Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki powinien być kąt wtrysku w mapie soi, dla dawki 70mg przy 2000,3000,4000rpm? Pompa 11mm, wtryski 230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Ja z takim pytaniem czy byłby ktoś w stanie pomóc z wsadem bo niezbyt się orientuje jak go przerobić żeby nie pogięło głowicy bądź nie wywaliło korasa przez wydech ;)? Narazie ma być soft pod serie . Niżej załączam Ori i mod 

038906012M-SG 2813.Bin-SG 2813.Bin g4-300nm.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie spojrzeć na mapy po przeróbce.

Wersja 150km jest chyba za mocna na oryginalny sprzęt?

Wersja końcowa to "Passat_038906019CD_mod_lite_arkusz.bin"

Maksymalna dawka paliwa 57mg

Maksymalny przepływ powietrza w mapach 1000mg

Maksymalne ciśnienie doładowania 2250mbar (teoretycznie z tego ciśnienia mogę uzyskać przepływ powietrza ok 1100mg).

 

Passat_038906019CD_mod_150KM.Bin Passat_038906019CD_mod_lite.Bin Passat_038906019CD_ORG.Bin

Wykres EDC_dawka.png

Mapy1.png

Mapy2.png

Table powietrze paliwo.png

Passat_038906019CD_mod_lite_arkusz.Bin

Edytowane przez rybak02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wrzuciłem do 1.9 ahf wtryski 0.216 mam mape zrobioną czy musze coś przerabiać po wrzuceniu tych wtrysków ?? autko odrazu lepiej sie zbiera ale czy jest szansa że nie wykorzystuje w pełni wtrysków, ponieważ mapa nastawnika pompy mam ori  z ahf bo nie musiałem ją ruszać na ori wtryskach. pozdro

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. polecicie kogoś kto zrobi mi dobrze i w miare tanio soft przez internet ? w aucie sporo podzespołów zmienione na wydajniejsze. pacjent golf 4 1.9tdi na zwykłej pompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :) 
Udało mi się przeczytać cały temat od deski do deski, przeanalizowałem sobie większość map z pdków jakie tu były, czuję się troszeczkę mądrzejszy teraz, ale nie wiem jak to w praktyce wyjdzie :)
Do meritum, mam ibizę asz po chipie, przejeździła na nim już koło 100tys km bezawaryjnie, ale chcę co nieco pozmieniać w sofcie. 

I tu rodzi się pytanie numer 1:
Dawkę po limiterach mam ustawioną na 64mg, ale skala w duration jest do 60mg i tu pytanie - wtryśnięte zostanie 64mg z durationem dla 60mg czy zostanie to ograniczone do 60mg? Było o tym pisane w temacie nawet kilka razy, ale odpowiedzi były sprzeczne, odpowie ktoś, kto jest pewny swej racji? :)
Tak samo target boost mam skalibrowany do 55mg, więc może zamiast 64mg jest dawane 55mg?
Pytanie nr 2:
Ktoś tu o tym pisał, jednak nie mogę tego znaleźć - jeżeli seryjne wartości w duration i soi mam identyczne jak w ARL-u to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że mam pompki z końcówką AL?
PS Odpowiedzieć na pierwsze pytanie pewnie mógłbym za pomocą logów, jednak bateria w laptopie mi na to nie pozwala więc zdaję się na Was :)
Pozdrawiam 
 

Edytowane przez IzTam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,czy poratuje ktoś ori wsadem sterownika  038906019A .lub policzy sumę kontrolną tego pliku? 

019A mod1.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.01.2022 o 08:12, IzTam napisał:

Witam :) 
Udało mi się przeczytać cały temat od deski do deski, przeanalizowałem sobie większość map z pdków jakie tu były, czuję się troszeczkę mądrzejszy teraz, ale nie wiem jak to w praktyce wyjdzie :)
Do meritum, mam ibizę asz po chipie, przejeździła na nim już koło 100tys km bezawaryjnie, ale chcę co nieco pozmieniać w sofcie. 

I tu rodzi się pytanie numer 1:
Dawkę po limiterach mam ustawioną na 64mg, ale skala w duration jest do 60mg i tu pytanie - wtryśnięte zostanie 64mg z durationem dla 60mg czy zostanie to ograniczone do 60mg? Było o tym pisane w temacie nawet kilka razy, ale odpowiedzi były sprzeczne, odpowie ktoś, kto jest pewny swej racji? :)
Tak samo target boost mam skalibrowany do 55mg, więc może zamiast 64mg jest dawane 55mg?
Pytanie nr 2:
Ktoś tu o tym pisał, jednak nie mogę tego znaleźć - jeżeli seryjne wartości w duration i soi mam identyczne jak w ARL-u to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że mam pompki z końcówką AL?
PS Odpowiedzieć na pierwsze pytanie pewnie mógłbym za pomocą logów, jednak bateria w laptopie mi na to nie pozwala więc zdaję się na Was :)
Pozdrawiam 
 

Nie musisz skalować choć możesz dla własnej wygody, jak masz wyskalowane do 55mg to cały boost przydawce powyżej 55mg będzie taki sam jak dla 55mg :)

Limiter zawsze ustawia się ciut wyżej żeby nie okroił zadanych wartości, zapobiega bardziej niebezpiecznemu przekroczeniu. Jak masz zadane 60mg a limiter na 64mg to wtryśnie 60mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :D

Robił ktoś kiedyś softa do a4 b6 1.9TDi AVB ze swapem na gtb1756? 

Aktualnie mam zrobioną mape pod ori turbo, niedawno wrzuciłe w.w. GTB i chciałbym ruszyć coś ciutke z mapą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.11.2021 o 08:15, dzzojek218 napisał:

Panowie wrzuciłem do 1.9 ahf wtryski 0.216 mam mape zrobioną czy musze coś przerabiać po wrzuceniu tych wtrysków ?? autko odrazu lepiej sie zbiera ale czy jest szansa że nie wykorzystuje w pełni wtrysków, ponieważ mapa nastawnika pompy mam ori  z ahf bo nie musiałem ją ruszać na ori wtryskach. pozdro

 

Na pewno bym sprawdził kąt wtrysku, dawkę paliwa na wolnych obrotach oraz ciśnienie wewnętrzne pompy wtryskowej. Seryjna mapa dla pompy 10mm nie wykorzystuje w pełni możliwości wtrysków 0.216. Warto popatrzeć na mapę z 2.5Tdi z seryjnymi 0.216 i na mapę dla pompy silnika AHH (11mm). Po odpowiednim połączeniu będzie w pełni wykorzystany potencjał takich felg.

W dniu 19.01.2022 o 08:12, IzTam napisał:

Witam :) 
Udało mi się przeczytać cały temat od deski do deski, przeanalizowałem sobie większość map z pdków jakie tu były, czuję się troszeczkę mądrzejszy teraz, ale nie wiem jak to w praktyce wyjdzie :)
Do meritum, mam ibizę asz po chipie, przejeździła na nim już koło 100tys km bezawaryjnie, ale chcę co nieco pozmieniać w sofcie. 

I tu rodzi się pytanie numer 1:
Dawkę po limiterach mam ustawioną na 64mg, ale skala w duration jest do 60mg i tu pytanie - wtryśnięte zostanie 64mg z durationem dla 60mg czy zostanie to ograniczone do 60mg? Było o tym pisane w temacie nawet kilka razy, ale odpowiedzi były sprzeczne, odpowie ktoś, kto jest pewny swej racji? :)
Tak samo target boost mam skalibrowany do 55mg, więc może zamiast 64mg jest dawane 55mg?
Pytanie nr 2:
Ktoś tu o tym pisał, jednak nie mogę tego znaleźć - jeżeli seryjne wartości w duration i soi mam identyczne jak w ARL-u to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że mam pompki z końcówką AL?
PS Odpowiedzieć na pierwsze pytanie pewnie mógłbym za pomocą logów, jednak bateria w laptopie mi na to nie pozwala więc zdaję się na Was :)
Pozdrawiam 
 

Ad. 1. Możesz wykonać ekstrapolację dla 64mg lub nadpisać dawki dla max wartości 60mg w Duration.

Boost target masz od maksymalnej dawki w mapie turbo ten sam do większych dawek - ten sam zadany boost od 55mg do tych wskazanych 64mg.

Ad. 2. Tak jest takie duże prawdopodobieństwo, że masz AL, ale najlepiej można to poznać po mapach BIP IDLE i korekcji SOI BIP.

W dniu 22.02.2022 o 01:19, DonMateoooo napisał:

Witam serdecznie :D

Robił ktoś kiedyś softa do a4 b6 1.9TDi AVB ze swapem na gtb1756? 

Aktualnie mam zrobioną mape pod ori turbo, niedawno wrzuciłe w.w. GTB i chciałbym ruszyć coś ciutke z mapą.

Minimum do zmiany będzie mapa zaworu n75 i mapa turbo. Warto też ruszyć mapy paliwowe, żeby szybciej "budzić" turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Prosze niech ktoś rzuci okiem na soft do mojego roboczego gruza.. Golf 1.9 tdi 100km AXR. Zrobiłem mu soft delikatny ale nie odczuwam dużej różnicy.. No i nawet grama dymu nie ma ... :( Turbo założone z 2.0 TDI (gt1749vb)

golf 4 150+ gt1749vb.bin Golf 4 AXR 74kw.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłby mi ktoś podpowiedziec mam poskładany świeżo silnik i pompki firad hf 100 mape paliwa mam juz opracowaną ale nie wiem czy narazie zostać przy ori soi ?? Bo chce na czas dotarcia silnika zostać przy ori mapie arl 150km dawki przeliczyłem ale nw jak z soi czy zostawic ori czy nie będzie za duz9 bo czasy poszły w dół a soi ori może być za duże czy źle myśle??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki, czy miałby ktoś z was użyczyc instalke do ECM Titanium ale taką wersje z pigułką😉 Kiedys było tego pełno na necie ale niestety poznikało. Może ma ktoś z was w swoich archiwalnych zbiorach. Jak coś to prosze na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym uzyskać w swoim pastuchu efekt jak na poniższym filmiku:

Jednakże ja posiadam silnik AFV i różnią się pewne wartości a że jestem początkujący w tych tematach to chciałbym zapytać czy jest ktoś w stanie mi w tym pomóc i skonfigurować to pod AVF.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, potrzebuję pomocy. Zmieniłem silnik w swoim Passacie. Oryginalnie był AVF z pompkami AL. Teraz siedzi AVF ale z Passata z automatem z 2003r. Nie zdejmowałem pokrywy żeby sprawdzić pompki ale na 100% nie są to AL. Moje były już wysłużone więc też nie chcę ich przekładać. Jakie pompki najczęściej siedziały w AVF od 2003 r? Poratuje ktoś mapami z takiego silnika? Na tą chwilę auto jeździ ale silnik dość głośno pracuje. BIPy na wszystkich pompkach w okolicach 80. Korekty w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie były BA. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zgram sobie mapy pompowtrysków od kolegi masterluke85. Zobaczymy czy będzie poprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję pomocy. Silnik w dalszym ciągu nie pracuje jak powinien. Na próbę przekodowałem sterownik na 4x4 czyli standardowe wartości i zaczął działać idealnie. BIPy się unormowały i są jednocyfrowe. Jeżeli chodzi o SOI i ID to mapa dla automatu i 4x4 jest taka sama, a dla manualu różni się znacznie. Mój silnik jest z auta z automatem. Były jakieś różnice w tych silnikach? Na pewno wał jest inny, bo przy przekładce się zdziwiłem. Mogą być inne pompowtryski lub inny wałek rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności