Jump to content
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Recommended Posts

zgadza sie, udało mi się ją znaleźć. mógłby ktoś powiedzieć o ile trzeba podwyższyć wartości aby autko odpalało normalnie? mają być takie jak przy -30-20 stopniach ?

 

Nie kolego zmieniasz tylko tam gdzie masz puste pola przy dużej temperaturze i nie żadne 20 ale zacznij od 5 mg.A najlepiej napraw rozrusznik za słabo kręci nie osiąga odpowiednich obrotów silnika a komputer żeby podlać potrzebuje około280 obr.na min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, potrzebuje wyłączyć całkowicie egr w silniku ARL numer sterownika 038906019KG SG5342 mógły mi ktoś podać adres albo podesłać gotowy wsad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czesc,

 

Orientuje sie ktos co moze byc przyczyna, ze tnie mi napiecie na 4,42v ? Probowalem na kilku roznych softach (ASV, ALH) i to samo.

 

Golf 4 ASV seria.

Edited by Gaszka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wszystkich,

 

po przeczytaniu całego wątku mam kilka pytań, wzorować będę się na mapie z silnika AMF (1.4 TDI 75KM)

1. Dla turbo z AMF-a max boost to 1.2 bara, więc podnosząc boost na mapie "Target boost" na 2200 otrzymujemy max przepływ 474*2,2=1043 mg/storke, mapę dymu mam wyskalowaną od 300 do 900 mg co 50 mg, czy powinienem przeskalować tą mapę? np od 300 do 1020 mg co 60 mg czy może zakres 300-800 zostawić 850 zmienić na 900 i ostatnią 1000?

2. Jak liczymy dawki paliwa do limitera dymu mając przedział 750-800 dawkę wyliczamy dla początku przedziału czy środka, a może końca? Bo przyjmując AFR=18 dostajemy:

750/18 = 41,7 mg

775/18 = 43,5 mg

800/18 = 44,4 mg

którą dawkę wpisać w mapę?

3. Robiąc ekstrapolacje czasu wtrysku które wartości mam zmienić? Mapę mam wyskalowaną do 50 mg, a moja max dawka to 60 mg więc aby zachować skok w mapie powinienem dodać 2 kolumny, no ale dodać nie można więc które wartości mam zmienić? np jak na początku mam 0,5/2/5/7/10 to usuwam wiersz dla wartości 2 i 7 pozostałe przesuwam i na końcu dodaje wiersz dla 55 i 60? Dobrze myślę? Identycznie postępujemy z SOI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zmień ostatnie dwie kolumny i będzie ok.

2.Przecież w Smoke Limiter masz konkretne wartości przepływu a nie jakieś przedziały?

3.Możesz tak zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie, na temat Smoke Limitera doczytałem na ecuconnections.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, spojrzy ktoś na moją prace? Robione na podstawie AVB.

Grzebałem w:

-DW,

-SL,

-TL,

-TB,

-N75 (jeszcze dopracowuje logując ciągle),

-SOI 89*C, (przyspieszone o 1* w przedziale 1500-2700, 10-30mg)

-EGR i

-SVBL

Apropo tego SVBL to coś mi nie chce to działać, turbo przeładowywało ponad granice svbl a i tak nie wpadał w tryb awaryjny zbyt ochodzo, dopiero grubo ponad mój limit powodowało notlauf (było brudne turbo, już naprawione).

Liczyłem AFR aby nie spadło poniżej ~17.

Pozdrawiam.

http://speedy.sh/uJ3HF/tuned

 

 

SVBL jeśli jest przekroczony przez ~6sekund, z tego co pamiętam, to dopiero wywala błąd. Jeśli przeładowanie jest krótsze to sterownik nie zapisuje tego jako błąd tylko traktuje jako chwilową niesprawność czegoś albo losową anomalię.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SVBL jeśli jest przekroczony przez ~6sekund, z tego co pamiętam, to dopiero wywala błąd. Jeśli przeładowanie jest krótsze to sterownik nie zapisuje tego jako błąd tylko traktuje jako chwilową niesprawność czegoś albo losową anomalię.

 

To tłumaczy brak natychmiastowej współpracy SVBL'a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vaglog.pl/log_248480.html

http://vaglog.pl/log_248479.html

 

Jak widać jeszcze N75 nie jest dopracowane, ale to z powodu problemów z laptopem. Przez to boost lekko nie trafia w cel a dodatkowo przy ~3100 rpm spada i obcina mi trochę dawkę. To jest jeszcze sprawa rozwojowa.

 

Jak myślicie przepływa w miarę pokazuje czy ciut zaniża? Zastanawiam, się czy uda się jeszcze coś więcej wlać na tym ciśnieniu. Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://vaglog.pl/log_248480.html

http://vaglog.pl/log_248479.html

 

Jak widać jeszcze N75 nie jest dopracowane, ale to z powodu problemów z laptopem. Przez to boost lekko nie trafia w cel a dodatkowo przy ~3100 rpm spada i obcina mi trochę dawkę. To jest jeszcze sprawa rozwojowa.

 

Jak myślicie przepływa w miarę pokazuje czy ciut zaniża? Zastanawiam, się czy uda się jeszcze coś więcej wlać na tym ciśnieniu. Pzdr

kolego w avb siedzi chyba turbo gt 1749v wiec mozesz smiało dac wieksze doladowanie chociażby 1,25,przepływka powyzej 3500 malo pokazuje, a dawke obcina juz od 3000obr

Edited by lolo2955

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak, siedzi tam gt1749v i z tego co czytalem daja nawet 1.35b, ale ja nie zamiezam dochodzic do granicy. Najwyżej podniose troche boost, dam nizsze afr, podleje troche i przybedzie pare Nm. :) Narazie zostanie smoke by MAF ale jakbym mial z przeplywka problemy to zrobie mape dymu po MAPie.

Edited by dartroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM.

VW Polo 1.4TDI AMF 75HP 045609019AP 0281010865 1039S00474.rar

Edited by Teewar

Share this post


Link to post
Share on other sites
To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM.

 

Ja Ci nie podpowiem, musi ktoś z większa wiedzą niż ja to zrobić, ale oglądając ori soft bardzo zaciekawiła mnie mapa N75. Wie ktoś dlaczego ona jest taka dziwna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM.

 

Wróć do ori softu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dawki można dać max. na PD o końcówce BA? Silnik AVF 130KM z 2004r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy