Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to jak by ktoś mógł to wrzucam wsad oryginału, Czy mogę póki co jeździć na tej mapie bo odczucia są nieziemskie?

octavia.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Technik321 napisał:

Witam, to jak by ktoś mógł to wrzucam wsad oryginału, Czy mogę póki co jeździć na tej mapie bo odczucia są nieziemskie?

octavia.bin

To nie jest seria sprawdz jeszcze raz manual masz pozmieniane 

Edytowane przez masterluke85
zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz testować kilka zmian bez szaleństw niektóre mapy zrobione z zapasem na przyszlosc :)

EGR ON 

 

zrob loga 011  może będzie trzeba przymknąć lekko żaluzje 2-3% w mapie n75  wydaje mi się ze najczęściej sa to okolice 1900-2400obr  sam zobaczysz można wyłączyć również  EGR  ale po testach logach 

octavia_luke_2.bin

Edytowane przez masterluke85
zmiana pliku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

jeśli będziesz jeździł normalnie to raczej nic się nie stanie, 

ale jak będzie pedał w podłodze i obroty pod 4200 to ukatrupisz po prostu szybciej turbo

może ktoś zechce popatrzyć i ewentualnie coś powiedzieć na soft czy nic nie jest pominięte w jednym z moich  wozidełek 

jest to słupek afn pompa asv  wtryski 216 na korpusach asv turbo nowsze CAHA (fabrycznie obsługuje 170 km więc z zapasem )

n146.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuje za pomoc i zrobienie wsadu, popatrze w programie jak wyglądaja wartości wyciągne wnioski może i się czegoś nauczę przy okazji. Powiedzie mi Panowie z tego co widzę VagedcSuit niby liczy moc i moment robi taki wykresik, na ile jest to realne ? Zakładając że ten wsad co mam teraz wgrany może mieć pod 160KM ? Motor mam zdrowy kompresja wzorowa, turbo, pompowtryski rowniez w porządku, na serii jechał bardzo dobrze jak na swoją moc. No i tak z ciekawości zapytam na seryjnym setupie ile można softowo wyciągnąć by było w miarę bezpiecznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wsad co masz teraz wgrany da ci moze okolo 150kucy masz limitery nie przesuniete wiecej niz 60mg nie jest wstrzykiwane mimo iz w TL masz sporo wiecej , na wykres w vaged musisz wziasc poprawke zalezy ile chcesz mocy uzyskac mysle ze przy 4tys obrotów jak zadasz te 62 mg i dmuchniesz 1.45bar te 170ps powinno byc w zasiegu;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem a ten wsad od Ciebie jest o wiele mocniejszy od tego co mam ? 
Ogólnie chciałbym go jutro wgrać i potestować tylko czy można tak ciągle wrzucać wsady sterownik się nie obrazi w końcu ? I Czy skoro teraz mi nie padł przy galletto to już nie padnie czy to po prostu szczęście ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2019 o 17:43, kszumek napisał:

Witam 

jeśli będziesz jeździł normalnie to raczej nic się nie stanie, 

ale jak będzie pedał w podłodze i obroty pod 4200 to ukatrupisz po prostu szybciej turbo

może ktoś zechce popatrzyć i ewentualnie coś powiedzieć na soft czy nic nie jest pominięte w jednym z moich  wozidełek 

jest to słupek afn pompa asv  wtryski 216 na korpusach asv turbo nowsze CAHA (fabrycznie obsługuje 170 km więc z zapasem )

n146.bin

Wrzuć serie będzie prościej porównać co pozmieniałeś 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam

trudno to nazwać ori , ale modyfikacja była robiona na podstawie tego  bo z osprzętu było mu najbliżej do asv, 

tam jest jeszcze sporo do dopracowania to soft z przed miesiąca z początku przeszczepu ,

ale na razie nie mam czasu się tym zająć, jest dość dobrze na razie jeżdzę tak jak jest

praktycznie wszystkie mapy są zmienione ,na razie pompa mnie ogranicza, 

z czasem będą nowe zmiany mechaniczna a za nimi w sofcie

mapy DW,TL,SM,BOOST umiem sobie wyliczyć ale

zastanawia mnie kwestia przyspieszenia soi przy maksymalnych dawkach

ile maksymalnie stopni można by było ja ruszyć ? 

seat ori asv.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,jak podnieść dawkę rozruchową w tym programie?o ile dać więcej żeby 2 masa nie dostawała po dupie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Poszukuję gotowego wsadu do 1.9Tdi 105km BXE . Dużo czytałem w internecie ale nigdzie nie mogę nic znaleźć . Podobno są jakieś wsady na 130km :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, oli80 napisał:

Panowie,jak podnieść dawkę rozruchową w tym programie?o ile dać więcej żeby 2 masa nie dostawała po dupie

Jaki kod silnika ? na cieplym kiepsko pali ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

niestety z gotowców nic sensownego i bezpiecznego nie znajdziesz w internecie , 

oczywiście , że znajdziesz coś co podwyższa moc ale, będzie to procentówka 

która może ci ubić szybciej turbo  i dwumas, 

poszukaj może ci ktoś taniej zrobi sensowny  program bez hamowni itd. 

niestety taka rzeczywistość, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) Jak bawiłem się w modyfikacje Ecu w benzynie było dużo prościej :P

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

gdybyś miał edc15  to bym pomógł, ale u ciebie jest już edc16 

generalnie w gotowcach jest kilka powtarzających się błędów:

dowalony moment np +50% na zbyt niskich obrotach 

dowalone doładowanie dla oryginalnej turbospreżarki jak dla gtb np:+ 400 mbar

mapy pompek , zamiast kalkulatora to na oko

a jedyne czasami co ratuje silnik to niezdjęte limitery

co do dawki przy 10mg całkiem ładnie pali

 

Edytowane przez kszumek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam próbuje jeszcze doszlifować swój wsad jakieś sugestie gdzie popełniłem błąd ? co poprawić ? mam watpliwosci co do osi w booscie 40-50-60mg oraz mapy dymu 

177PS_380NM_EGR_ON.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

dawka dorzucona dość sporo w mapie TL

żeby to miało ręce i nogi to injection duration inaczej się robi, przeskalowujesz ostatnią oś i przeliczasz odpowiednio , bo później trudno zapanować nad 

bałaganem który sie zrobił w sofcie

mapa dymu ogranicza dawkę  ,powinieneś też przeskalować oś 1100 na np 1200 i przeliczyć dawki przy 1200

mapy n75 na razie raczej bym nie ruszał , mapa bostu jeszcze bezpieczna

tak ogólnikowo to:

w mapie DW,SM,ID,BOOST, ruszasz tylko ostatnie kolumny zazwyczaj przeskalowujesz oś i przeliczasz

w mapie bostu przy niższych obrotach możesz dorzucić trochę wiecej niz przy maksymalnych

to tak na szybko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kszumek napisał:

Witam 

dawka dorzucona dość sporo w mapie TL

żeby to miało ręce i nogi to injection duration inaczej się robi, przeskalowujesz ostatnią oś i przeliczasz odpowiednio , bo później trudno zapanować nad 

bałaganem który sie zrobił w sofcie

mapa dymu ogranicza dawkę  ,powinieneś też przeskalować oś 1100 na np 1200 i przeliczyć dawki przy 1200

mapy n75 na razie raczej bym nie ruszał , mapa bostu jeszcze bezpieczna

tak ogólnikowo to:

w mapie DW,SM,ID,BOOST, ruszasz tylko ostatnie kolumny zazwyczaj przeskalowujesz oś i przeliczasz

w mapie bostu przy niższych obrotach możesz dorzucić trochę wiecej niz przy maksymalnych

to tak na szybko

W mapie TL sprecyzuj bardziej dawki ponizej 2tys obr czy wyzej ? nie uwazam aby dawka 65mg była duza czesto to takie standardowe dłubnięcie na 170ps

W DOI popełniłem błąd w obliczeniach ? spotkałem sie nie raz z softami zrobionymi solidnie nie amatorsko i własnie w taki sposób były przeliczne 

W mapie dymu ok po części sie zgodzę os powinna byc przeskalowana  mój boost 2,44 daje mi okolo 1150mg  seryjna mapa 1050mg tak wiec dawka tez jest zanizona ? 

N75 ustawiony tak a nie inaczej mam overboost w okolicy 2tys obr oraz lekko górą  

DW lekkie zmiany poniżej 100% nie chce tylko jeździć z butem w podłodze :)

Często  gęsto pro-tunerzy nie mowie tutaj o tjunerach:) modyfikuja nie tylko ostatnie kolumny 

Jestem tylko amatorem może sie nie znam :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

DW nie musisz ruszać bo i po co skoro masz ją i tak do 70 rozpisaną choć jak chcesz to możesz to i tak dużo nie zmieni,

TL masz 64mg przy 4000 sie robi mało bezpiecznie dla tej suszarki, ja raczej dodałbym 10mg do oryginału w zakresie 2200-4000 z wygładzeniem tego oczywiście na początku i końcu

SOI można troszkę przyśpieszyć np :2stopnie ( ja mam u siebie + 2 stopnie cała mapa  i dodatkowo jeszcze +2 w zakresie maksymalnych dawek i obrotów)

SM po prostu przeskalowujesz i przeliczasz dla przyjętego AFR ( ta mapa źle zrobiona ma spory wpływ na wstawanie turbo )

Injection duration -interpolujesz mapy 0,1,2,3 jeśli trzeba ( czyli jeżeli chcesz wtrysnąć więcej niż jest rozpisana mapa, oraz tam gdzie trzeba czyli maksymalna dawka ostatnia kolumna )

jeżeli ruszasz ją gdzieś indziej to zaczynasz wlewać więcej niż jest zakładane i robi się bałagan nad którym później ciężko zapanować :-), w niektórych softach jest rozpisana wystarczająco na lekki soft  i wtedy można jej nie ruszać

zauważ ze u ciebie do 55mg mapy ID rozpisane są prawidłowo 

Target boost - za bardzo nie ma sensu pompować więcej powietrza na ori turbo przy dawkach niższych niż maksymalna , choć oczywiście jak chcesz to możesz 

oraz robisz to tam gdzie wlewasz więcej czyli generalnie 2000-4000 obr przy niższych obr dorzucasz np +150 mbar a im wyżej tym mniej 

suszarkę ukręcają obroty , czyli generalnie jeśli ładujesz za dużo i za wysoko

ja mam pomodyfikowane całe mapy ale to dlatego ze moja suszarka ma spory zapas w stosunku do układu paliwowego

u ciebie jest odwrotnie układ paliwowy pozwoli na więcej niż turbo o które trzeba dbać

n75 raczej zostawiasz dla ori turbo , małe przeładowania to rzecz normalna , można trochę przymknąć dla maksymalnych dawek i obrotów

generalnie wszystko rozchodzi się o spodziewaną żywotność turbiny , słupka szybko nie ukatrupisz

jak dorzucisz za dużo na niskich obrotach to robi się mało komfortowo aż buda drga no i u ciebie 2 masa

to tak w skrócie

ps. fajny opis w jednym miejscu, tylko nie wiem po co facet zmniejsza sobie AFR ( przez co zwiększa się  niepotrzebnie EGT) tam gdzie turbo może sobie jeszcze na luzie pompować  

mniejsze AFR może być tam gdzie turbina wstaje (niskie RPM żeby poprawić jej wstawanie)  lub tam gdzie już turbo więcej nie może 

Edytowane przez kszumek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności