic nie dało. zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędy wyciągając kluczyk przed zdjęciem klemy wg instrukcji z załącznika

 

instrukcja passat.pdf

podłącz kompa i sprawdź błędy. A auto odpala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto nie odpala dodatkowy tylko kontrolka od kiery miga na żółto oraz kom "move stering wheel" zasilanie ma obd mam jakies 2-3min i rozłącza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Mundek84 napisał:

auto nie odpala dodatkowy tylko kontrolka od kiery miga na żółto oraz kom "move stering wheel" zasilanie ma obd mam jakies 2-3min i rozłącza

Rozbierałeś to na odłączonym aku? Odłącz aku na jakąś godzinę i podłącz i sprawdź czy jest poprawa. mikro styki kopiłeś te same?" myślę ze podłączyłeś kiere źle. odłącz aku rozepnij wszystko i podłącz jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozbierane na rozłączonym  aku  i bez kluczyka w stacyjce. ja podłączałem kierownice to najpierw wtyczka od blokady, 4x srudy o dkolumny, masa, zółta wtyczka i podłużna czarna spod kierowncicy. mikro styki te same zakupione

na samym końcu klema na aku, żona wku**** ;)

Edytowane przez Mundek84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, DarkFace napisał:

Rozbierałeś to na odłączonym aku? Odłącz aku na jakąś godzinę i podłącz i sprawdź czy jest poprawa. mikro styki kopiłeś te same?" myślę ze podłączyłeś kiere źle. odłącz aku rozepnij wszystko i podłącz jeszcze raz

Jeszcze jedno a skąd miąłeś mikrostyki 

 

7 minut temu, Mundek84 napisał:

rozbierane na rozłączonym  aku  i bez kluczyka w stacyjce. ja podłączałem kierownice to najpierw wtyczka od blokady, 4x srudy o dkolumny, masa, zółta wtyczka i podłużna czarna spod kierowncicy. mikro styki te same zakupione

na samym końcu klema na aku

 

Wygląda że wszystko OK, Sadzę ze bez rozbiórki nic nie zrobisz, trzeba sprawdzić ścieżki na płytce może jest zimny lut. Bo to jest dalej problem z blokadą, jeszcze może jest źle złożony ten ślimak. ja jak robię tą reanimacje a robiłem to ze 3 razy w różnych samochodach to przed złożeniem podłączyłem wszystkie kable i na otwartej skrzynce od blokady sprawdzałem mechanizm przy  wkładaniu i wyciąganiu kluczyka.

Edytowane przez DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-blokady-kierownicy-vw-passat-b6-i6677575795.html?snapshot=MjAxNy0xMS0wNlQwNzoyODo1MS45MzlaO2J1eWVyOzU1YzBlOWIyZWVlNDYyODI0NzU1YzY0ZGE1ZGQ3YWMxMmUzNjlhMjNkODFhY2U4MjEyNGQ5NGE0NDJlMDhlZjM%3D

 

 

jest prawdopodobieństwo ze immobilizer padł w kluczyku ?? w razie w mam drugi kluczyk, który leży w domu z nwa baterią a ostatnio był używany 3 tyg temu

5 minut temu, DarkFace napisał:

Jeszcze jedno a skąd miąłeś mikrostyki 

 

Wygląda że wszystko OK, Sadzę ze bez rozbiórki nic nie zrobisz, trzeba sprawdzić ścieżki na płytce może jest zimny lut. Bo to jest dalej problem z blokadą, jeszcze może jest źle złożony ten ślimak. ja jak robię tą reanimacje a robiłem to ze 3 razy w różnych samochodach to przed złożeniem podłączyłem wszystkie kable i na otwartej skrzynce od blokady sprawdzałem mechanizm przy  wkładaniu i wyciąganiu kluczyka.

ślimaka wogóle nie ruszałem, tylko samą płytkę odkręciłem. Ślimak zostal na miejscu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Mundek84 napisał:

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-blokady-kierownicy-vw-passat-b6-i6677575795.html?snapshot=MjAxNy0xMS0wNlQwNzoyODo1MS45MzlaO2J1eWVyOzU1YzBlOWIyZWVlNDYyODI0NzU1YzY0ZGE1ZGQ3YWMxMmUzNjlhMjNkODFhY2U4MjEyNGQ5NGE0NDJlMDhlZjM%3D

 

 

jest prawdopodobieństwo ze immobilizer padł w kluczyku ?? w razie w mam drugi kluczyk, który leży w domu z nwa baterią a ostatnio był używany 3 tyg temu

ślimaka wogóle nie ruszałem, tylko samą płytkę odkręciłem. Ślimak zostal na miejscu 

To pozostaje sprawdzenie ścieżek i poprawienie lutowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem chyba o ważnej rzeczy, jak wkładam kluczyk to wydobywa się dźwięk jakby blokada próbowała wskoczyć we frez kolumny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mundek84 napisał:

zapomniałem chyba o ważnej rzeczy, jak wkładam kluczyk to wydobywa się dźwięk jakby blokada próbowała wskoczyć we frez kolumny

w blokadzie jest zabezpieczenie przed rozbiórką teraz wiem ze źle złożyłeś obudowę i masz zablokowaną blokadę. ja ten bolec plastikowy usuwam dla świętego spokoju.

Osuń ten plastikowy bolec i sprężynkę co na zdjęciu, pamiętaj ze ta sprężynka co jest w środku co dociska ten metalowy bolec musi zostać.

6A.jpg.9069133abcdae19ba4163cd90cabca56.jpg

Edytowane przez DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

usunąłem element 1 oraz 2, czy jest konieczne aby one wróciły na swoje miejsce??

podaj nr tel. do siebie to zadzwonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Mundek84 napisał:

usunąłem element 1 oraz 2, czy jest konieczne aby one wróciły na swoje miejsce??

podaj nr tel. do siebie to zadzwonie

Nie musisz tego z powrotem montować, nawet lepiej tego nie montować zęby się nie zablokowało w przyszłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten bolec mam osobno w pojemniku zadzwoj jak mozesz 668278820

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

udało się poprawiłem luty na switchach :D chłopaki macie duże piwo ode mnie za pomoc DarkFace oraz latinoo_80 :drive::hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć Wam, długo się nie nacieszyłem naprawą jak 3 tyg. wczoraj wracając z dzieckiem od lekarza usterka wróciła :annoyed:. Nie mam już siły do paszczura...
podpowiedzcie co może być jeszcze przyczyną powrotu czerwonej kontrolki od kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mundek84 napisał:

cześć Wam, długo się nie nacieszyłem naprawą jak 3 tyg. wczoraj wracając z dzieckiem od lekarza usterka wróciła :annoyed:. Nie mam już siły do paszczura...
podpowiedzcie co może być jeszcze przyczyną powrotu czerwonej kontrolki od kierownicy.

źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, DarkFace napisał:

źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp

nic innego chyba nie pozostaje jak ponowne sprawdzenie lutów. jest możliwość, że luty wytrzymały 3 tyg?

jak się wkurzę a niewiele mi brakuje to paszczur wyląduje  w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Mundek84 napisał:

nic innego chyba nie pozostaje jak ponowne sprawdzenie lutów. jest możliwość, że luty wytrzymały 3 tyg?

jak się wkurzę a niewiele mi brakuje to paszczur wyląduje  w ASO.

czy dałeś cynę z dwóch stron płytki od strony microsłicza i od drugiej, bo to ma być przylutowane z dwóch i ma być prosto przymocowany względem płytki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności