Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kszumek napisał:

Witam 

DW nie musisz ruszać bo i po co skoro masz ją i tak do 70 rozpisaną choć jak chcesz to możesz to i tak dużo nie zmieni,

TL masz 64mg przy 4000 sie robi mało bezpiecznie dla tej suszarki, ja raczej dodałbym 10mg do oryginału w zakresie 2200-4000 z wygładzeniem tego oczywiście na początku i końcu

SOI można troszkę przyśpieszyć np :2stopnie ( ja mam u siebie + 2 stopnie cała mapa  i dodatkowo jeszcze +2 w zakresie maksymalnych dawek i obrotów)

SM po prostu przeskalowujesz i przeliczasz dla przyjętego AFR ( ta mapa źle zrobiona ma spory wpływ na wstawanie turbo )

Injection duration -interpolujesz mapy 0,1,2,3 jeśli trzeba ( czyli jeżeli chcesz wtrysnąć więcej niż jest rozpisana mapa, oraz tam gdzie trzeba czyli maksymalna dawka ostatnia kolumna )

jeżeli ruszasz ją gdzieś indziej to zaczynasz wlewać więcej niż jest zakładane i robi się bałagan nad którym później ciężko zapanować :-), w niektórych softach jest rozpisana wystarczająco na lekki soft  i wtedy można jej nie ruszać

zauważ ze u ciebie do 55mg mapy ID rozpisane są prawidłowo 

Target boost - za bardzo nie ma sensu pompować więcej powietrza na ori turbo przy dawkach niższych niż maksymalna , choć oczywiście jak chcesz to możesz 

oraz robisz to tam gdzie wlewasz więcej czyli generalnie 2000-4000 obr przy niższych obr dorzucasz np +150 mbar a im wyżej tym mniej 

suszarkę ukręcają obroty , czyli generalnie jeśli ładujesz za dużo i za wysoko

ja mam pomodyfikowane całe mapy ale to dlatego ze moja suszarka ma spory zapas w stosunku do układu paliwowego

u ciebie jest odwrotnie układ paliwowy pozwoli na więcej niż turbo o które trzeba dbać

n75 raczej zostawiasz dla ori turbo , małe przeładowania to rzecz normalna , można trochę przymknąć dla maksymalnych dawek i obrotów

generalnie wszystko rozchodzi się o spodziewaną żywotność turbiny , słupka szybko nie ukatrupisz

jak dorzucisz za dużo na niskich obrotach to robi się mało komfortowo aż buda drga no i u ciebie 2 masa

to tak w skrócie

ps. fajny opis w jednym miejscu, tylko nie wiem po co facet zmniejsza sobie AFR ( przez co zwiększa się  niepotrzebnie EGT) tam gdzie turbo może sobie jeszcze na luzie pompować  

mniejsze AFR może być tam gdzie turbina wstaje (niskie RPM żeby poprawić jej wstawanie)  lub tam gdzie już turbo więcej nie może 

Duration np 01 jest tylko zastapione 55>60 , 60>70 wg ciebie to jest niewlasciwy sposob 50-60-70 ? i powinno byc 50 -55-70

SOI wyliczylem wg duration na EOI 8 

Jeśli cie dobrze rozumiem poprawnie  powinno to tak wyglądać tutaj do 65mg

 

Duration 01.png

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, masterluke85 napisał:

Jaki kod silnika ? na cieplym kiepsko pali ?

Avf ,tak na ciepłym kiepsko pali.

https://www.a3-club.net/odpalanie-cieplym-silniku-tdi-zrobic-wlasny-remap/

Coś znalazłem między czasie ,czy to wystarczy czy jest coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy tylko start IQ 1pozmieniac 

twoja mapa tak wyglada ?

Start IQ.png

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja bym zastąpił tylko ostatnią kolumnę  czyli 60 na 65, wartości pośrednie sterownik sam sobie wyliczy

nie liczyłem czy masz dobrze policzone, chodziło mi o to że nie potrzebnie ruszasz środki niektórych map

teraz ciekawostka niektóre mapy w niektórych softach w ostatnich kolumnach są fabrycznie zaniżone (działają jak limiter )

wiec do swoich obliczeń nie brał bym ich pod uwagę ale wartości z wcześniejszych kolumn

napisz mi słownie na pw co i gdzie zmieniałeś będzie szybciej niż mam liczyć  i porównywać każdą mapę

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2019 o 22:31, masterluke85 napisał:

Wystarczy tylko start IQ 1pozmieniac 

twoja mapa tak wyglada ?

Start IQ.png

Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2019 o 11:24, oli80 napisał:

Tak

Wstaw    19,00 i 16,50 temperatura 80-100 rpm 170  przenieś wartości  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mozna np wyłaczyc "selector for injection duration" a mianowicie jesli w skali mam SOI 0 ->5, SOI 4 ->4, SOI 9 ->3, SOI 15 ->2, SOI 21 ->1, SOI 30 ->0, zamienic je wszystkie na Injection duration 1 czyli zamiast SOI 0 ->5 wpisac 1, SOI 4 ->1, SOI 9 ->1 itd ??

(oczywiscie obliczyc sobie wartosci SOI np 90* dla kazdej kolumny  + 8 do injection duration 1)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, krisp123 napisał:

Witam

Mozna np wyłaczyc "selector for injection duration" a mianowicie jesli w skali mam SOI 0 ->5, SOI 4 ->4, SOI 9 ->3, SOI 15 ->2, SOI 21 ->1, SOI 30 ->0, zamienic je wszystkie na Injection duration 1 czyli zamiast SOI 0 ->5 wpisac 1, SOI 4 ->1, SOI 9 ->1 itd ??

(oczywiscie obliczyc sobie wartosci SOI np 90* dla kazdej kolumny  + 8 do injection duration 1)

Co chcesz w ten sposób uzyskać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym uzyskac mniej liczenia pozostalych duration, gdyz znajac mnie skopiowałbym z obliczonego dur1 do reszty duration ^.^, i sie wlasnie zastanawiam czy mozna poprostu szybciej zastąpić to selektorem.

 

Nasuwa mi sie jedno pytanie "Daron" wyzej pisal ze odpowiednie soi to dla niego max 28 zakladajac ze ktos ma ori turbo a co w przypadku gdy ktos montuje duze turbo mozna te soi podniesc wyzej zeby zostac przy tych "+8" do czasow wtrysku (zeby wlac wiecej paliwa) czy lepiej zostawic do tych 28 i podniesc duration z 8 do np 10 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, krisp123 napisał:

Chcialbym uzyskac mniej liczenia pozostalych duration, gdyz znajac mnie skopiowałbym z obliczonego dur1 do reszty duration ^.^, i sie wlasnie zastanawiam czy mozna poprostu szybciej zastąpić to selektorem.

 

Nasuwa mi sie jedno pytanie "Daron" wyzej pisal ze odpowiednie soi to dla niego max 28 zakladajac ze ktos ma ori turbo a co w przypadku gdy ktos montuje duze turbo mozna te soi podniesc wyzej zeby zostac przy tych "+8" do czasow wtrysku (zeby wlac wiecej paliwa) czy lepiej zostawic do tych 28 i podniesc duration z 8 do np 10 ?

Nie ma co kombinować przelicz DOI 00--03  ja mam do 70mg soi w najwyższych dawkach jakies +2stopnie EOI okolo 10   jakie  pompki ? gotowe przeliczenia moge ci podrzucic 

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli reasumujac masz np 27°soi 70mg i 4200rpm to robisz w miejscu inj dur 1 przy 4200rpm 70mg 37° dobrze kminie ?

PD ALki leja 77-78mg u mnie w aucie

Edytowane przez krisp123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, krisp123 napisał:

Czyli reasumujac masz np 27°soi 70mg i 4200rpm to robisz w miejscu inj dur 1 przy 4200rpm 70mg 37° dobrze kminie ?

PD ALki leja 77-78mg u mnie w aucie

tak dobrze rozkminiasz :) moge ci kalkulator podrzucic 

 

kalkulatory.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekowac :) bede dalej kminil ale to co nic sie nie stanie jak sobie tak konkretnie przelicze dur 1 i podmienie tak do reszty ? Zeby bralo tylko dawke z dur 1 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat mam.do 80mg rozpisane wszystkie soi dur inj itd 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam wykminiłeś te kalkulatory xD ? Btw nie wiem jak mam sie poslugiwac w tym Duration_Calculator.exe ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, krisp123 napisał:

Sam wykminiłeś te kalkulatory xD ? Btw nie wiem jak mam sie poslugiwac w tym Duration_Calculator.exe ;/

Duration calculator jest do common raila jego nie uzywaj :) ten drugi edytuj tylko osie wklej swoje duration oraz soi zakladka EOI calculate actual duration and eoi 

porównaj swoje osie mg oraz rpm ewentualnie edytuj popraw 

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2019 o 21:17, masterluke85 napisał:

Duration calculator jest do common raila jego nie uzywaj :) ten drugi edytuj tylko osie wklej swoje duration oraz soi zakladka EOI calculate actual duration and eoi 

porównaj swoje osie mg oraz rpm ewentualnie edytuj popraw 

Wielkie dzięki za ten kalkulator. Baaardzo ułatwia życie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Czy ma ktoś  sprawdzony mod softu do silnika bkc.?jeżeli tak to byłbym wdzięczny za podesłanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobi mi ktoś korektę pompowtrysków wcześniej miałem z końcówką AK.  Teraz mam z końcówką BA ciężko pali i ciężko wchodzi na obroty. Cały silnik jest z passata b5 avf.  Mój komputer to 038906019j. Jak wgrywam z passata wsad 038906019kd to fajnie chodzi ale strasznie kompci. Głównie chodzi mi o kortekte pompowtrysków bo sa wysokie bipy. Z góry dziekuje. Załączam orginalny wsad. I podaję mail  [email protected]

marcin-sharan (1).bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności