Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Mapa TL zła. 70mg to sporo za dużo przy seryjnym turbo. poza tym od 1900 lejej 67mg czyli twoja dwumasa skończy żywot bardzo szybko.

 

1,65bar dla seryjnego turbo to też za dużo.

 

Dla AVF ogranicz się do 65mg i 1,45bar.

 

SOI i ID nie ruszone. Skoro podlewasz 70mg to czemu w tych mapach skala kończy ci się na 60mg?

 

Polecam studiować logi innych samochodów po chipie i wyciągać z nich jakie dawki i doładowanie dają tunerzy.

 

Np: tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/148215-AVF-du%C5%BCe-spalanie

 

Na bazie tych logów jestem w stanie powiedzieć ci ile podlewają i dmuchają tunerzy i w jakim zakresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mapa TL zła. 70mg to sporo za dużo przy seryjnym turbo. poza tym od 1900 lejej 67mg czyli twoja dwumasa skończy żywot bardzo szybko.

 

1,65bar dla seryjnego turbo to też za dużo.

 

Dla AVF ogranicz się do 65mg i 1,45bar.

 

SOI i ID nie ruszone. Skoro podlewasz 70mg to czemu w tych mapach skala kończy ci się na 60mg?

 

Polecam studiować logi innych samochodów po chipie i wyciągać z nich jakie dawki i doładowanie dają tunerzy.

 

Np: tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/148215-AVF-du%C5%BCe-spalanie

 

Na bazie tych logów jestem w stanie powiedzieć ci ile podlewają i dmuchają tunerzy i w jakim zakresie.

 

Zapatrzony na te dawki w mg jesteś, a tu się czasy liczą czasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że czasy duration i soi są ważne, ale je robię poprzez ekstrapolację. Wiadomo, że przy więszych dawkach potrzeba czasu, żeby ją wstrzyknąć i odpowiednio szybko zacząć to wstrzykiwanie.

 

Ja też dopiero się uczę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba przestawić limit diagnostyczny - i będzie "odblokowany", jeśli zależy Ci, żeby rzeczywiste wartości były widoczne w logach. Jak nie, to nie zwracaj na to uwagi. To samo dotyczy doładowania (ALH max. 2600mbar) Jak nie będziesz sobie mógł poradzić z przeskalowaniem diagnostyki to odezwij się na PW lub e-mail.

 

Witaj.

Czyli jak przeskaluję deskryptor osi mapy napięcia pompy (mowa o VP) na powiedzmy 70mg to przeskalowanie również innych map ponad 51mg (smoke limit, SOI itp) to sterownik będzie poprawnie interpretował ponad 51mg, jedynie w diagnostyce będzie do 51, a widać to w grupie 001 na roznącym napięciu pompy? Dobrze myślę?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jak przeskaluję deskryptor osi mapy napięcia pompy (mowa o VP) na powiedzmy 70mg to przeskalowanie również innych map ponad 51mg (smoke limit, SOI itp) to sterownik będzie poprawnie interpretował ponad 51mg, jedynie w diagnostyce będzie do 51

 

Tak, dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki uprzejmości i wyrozumiałości kolegi Sagon, stałem się posiadaczem modzonej pompy 11 z reni. Przeszczep wykonany bezproblemowo, teraz wiem, że moja 10 była strasznie wyjechana, nawet miała wyczuwalny minimalny luz poprzeczny na tłokorozdzielaczu.

 

Pozdrawiam Dj_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos wie jakie wartosci podstawic w map linearization pod mapsensor 4barowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktos wie jakie wartosci podstawic w map linearization pod mapsensor 4barowy?

 

Dla EDC15V/P

103 921

500 4000

 

Dla MSA

500 4500mv

500 4000

 

Główny mnożnik diagnostyki 637

Pozostałe mnożniki 8 157

 

Dla EDC16 to samo tylko "pozostałe mnożniki" są w innych sekwencjach ale tego już możecie poszukać sami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Czy możecie mi wytłumaczyć jak działa mapa N75 w edc15 silnik ALH?

Mam zmienioną turbinę na hybrydę i prawdopodobnie za bardzo wysunięta sztanga bo bardzo późno wstaje, 1 bar przy 2700obr a regulator na 44%.

Jak działa dokładnie ta mapa, czytałem że jest to tylko odnośnik, a główną rolę odgrywa PID, który tak reguluje aby osiągnąć to docelowe ciśnienie tylko dlaczego np. w moim przypadku gdzie jest rozstrojona gruszka, przy 2700obr zadane ciśnienie jest 1,5bara, aktualne osiąga na 1 bar, a zawór wysterowany jest na 44% gdzie w mapie przy tych obrotach i dawce powinno być 65% . Dlaczego PID nie stara się osiągnąć tego ciśnienia? Czy są może jeszcze jakieś widełki w których przy aktualnym i zadanym ciśnieniu zawór n75 reguluje?

Pozdrawiam Dj_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz ujmując nie masz co sztywno patrzeć na procenty w mapie i w logach. Nawet idealnie wystrojone turbo podczas logów np. na 3 biegu po płaskim pokazuje inne wartości procentowe niż na 3 pod ostrą gore gdzie jest spore obciążenie. Rób logi na obciążeniu i na pół gwizdka i po prostu dodawaj lub ujmuj gdzie trzeba aż do poziomu gdzie PID będzie ogarniać. Pamiętaj żeby przy max obciążeniu wysterowanie zaworu celowało w 75%, jak się dużo mija to kręć odpowiednio sztangą. Ogólnie ja się sporo namęczyłem z tą mapą żeby jakoś to ciśnienie wyglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam prośbę moze ktoś z was zaglądnie,wymieniłem pompowtryski 073AN NA 073AR i auto straciło moc i pokazuje dziwne wartosci spalania na fisie ,małe dawki paliwa na vagu ,doczytałem ze to wina map więc postanowiłem skopiowac mapy z oryginalnego wsadu pod AR do wsadu AN ,pytanie czy dobrze to zrobiłem ? http://www116.zippyshare.com/v/cvXbAyMO/file.html

wsad a4 to z pompek AR ,pozostałe dwa to oryginalny i przerobiony pod AR .

ps. na wsadzie z a4 auto testowo jezdzi poprawnie (a6 c5)

 

witam ponownie ,po testach ''na drodze'' smiem twierdzic ze wszystko jest ok jezeli chodzi o moc ,dalej walka ze wskazaniami paliwa na fiS bynajmniej na wolnych obrotach,skopiuje mapki ''start IQ'' bo tez sie roznia i potestuje ...

Edytowane przez kwitek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to iż dobrze skopiowałeś wszystko ;). Start IQ odpowiada za dawki podczas odpalania, więc jeżeli nie ma problemów z odpalaniem silnika, to nie zmieniaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft do oceny Golf 4 1,9 TDI AXR 101km. ori http://www5.zippyshare.com/v/WuBMsLnd/file.html i mod http://www120.zippyshare.com/v/gcjH2J3M/file.html auto bardzo dobrze się zbiera nie dymi ma moc nie porównywalnie większą w porównaniu z ori.Proszę o ocenę tych moich wypocin i wskazanie ewentualnych korekt z góry dzięki. Zagląda ktoś tu jeszcze???

Edytowane przez prezes1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello! I have a VW Passat B5 + AVF, AL nozzles, turbine GTB 2260 Vk, I would like to remove the MAF and to transfer work on the MAP! Someone could tell how to do it, or help to do?! Thanks!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógł by ktoś ocenić? I ewentualnie napisać co do poprawy i czy bezpiecznie można wrzucić do auta?

Chciałem jeszcze porównać z innymi wsadami z AJM co były tutaj zamieszczone ale już linki nie działają więc wykorzystałem tylko to czego się doczytałem i troszkę podebrałem z wsadu ATJ.

ajm pierwsza próba.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo. A jesteś w stanie mi powiedzieć czy dobrze próbuję ruszyć mapę?

EDCsuite wyliczył twój program na ok 150km i ok 355Nm.

Edytowane przez CULTUS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem zajrzę. AJM jest łatwy do zrobienia bo mapy są tam dość wysoko wyskalowane. Wystarczy ruszyć tylko kilka podstawowych map.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności