Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

zrobilem to tak mozna go sprawdzic. i mam jeszcze audi a4 1.9 tdi 90km i ichcialbym 110 -115 km zalaczam plik do niej

bost target avf.bin

audi org

Edytowane przez dyzma71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, dyzma71 napisał:

zrobilem to tak mozna go sprawdzic. i mam jeszcze audi a4 1.9 tdi 90km i ichcialbym 110 -115 km zalaczam plik do niej

bost target avf.bin

audi org

pierwszy plik jest z silnika ARL chcesz go wgrac do AVF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie bedzie problemu ztym by go wgrac , chyba zle zapisalem chcialem przepisac pliki dolodowania  do avf

 

Edytowane przez dyzma71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.01.2019 o 17:17, dyzma71 napisał:

zrobilem to tak mozna go sprawdzic. i mam jeszcze audi a4 1.9 tdi 90km i ichcialbym 110 -115 km zalaczam plik do niej

bost target avf.bin

audi org

 

Dnia 1.01.2019 o 18:03, dyzma71 napisał:

a nie bedzie problemu ztym by go wgrac , chyba zle zapisalem chcialem przepisac pliki dolodowania  do avf

 

 

Będzie problem Plik Bost target avf.bin jest do ARL (Seat) pod pompowtryski AL/AA 

Ty masz BA/AR . Nie radzę eksperymentować no chyba że chcesz unieruchomić auto.

Nie lepiej oddać samochód osobie co się zna na tym i wystroi ci jak się należy ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mógł ktoś ocenić wsad. mam z nim 2 problemy  

1.skrzynia automat przeciąga i potrafi szarpnąć , tiptronik

2. słabo pali i nierówno pracuje poniżej 5 stopni 

dodam ze pompki AL.

awx bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, adam23wa napisał:

witam mógł ktoś ocenić wsad. mam z nim 2 problemy  

1.skrzynia automat przeciąga i potrafi szarpnąć , tiptronik

2. słabo pali i nierówno pracuje poniżej 5 stopni 

dodam ze pompki AL.

awx bin

niezły killer wgraj serie albo zlec komuś kto ogarnie wsad, jakie turbo siedzi?

smoke limiter  to co jest tutaj namieszane to juz przechodzi wszystko :wmorde

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, masterluke85 napisał:

niezły killer wgraj serie albo zlec komuś kto ogarnie wsad, jakie turbo siedzi?

smoke limiter  to co jest tutaj namieszane to juz przechodzi wszystko :wmorde

turbo hybryda nie wiem jaki wsad na serie do pompek al. ,tak już miał wgrane 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, adam23wa napisał:

turbo hybryda nie wiem jaki wsad na serie do pompek al. ,tak już miał wgrane 

Jeśli to są seryjne pompki AL to tu masz wsad seria jeśli były zmieniane trzeba zrobić adaptacje SOI-DURATIONS

VW passat 1.9TDI AVF 130HP 038906019DS 0281010543 360705.zip

 

Silniki  AWX ,ASZ,ARL,BPX pompki AL

Edytowane przez masterluke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, masterluke85 napisał:

Jeśli to są seryjne pompki AL to tu masz wsad seria jeśli były zmieniane trzeba zrobić adaptacje SOI-DURATIONS

VW passat 1.9TDI AVF 130HP 038906019DS 0281010543 360705.zip

 

Silniki  AWX ,ASZ,ARL,BPX pompki AL

dzięki wielkie pompki na 100% AL sprawdze w weekend i dam znac czy jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, adam23wa napisał:

dzięki wielkie pompki na 100% AL sprawdze w weekend i dam znac czy jest ok

sprawdzilem SOI i DURATION na kodowaniu automat z ARL-a i serie twojego stera  tiptronic wychodzi na to ze sa takie same wartosci powinno hulać na twoim miejscu zrobilbym adaptacje wtryskow z silnika BPX (seat cupra) sa zrobione do 65mg reszte  DW,TL,SL i boost reszte tez dwignal  masz turbo hybryde  1.5bar w zasiegu wszytko da sie ogarnac EDC SUITE ten wsad co masz wgrany daruj sobie to szkoda silnika bajzel konkretny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, masterluke85 napisał:

sprawdzilem SOI i DURATION na kodowaniu automat z ARL-a i serie twojego stera  tiptronic wychodzi na to ze sa takie same wartosci powinno hulać na twoim miejscu zrobilbym adaptacje wtryskow z silnika BPX (seat cupra) sa zrobione do 65mg reszte  DW,TL,SL i boost reszte tez dwignal  masz turbo hybryde  1.5bar w zasiegu wszytko da sie ogarnac EDC SUITE ten wsad co masz wgrany daruj sobie to szkoda silnika bajzel konkretny 

musze cos pomyśleć bo na serii nie będzie chciał jezdzic a masz może wsad z arl do automatu i silnika BPX ? ja mam jakiś wsad do cupry ale tylko manuala. dziekuje ze próbujesz mi cos pomóc, można tu jakos przejs na priv

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam turbinkę gtc1549 założoną do afna ,z grubsza mapy są ok

tam gdzie mamy czym napędzić turbinkę jest ok

, jednak nie jestem jeszcze zadowolony do końca z 

wstawania tej turbiny na wysokim biegu i niskich obrotach, dolewanie paliwa i zmniejszanie n75 w tym obszarze już nic nie dają nie  ma spalin do napędu turbiny , 

czy próba z opóźnianiem SOI w interesującym mnie obszarze to dobry pomysł ? 

ewentualnie jakieś inne pomysły na poprawę 

i jeszcze jedno muszę adoptować przepływkę z boscha na pierburga 

zmieniałem mapy maf linearization,  jednak nic się nie zmienia czy tych map jest więcej i zmieniam nie te co trzeba ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może komuś się przyda ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.02.2019 o 17:44, maclato89 napisał:

 

Zajefajne filmiki??? . Niestety nie ma zbyt wiele informacji na temat dynamic EGR. Nie wolno zapominać przy modyfikowaniu tej mapki żeby zostawić w spokoju obszaru 0-1000 obr/min. Przy gaszeniu przynajmniej silnika nie będzie szarpało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie może i panie mam kilka pytań dotyczących wgrywanie wsadu. Od kilku dni siedzę po internecie czytam wnioskuję oglądam filmiki na Youtube.
Chciałbym sobie w celach eksperymentalnych wgrać inny wsad do sterownika, posiadam Skodę Octavię z silnikiem ASZ oznaczenie sterownika to : 038906019KJ wiem już żeby nie udupić sterownika należy wgrywać wsady tylko z tych samych oznaczeń znalazłem na internecie wsad z Seata Leona również z tym samym oznaczeniem sterownika, wsad jest modzony. Teraz moje pytanie czy mogę wgrać wsad od tego Seata czy lepiej zgrać mój wsad i przy pomocy VAGEdcsuit poprzenosić wartości z poszczególnych map na mój oryginalny wsad i ponownie go wgrać ? Zamówiłem sobie do tego celu znany kabel galletto 1260 wiem że może to sppowodować uwalenie sterownika ale jestem dobrej myśli. Kolejna sprawa jeżeli już uwalę sterownik (nie daj boże) zamówię drugi sterownik o tych samych numerach to co z immo ? Gdzieś czytałem że wystarczy VagComem w sekcji immo zrobić adaptacje na kanale 00 czy to prawda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

1.wcale nie trzeba wgrywać wsadów z takiego samego sterownika, żeby silnik chodził poprawnie to 

ważne jest żeby silnik z którego pochodził wsad miał takie same pompowtryski jak twój,

z tym ze jak wgrasz inny mogą ci nie chodzić inne moduły np abs itp

2 chyba większość darmowych wsadów jakie widziałem ,był robione nie na zasadzie kopiuj wklej alb o procentowo albo jeszcze inne wydumki

3 moim zdaniem lepszy jest mpps bo przynajmniej jak uwalisz to postawisz na nogi spowrotem po otwarciu sterownika a mi zdarzyło się to sporo razy

mam mpps i galetto i u mnie galetto to jakaś porażka, możesz zrobić immo off albo adaptację Vag commanderem

4 ja ci radze zrobić tak kup najpierw drugi sterownik są tanie z numerem 038906019 ostatnie 2 literki  są nieistotne, zrób z niego klona na podstawie swojego

i dopiero na nim rób eksperymenty bo inaczej możesz sobie unieruchomić auto , oraz bedziesz miał pewność ze wszystkie pozostałe moduły będą współpracowały z ecu

jak nie chcesz dużych przyrostów to zrobisz to sobie na podstawie swoich map, na pewno będzie bezpieczniejsze niż te wynalazki internetowe

podrzuć ten znaleziony wsad to zobaczymy co tam się dzieje,

pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na ryzyko dzisiaj zaraz jak tylko przyszedł kabelek, zacząłem zabawę, na wstępie kilka problemów ze sterownikami ale jakoś poszło. Wsad zaczytało pięknie, następnie wrzuciłem mój wsad do VagEdcSuit oraz ten wsad z Seata leona przekopiowałem dokładnie wszystko co się dało każda jedna mapę z wsadu z leona do mojego wsadu, zapisałem sprawdziłem checksum. No i ogień wrzucam do auta, operacja powiodła się w 100%. Autko jeździ nieziemsko, moc jest zauwaźalnie wyższa, moment praktycznie już od 2tys obrotów no i elastycznośc również o wiele lepsza, zrobiłem około 70km  nic nie pokojącego się nie wydarzyło. Auto nawet nie puszcza dyma (no chyba ze tak nie wielki że nie widać go w lusterku) 
Czy do vag comandera potrzebuje osobny kabel czy galletto lub zwykły interfejs KKL wystarczy ? Bo zamierzam kupić 2 sterownik w razie W przy następnych zabawach. W załączniku dorzucam wsad.

Seat Leon 1.9TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

tak na szybko przejrzałem ten wsad

dorzucone jest dość sporo , 

moim zdaniem mapa turbiny jest podniesiona za mocno i nie tylko tam gdzie trzeba

niepotrzebnie meczy turbinę co może prowadzić do jej szybszego ukręcenia , ja robiłem to kablem Vag K+ CAN Commander 3.6

chyba też mapa injection duration 00 nie jest ok pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć  mapę seryjna machne kilka zmian obecnie wiecej niz 60mg paliwa nie wlewasz  limitery nie puszczaja turbo za duzo duration nie zmienione   , jak chcesz klona stera najprosciej kupic o tym samym numerze skopiowac tylko pamiec eeprom co zawiera immo vin itp bedziesz mial klona 1:1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności