Mundek84 Zgłoś #41 Napisano 26 Listopada 2017 cześćm \\ u mnie po wymianie swich x2, po włożeniu kluczyka miga żółta kontrolka kierownicy oraz komunikat move the stering wheel, jakiś pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #42 Napisano 27 Listopada 2017 17 godzin temu, Mundek84 napisał: cześćm \\ u mnie po wymianie swich x2, po włożeniu kluczyka miga żółta kontrolka kierownicy oraz komunikat move the stering wheel, jakiś pomysł. a wymieniałeś te dwa przekaźniki bo czasami tez padają. te dwa pośrodku płytki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #43 Napisano 27 Listopada 2017 tak i nic nie dało. zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędy wyciągając kluczyk przed zdjęciem klemy wg instrukcji z załącznika instrukcja passat.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #44 Napisano 27 Listopada 2017 2 minuty temu, Mundek84 napisał: tak i nic nie dało. zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędy wyciągając kluczyk przed zdjęciem klemy wg instrukcji z załącznika instrukcja passat.pdf podłącz kompa i sprawdź błędy. A auto odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #45 Napisano 27 Listopada 2017 auto nie odpala dodatkowy tylko kontrolka od kiery miga na żółto oraz kom "move stering wheel" zasilanie ma obd mam jakies 2-3min i rozłącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #46 Napisano 27 Listopada 2017 Teraz, Mundek84 napisał: auto nie odpala dodatkowy tylko kontrolka od kiery miga na żółto oraz kom "move stering wheel" zasilanie ma obd mam jakies 2-3min i rozłącza Rozbierałeś to na odłączonym aku? Odłącz aku na jakąś godzinę i podłącz i sprawdź czy jest poprawa. mikro styki kopiłeś te same?" myślę ze podłączyłeś kiere źle. odłącz aku rozepnij wszystko i podłącz jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #47 Napisano 27 Listopada 2017 (edytowane) rozbierane na rozłączonym aku i bez kluczyka w stacyjce. ja podłączałem kierownice to najpierw wtyczka od blokady, 4x srudy o dkolumny, masa, zółta wtyczka i podłużna czarna spod kierowncicy. mikro styki te same zakupione na samym końcu klema na aku, żona wku**** Edytowane 27 Listopada 2017 przez Mundek84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #48 Napisano 27 Listopada 2017 (edytowane) 13 minut temu, DarkFace napisał: Rozbierałeś to na odłączonym aku? Odłącz aku na jakąś godzinę i podłącz i sprawdź czy jest poprawa. mikro styki kopiłeś te same?" myślę ze podłączyłeś kiere źle. odłącz aku rozepnij wszystko i podłącz jeszcze raz Jeszcze jedno a skąd miąłeś mikrostyki 7 minut temu, Mundek84 napisał: rozbierane na rozłączonym aku i bez kluczyka w stacyjce. ja podłączałem kierownice to najpierw wtyczka od blokady, 4x srudy o dkolumny, masa, zółta wtyczka i podłużna czarna spod kierowncicy. mikro styki te same zakupione na samym końcu klema na aku Wygląda że wszystko OK, Sadzę ze bez rozbiórki nic nie zrobisz, trzeba sprawdzić ścieżki na płytce może jest zimny lut. Bo to jest dalej problem z blokadą, jeszcze może jest źle złożony ten ślimak. ja jak robię tą reanimacje a robiłem to ze 3 razy w różnych samochodach to przed złożeniem podłączyłem wszystkie kable i na otwartej skrzynce od blokady sprawdzałem mechanizm przy wkładaniu i wyciąganiu kluczyka. Edytowane 27 Listopada 2017 przez DarkFace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #49 Napisano 27 Listopada 2017 http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-blokady-kierownicy-vw-passat-b6-i6677575795.html?snapshot=MjAxNy0xMS0wNlQwNzoyODo1MS45MzlaO2J1eWVyOzU1YzBlOWIyZWVlNDYyODI0NzU1YzY0ZGE1ZGQ3YWMxMmUzNjlhMjNkODFhY2U4MjEyNGQ5NGE0NDJlMDhlZjM%3D jest prawdopodobieństwo ze immobilizer padł w kluczyku ?? w razie w mam drugi kluczyk, który leży w domu z nwa baterią a ostatnio był używany 3 tyg temu 5 minut temu, DarkFace napisał: Jeszcze jedno a skąd miąłeś mikrostyki Wygląda że wszystko OK, Sadzę ze bez rozbiórki nic nie zrobisz, trzeba sprawdzić ścieżki na płytce może jest zimny lut. Bo to jest dalej problem z blokadą, jeszcze może jest źle złożony ten ślimak. ja jak robię tą reanimacje a robiłem to ze 3 razy w różnych samochodach to przed złożeniem podłączyłem wszystkie kable i na otwartej skrzynce od blokady sprawdzałem mechanizm przy wkładaniu i wyciąganiu kluczyka. ślimaka wogóle nie ruszałem, tylko samą płytkę odkręciłem. Ślimak zostal na miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #50 Napisano 27 Listopada 2017 2 minuty temu, Mundek84 napisał: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-blokady-kierownicy-vw-passat-b6-i6677575795.html?snapshot=MjAxNy0xMS0wNlQwNzoyODo1MS45MzlaO2J1eWVyOzU1YzBlOWIyZWVlNDYyODI0NzU1YzY0ZGE1ZGQ3YWMxMmUzNjlhMjNkODFhY2U4MjEyNGQ5NGE0NDJlMDhlZjM%3D jest prawdopodobieństwo ze immobilizer padł w kluczyku ?? w razie w mam drugi kluczyk, który leży w domu z nwa baterią a ostatnio był używany 3 tyg temu ślimaka wogóle nie ruszałem, tylko samą płytkę odkręciłem. Ślimak zostal na miejscu To pozostaje sprawdzenie ścieżek i poprawienie lutowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #51 Napisano 27 Listopada 2017 zapomniałem chyba o ważnej rzeczy, jak wkładam kluczyk to wydobywa się dźwięk jakby blokada próbowała wskoczyć we frez kolumny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #52 Napisano 27 Listopada 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Mundek84 napisał: zapomniałem chyba o ważnej rzeczy, jak wkładam kluczyk to wydobywa się dźwięk jakby blokada próbowała wskoczyć we frez kolumny w blokadzie jest zabezpieczenie przed rozbiórką teraz wiem ze źle złożyłeś obudowę i masz zablokowaną blokadę. ja ten bolec plastikowy usuwam dla świętego spokoju. Osuń ten plastikowy bolec i sprężynkę co na zdjęciu, pamiętaj ze ta sprężynka co jest w środku co dociska ten metalowy bolec musi zostać. Edytowane 27 Listopada 2017 przez DarkFace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #53 Napisano 27 Listopada 2017 usunąłem element 1 oraz 2, czy jest konieczne aby one wróciły na swoje miejsce?? podaj nr tel. do siebie to zadzwonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #54 Napisano 27 Listopada 2017 8 minut temu, Mundek84 napisał: usunąłem element 1 oraz 2, czy jest konieczne aby one wróciły na swoje miejsce?? podaj nr tel. do siebie to zadzwonie Nie musisz tego z powrotem montować, nawet lepiej tego nie montować zęby się nie zablokowało w przyszłości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #55 Napisano 27 Listopada 2017 ten bolec mam osobno w pojemniku zadzwoj jak mozesz 668278820 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #56 Napisano 27 Listopada 2017 udało się poprawiłem luty na switchach chłopaki macie duże piwo ode mnie za pomoc DarkFace oraz latinoo_80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #57 Napisano 15 Grudnia 2017 cześć Wam, długo się nie nacieszyłem naprawą jak 3 tyg. wczoraj wracając z dzieckiem od lekarza usterka wróciła . Nie mam już siły do paszczura... podpowiedzcie co może być jeszcze przyczyną powrotu czerwonej kontrolki od kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #58 Napisano 15 Grudnia 2017 3 godziny temu, Mundek84 napisał: cześć Wam, długo się nie nacieszyłem naprawą jak 3 tyg. wczoraj wracając z dzieckiem od lekarza usterka wróciła . Nie mam już siły do paszczura... podpowiedzcie co może być jeszcze przyczyną powrotu czerwonej kontrolki od kierownicy. źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #59 Napisano 15 Grudnia 2017 3 minuty temu, DarkFace napisał: źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp nic innego chyba nie pozostaje jak ponowne sprawdzenie lutów. jest możliwość, że luty wytrzymały 3 tyg? jak się wkurzę a niewiele mi brakuje to paszczur wyląduje w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #60 Napisano 15 Grudnia 2017 5 godzin temu, Mundek84 napisał: nic innego chyba nie pozostaje jak ponowne sprawdzenie lutów. jest możliwość, że luty wytrzymały 3 tyg? jak się wkurzę a niewiele mi brakuje to paszczur wyląduje w ASO. czy dałeś cynę z dwóch stron płytki od strony microsłicza i od drugiej, bo to ma być przylutowane z dwóch i ma być prosto przymocowany względem płytki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach