Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Musze znaleźćte przeliczniki na sam początek :D Bo to kombinacja :p 

Daron pisał że Dw -->TL<--SL ogólnie. czyli na torqu limit.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Krison napisał:

Musze znaleźćte przeliczniki na sam początek :D Bo to kombinacja :p 

Daron pisał że Dw -->TL<--SL ogólnie. czyli na torqu limit.  

najpierw zyczenie kierowcy ok tutaj nie ma co dyskutowac , jesli zrobisz DW-TL-SL zobczysz w logach 008 ze dawka bedzie ucinana przez mape dymu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w sumie to brzmi logicznie. ciekawe jaka jest hierarchia. pewnie tl na końcu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najnisza wartosz zawsze jest wlana czyli ogranicznik momentu moze Daronowi w tym wpisie wkradl sie jakis blad ten wpis widzialem , przewertowalem ten watek od pierwszych stron :D 

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znajdź mi przelicznik do durationa :D Nie mogę go namierzyć :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I

Godzinę temu, masterluke85 napisał:

W jakiej mapie chcesz tak zrobic Duration ? Kurcze do konca cie nie rozumiem soft masz z sharana a silnik z avf prypadkiem calego ecu nie musisz zamontowac z avf

 

 

Ogólnie chodzi o sharana cały silnik jest z passata z wtryskami BA. Tylko turbo jest z sharana zostało bo było nowe. Po graniu tego softu z passata i oznaczeniu sterownika KD bipy sa prawie na zero fajnie to jeździ ale strasznie kopci i wywala błąd przeplywomierza bo przepływomierz strasznie za wyza. Po wgraniu orginalnego softu tego z mojego z sharana ciężko pali i ma bardzo wysokie bipy prawie 90. Mi już nie chodzi o wieksza moc tylko o korekcje bipow zeby normalnie jezdzil i z tyłu nie był Batory. Mój orginalny wsad chodzi żeby w moim sofcie zmienić mapę bipow

marcin-sharan (1).bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

13 minut temu, Tiger209 napisał:

I

Ogólnie chodzi o sharana cały silnik jest z passata z wtryskami BA. Tylko turbo jest z sharana zostało bo było nowe. Po graniu tego softu z passata i oznaczeniu sterownika KD bipy sa prawie na zero fajnie to jeździ ale strasznie kopci i wywala błąd przeplywomierza bo przepływomierz strasznie za wyza. Po wgraniu orginalnego softu tego z mojego z sharana ciężko pali i ma bardzo wysokie bipy prawie 90. Mi już nie chodzi o wieksza moc tylko o korekcje bipow zeby normalnie jezdzil i z tyłu nie był Batory. Mój orginalny wsad chodzi żeby w moim sofcie zmienić mapę bipow

marcin-sharan (1).bin

hmm w sharanie jest inne turbo inny boost inaczej wyregulowana sztanga inaczej mapa n75  inne przeplywki inne mapy linerizaton  dziwi mnie fakt jak wgrales wsad z inna koncowka nie uwalajac ecu ? wg mnie jest tu potrzebny ecu pod ten silnik wylacz w nim immo vag commanderem  , przeplywka tez avf ?

15 minut temu, Krison napisał:

 

 

 

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

x=65-60

x=5 

I tak nie rozumiem ;/ 

Skąd 55 ? 

 

Aaaa i to co niżej to z x.. :) 

Czyli 55-50 = x

x+55=60

x=60-55

x=5 i tutaj mi już nie wychodzi :0 

x

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Krison napisał:

x=65-60

x=5 

I tak nie rozumiem ;/ 

Skąd 55 ? 

 

Aaaa i to co niżej to z x.. :) 

Czyli 55-50 = x

x+55=60

x=60-55

x=5 i tutaj mi już nie wychodzi :0 

x

 

wartości stopnie z kolumn :)

daj swój oryginalny wsad nie ruszony pokaze 

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, masterluke85 napisał:

 

hmm w sharanie jest inne turbo inny boost inaczej wyregulowana sztanga inaczej mapa n75  inne przeplywki inne mapy linerizaton  dziwi mnie fakt jak wgrales wsad z inna koncowka nie uwalajac ecu ? wg mnie jest tu potrzebny ecu pod ten silnik wylacz w nim immo vag commanderem  , przeplywka tez avf ?

 

Do tego sterownika wgralem 30roznych orginalnych map patrzyłem po kolei Ale w każdej coś kulalo albo bipy albo strasznie kopcil najlepiej chodzil Na mapie od sharana 150km arl zero dymu i korekty dobre ale za to wentylatory chodziły cały czas. Immo jest wyłączone przepływomierz jest od avf i map sensor tez. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tiger209 napisał:

I

Ogólnie chodzi o sharana cały silnik jest z passata z wtryskami BA. Tylko turbo jest z sharana zostało bo było nowe. Po graniu tego softu z passata i oznaczeniu sterownika KD bipy sa prawie na zero fajnie to jeździ ale strasznie kopci i wywala błąd przeplywomierza bo przepływomierz strasznie za wyza. Po wgraniu orginalnego softu tego z mojego z sharana ciężko pali i ma bardzo wysokie bipy prawie 90. Mi już nie chodzi o wieksza moc tylko o korekcje bipow zeby normalnie jezdzil i z tyłu nie był Batory. Mój orginalny wsad chodzi żeby w moim sofcie zmienić mapę bipow

marcin-sharan (1).bin

Strasznie chaotycznie piszesz. Z tego co wywnioskowałem wstawiłeś silnik z passata. Fajnie, co z tego jak sterownik został z sharana? Zrozum że to ze sobą koliduje. By miało to ręce i nogi, silnik + jego sterowanie musisz wrzucić do jednego auta, wtedy można coś zaradzić. Na chłopski rozum: Jak soli dodasz do herbaty będzie ochydna, ale jak syniesz cukru - zrobisz dolewkę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik w sharanie  a w passaie jest taki sam chodzi mi o pompowtryski ze było z końcówką AK  oryginalnie.  Teraz mam z końcówką BA bo siedziały takie pompowtryski w tym silniku. A w necie przeczytałem ze takie pompowtryski siedzą w passacie avf. I teraz mi chodzi o to żeby z tego sterownika z passat o koncowce KD ktos mi pomógł powrzucac mapy pompowtrysków z passata do mojego oryginalnego sterownika do Sharan . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tiger209 napisał:

Silnik w sharanie  a w passaie jest taki sam chodzi mi o pompowtryski ze było z końcówką AK  oryginalnie.  Teraz mam z końcówką BA bo siedziały takie pompowtryski w tym silniku. A w necie przeczytałem ze takie pompowtryski siedzą w passacie avf. I teraz mi chodzi o to żeby z tego sterownika z passat o koncowce KD ktos mi pomógł powrzucac mapy pompowtrysków z passata do mojego oryginalnego sterownika do Sharan . 

Do przeniesienia jest troche map lecz nie zgadza sie ilosc kolumn  19 sharan 16 avf nie twierdze ze jest to nie wykonalne być może tak się da 

Moze i ten sam silnik  ( slupek ) lecz inny osprzęt wtryski turbo itp   dla mnie logiczne jest gdy zmieniam silnik to zmieniam również ecu , gdybys mial ecu avf i mial w nim wstryski AR /BA i zastapil je   AL to tak mozna zrobic 

mapa DOI.png

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym pliku z mapą, w TL są takie małe wartości jak 3,2 dlaczego ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2019 o 19:11, masterluke85 napisał:

Soft sprawdzony auto jeździ na nim bardzo dobrze bezdymnie! nie hamowane wiec moc nieznana strzelam 165-170 

AVF_2.rar

Panie masterluke85 ten mod jest pod jakie wtryski?? Mam AWX z wtryskami AR, mogę przekonwertować mapy z twojego softu do mojego łączenie z mapami pompowtrysków? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, socpaw napisał:

Panie masterluke85 ten mod jest pod jakie wtryski?? Mam AWX z wtryskami AR, mogę przekonwertować mapy z twojego softu do mojego łączenie z mapami pompowtrysków? 

Wtryski AR /BA zrób Limiter momentu lagodniej awx sprzeglo dwumas 228mm avf 240mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Skopiowałem mapy do swojego wsadu. Zrobiłem egr off, bo mam zaślepiony. Powiedz mi jeszcze jak zrobić mapę palenia na ciepłym, w miarę dobrą?? jeździłem na mapie skopiowanej od automatu ale dalej do końca nie pali jak powinien.. Wykluczam stan rozrusznika i uszczelniaczy na pompkach, są ok... Chodzi mi tylko o poprawę orginalnej mapy.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, socpaw napisał:

Dzięki. Skopiowałem mapy do swojego wsadu. Zrobiłem egr off, bo mam zaślepiony. Powiedz mi jeszcze jak zrobić mapę palenia na ciepłym, w miarę dobrą?? jeździłem na mapie skopiowanej od automatu ale dalej do końca nie pali jak powinien.. Wykluczam stan rozrusznika i uszczelniaczy na pompkach, są ok... Chodzi mi tylko o poprawę orginalnej mapy.  

pokaz wsad 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem do auta. Chodzi ok. Nie dymi, jest poprawa osiągów. Dołożyłem do twoich ustawień egr off i palenie na ciepłym przy 170 obr poprawiłem. 

 

 

AWX MOD egr off+.bin

AWX ori.bin

Edytowane przez socpaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności