Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm,takze mam avg 110 km to sa blizniacze silniki i soft co prawda robilem sam ,ale prze tym przeczytalem mase tematow,opisow i przejrzalem troche wsadów i ten jest zrobiony dosyc dziwnie.TQ lim jest podbity obsurdalnie dla tego silnika i jezdzisz na DW a sama mapa nastawnika jest podbita do prawie 5 v co jest absurdem dla tego nastawnika bez zadnej modyfikacji.JAk dobrze widze lejesz 48 g przy 1500 obr co da kolo 3,5 v to zabojstwo dla sprzegla i skrzyni.Svbl na 2150 a wymagane 2250

Edytowane przez stanek90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 lata jeżdżę i pompa jeszcze nic nie odstawiła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo w miare to wszystko jest zrobione ,ale nie widzialem aby kos modyfikowal tak program paliwa od dolu masz strasznie duzo,t tylko potwierdza ze te silniki sa pancerne jak tylko jezdzisz i nic sie nie dziejeobraz.thumb.png.d35b291f69134564e0d13e35b2b78f82.png

Edytowane przez stanek90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale na razie nie miałem za bardzo czasu na szperanie - postaram się jakoś do końca tygodnia coś zdziałać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.5.2018 o 12:45, mateusz607 napisał:

Kolego Marmal45 jakiś czas temu robiłeś mi mapę do 1.9Tdi pd ASZ  i mam problem ponieważ po wgraniu praktycznie zero różnicy nawet wymieniłem pompę tandemową na boscha bo luka dawała tylko 7,5 bara na 4000 tys/obrotów teraz daje 10 więc jest praktycznie fabryka Wydaje mi się że coś go trzyma może SML zero dymu nawet troszkę . jakbyś mógł to spójrz jeszcze raz na to nawet był bym skłony do tego aby troszkę przesadzić żeby zobaczyć czy zadymi i czy będzie efekt .I jeszcze pytanie czy można by podlać więcej ? Bo turbo daje do 2,5 więc max ale wydaje mi się że albo ma za mało paliwa albo coś go trzyma . Toledo na modzie na 140 km  te które podrzuciłem wyżej koledze arekows lepiej mi ciągnie .  I można by mu z dołu dać więcej bo zaczyna jechać od 2500 można by troszkę zejść w dół 

WinOLS (Seat Cordoba (ASZ-od Marcina) - 363556)

Zmieniłem jeszcze raz mapę SL ( a raczej obydwie) i teraz możesz spróbować jak to chodzi. Jedyne co mnie zastanawia to fakt że mapy do turba nie są identyczne - czy aby na pewno to jest oryginalny SW silnika?

WinOLS (Seat Cordoba (Cordoba od Marcina 2.wersja) - 363556)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Ostatnio walczę że swoim bxe, to akurat edc16, więc dużo podobnych ustawień co w edc15

Ale do rzeczy, mapy dymu skalkulowane pod AFR 17, TL znacznie podniesiony od 2250.

I wszystko było by dobrze gdyby nie samą turbina, wystartowałem ja do 2200 mBar. Więcej nie potrzeba przy tym setapie, niestety w okolicach 2100 do 2700 obr, ciśnienie leci mi do 1900mbar, a efektem jest ładny bączek, poniżej link do logi. Macie jakiś pomysł jak to opanowac

http://vaglogi.pl/log-001_003_011_3d3Jjdo.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, konradkry napisał:

Cześć, 

Ostatnio walczę że swoim bxe, to akurat edc16, więc dużo podobnych ustawień co w edc15

Ale do rzeczy, mapy dymu skalkulowane pod AFR 17, TL znacznie podniesiony od 2250.

I wszystko było by dobrze gdyby nie samą turbina, wystartowałem ja do 2200 mBar. Więcej nie potrzeba przy tym setapie, niestety w okolicach 2100 do 2700 obr, ciśnienie leci mi do 1900mbar, a efektem jest ładny bączek, poniżej link do logi. Macie jakiś pomysł jak to opanowac

http://vaglogi.pl/log-001_003_011_3d3Jjdo.html

Próbowałeś zabawy z N75? Czy po prostu nie skutkuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zacząłem wysterowywać N75 na początku zmniejszyłem ciśnienie zadane i żądam je trochę później.  Następnie zmniejszyłem o 2-3 % wysterowanie N75 w obszarze 1500-1700 obr, i dodałem 2-3% w obszarze 2300-3000 obr.

nie wiem czy idę w dobrą stronę. 

Po drugie do sterowania N75 używane jest jeszcze sterowanie PID które też swoje wnosi. gdyby móc wyłączyć sterowanie PID następnie programowo wyregulować N75 i załączyć PID, to była by najlepsza droga do uzyskania efektu pożadanego.

wachanie na poziomie 200 mbar jest mocno wkużajace, 

 

Niestety męczy mnie jedna rzecz, nie wiem czy poprawnie jest wyregulowana gruszka i ogranicznik.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ziomeczki! zapłace dla kogoś ogarnietego kto zrobi mi soft na takich podzespołach.

Pompowtryski AL z końcówką firad hf80 (maksymalna wartość 102mg)

Turbo hybryda : sprężarka (muszla zimna vnt20 rozwiercona) koło 65mm

turbina (muszla fabryczna gt1749vb rozwiercna) koło 46mm

FMIC 550x160x65

TIP seria

Wydech jeszcze seria (brak kata itłumika środkowego)

Sprzegło obite kevlarem

Skrzynia biegów audi 2,5 tdi ( DQS )

 

W załaczniku fabryczny soft.

P.S. Nie działa przepływka, wiec mapa cisnienia po map.

VW Passat 1.9 TDI 130HP 038906019EP-0281010701-362702.org

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2017 o 10:47, maniak321 napisał:

Mam pytanie, czy wgranie softy z AVF do mojego sterownika od ATJ Uda sie powodzeniem czy też dojdzie do uwalenia go??

Witam serdecznie wszystkich. Też mam podobne pytanie. Czy w sterownik z softem 045906019S można wgrać mapę z 045906019BF (taki sam silnik  1.4 tdi AMF)?

https://chomikuj.pl/sponge/1_4tdiPD_poprawiony5,6419825440.bin  
https://chomikuj.pl/sponge/Volkswagen,6419825356.Bin

Edytowane przez spongebob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Mateusz193 napisał:

Ziomeczki! zapłace dla kogoś ogarnietego kto zrobi mi soft na takich podzespołach.

Podbij do @Daron on powinien ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kuba2000 napisał:

Podbij do @Daron on powinien ogarnąć.

Bardzo dawno go już tu na forum nie widziałem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia wizyta wczoraj 21 z minutami :D 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wczoraj pytalem sie go o program, za miesiac dwa ma mi ogarnac. Wiec rzeczywiscie dawno.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie czy obecna mapa boostu nie jest za agresywna?? dla 110 VP

 

obraz.png

Edytowane przez stanek90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam takiego pacjenta dokładnie samochód kuzyna, który się skarży,że autko nie ciągnie mu z dołu.Niby wszystko chodzi ale jakoś mnie tkneło żeby zczytać wsad.I Po porównaniu z ori widać spore różnice. Mam do was pytanko czy wsad w miarę czy nowy lepiej zapoda?. Kiedyś się bawiłem programem ale niestety wszystko gdzieś uleciało. Po zlogowaniu widać że  mapa n75 do poprawy i to sporej.

Volkswagen.Bin

Edytowane przez luka0199

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakim to kodowaniu jeździ? Bo tam widać różne inwencje twórcze. :D

Logi też by się przydały, ale na serii i te marne wypociny do poprawy. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje ori wsad 03G906018EM SN100L8000000 mógłby ktoś poratować ?

mam coś najeba..ne w swoim ecu  

03G906018EM.Bin.Bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy po zmianie Map Sensora z 3 barowego na 4 barowy w ARL-u jest potrzebna jakaś kalibracja w mapach a jeśli tak to czy ktoś byłby w stanie podpowiedzieć jak to zrobić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda mapa linearyzacji pedału gazu? Rozchodzi się o 038906012C, ale każdy inny soft z rodziny 012 też może być. Mam pedał gazu z starego AHF (MSA15) i na sofcie 012 jest max 71%. Ktoś pomoże? Jakich wartości szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności