Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Takim cudem próbowałem to zrobić INTERFEJS OBD2 VAG K+CAN 1.4 FULL - AUDI SKODA VW - sprzedawca zapewniał że bez problemu dam radę.

Mam stary ECU i licznik tylko że to 018GM a z tego co wiem to trzeba robić wylut żeby coś podziałać i na pewno nie chodziło by z nowszym sterownikiem

Gdy oglądam softy to widzę że ten ze 110 immo3 ma od samego początku dane w przeciwieństwie do tego z 90 - może właśnie ten fragment podmienić? Tylko jak dla mnie to byłoby to zbyt proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kabel co masz słuzy tylko do flasha , do ruszenia eepromu potrzebujesz ten co ja napisałem

no dobra a wtyczki ecu są takie same w starym i nowym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co zdziała ten kabel VAG K+CAN COMMANDER 3.6 PL FULL AUDI SEAT SKODA VW

Co do wtyczki to oczywiście że się różnią. Sterownik 018 ma 80 pinów a 012 ma 121 pinów dlatego wykonałem taka przejściówkę jak na zdjęciu żeby w każdej chwili móc wrócić do starego zestawu. Najważniejszy w moim przypadku był fakt że to model przejściowy wiec mam już can w instalacji. Jedynie AIRBAG jest jeszcze po K-line

IMG_20190912_205716.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież zwykłym kablem do diagnostyki kkl chińskim z allegro  ogarniesz  immo nawet na stole tkz pająkiem , vag +can 1.4 lub 2.5 sprawdzone

u mnie działa na win XP w paczce instrukcja jak postępować 

vagk+can2.5 needn't dongle.rar

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dopiero vag commander 3,6 połączył się z eeprom ECu (inne wersje nie dawały rady) i udało mi się wyłączyć immo i wpisać aktualny przebieg samochodu.

Może ktoś się spotkał z przypadkiem że po zmianie licznika z 919 na 920 nie ma kontrolki świateł mijania i przeciwmgielnych przednich - muszę to jakoś zaprogramować w liczniku czy liczniki maja inną pinologie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy w starym AFN z 99r i niebieskim podświetlaniem w którym są dwa epromy da się z ich zawartości wydostać pin do immo? Wylutowałem sobie obie kostki, wlutowałem podstawki, zawartość kostek mam sczytaną. Czy tam są tylko mapy silnika a pin jest gdzie indziej?

Edytowane przez Zlin526f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Immo2 ,Pin jest w zegarach.

Ecu nie ruszasz.

Jak odczytasz pin z zegarów ,to tylko adaptacja.

Zresztą, nawet pinu nie potrzebujesz do adaptacji innego ECU.

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie.przeczytałem 50 ston (pierwszych) i mam w głowie wiele pytań.kupiłem interfejs viakena,zapasowy ecu do mojej skody (edc15p+),zacząłem szukać programów i.....najchętniej nawiązałbym kontakt z osobą(najlepiej ze śląska) żeby (odpłatnie)skonsultować się,odkupić  kable-interfejsy i inne, które mi pomogą(oprogramowanie,itp).nie chce nic za darmo,tylko pomocy żeby ruszyć w temacie diagnostyki  w VAG.(tylko prywatny użytek,mam 3 modyfikowane skody -atd-bxe :) zapraszam do kontaktu via email [email protected] a potem telefonicznie

zakładam ze każdy się kiedyś musiał tego nauczyć a wole wykorzystać i docenić doświadczenie innych żeby mniej bolało na początku.bo widzę że temat map jest bardzo obszerny.dlatego obecnie jestem na etapie napraw instalacji elektrycznych(generalnie znam sie na tym)i do tego również chce mieć narzędzia do właściwej diagnostyki

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanko mam ecu VW z passata B5FL avf włożyłam na próbę do audi a4b6 również avf auto pali jezdzi tylko jeden mały problem po przekreceniu stacyjki ida non stop wentylatory od klimy i chlodnicy (audi ma elektryczny wentylator zaś passat wisko ) i tutaj nasuwa sie pytanie czy jest problem z kompatybilnoscia osprzetu w tym wypadku tylko ten wentylator ktorego byc może sterownik z VW nie obsługuje miał ktos z was taki problem czy musi byc w tym konkretnym przypadku tylko i wylacznie sterownik z audi ?

ps cały czas mi sie wydawalo ze można zamiennie wrzucac te ecu , różnią sie przecierz tylko wsadami a jak wiadomo edc15 łyka prawie wszystko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ale soft masz inny w tym sterowniku od audi pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich może ktos napisac ile trzeba wlac mg( albo ...°) do awx'a przy 4000rpm na 180bhp mniej wiecej i jakie  jest maxymalne bespiecze SOI przy 4000rpm?

pozdrawiwm 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat moda z załącznika? tłoki nie spłyną ?

w skrocie:

Silnik ATD (100) seryjne graty

TL max 51mg

BL 2200mbar

SL od 900/suw w góre 51mg

z góry dzieki.

ATDmod.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku ile byś nie wtrysną z oryginalnych pompek

póki końcówki rozpylają tłoki nie popłynął

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, kszumek napisał:

W tym silniku ile byś nie wtrysną z oryginalnych pompek

póki końcówki rozpylają tłoki nie popłynął

 

kolego a powiesz mi może jaki AFR zachować minimalny żeby zadymienia nie było? 17 wystarczy czy trzeba utrzymać wyżej żeby to  w miarę sensownie chodziło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o egr off czy jest jakakolwiek korzyść ekonomiczna z wyłączenia?  zastanawiam sie nad dynamicznym wylaczeniem egr od 75° C obniżenie boost o 150mbar w zakresie pracy egr, delikatne otwwrcie kierownic ok 5% tak do 2000rpm i SOI + 0.5°-2° tak od 1000-2750rmp?  

Jescze jedno jakiej funkcji uszywacie  w excel do extrapolacji dawki?

Wszystko obcykane pozdrawiam wszystkich  

Edytowane przez Jack-Strong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Byłbym wdzięczny za namiary na info. jak wyłączyć przepływkę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.02.2020 o 18:48, dani270 napisał:

Witam. 

Byłbym wdzięczny za namiary na info. jak wyłączyć przepływkę ?

Prześlij wsad to Ci wyłączę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może ktoś z Was wyłaczyć EGR ? Rok 2004 manual, czyli mam błąd w zegarach.

Kiedyś sam zmodziłem z pomocą info z netu ,ale nie wiem czy dobrze...

Po zmianie sterownika chcę mieć pewność.

Orginalny plik z netu.Mojego nie jestem pewien.

038906019KE 0281011201 366297

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności