Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ja mam takie  pytanie może nie ten temat ale..  mam problem z mocą tzn po logach wynika że przy około 3tys. obr spada mi doładowanie po czym powraca i tu jest problem że nie mogę przekroczyć 190km/h na 6 biegu ;)  myslę że powinien jakiś bład wyskoczyć czy cos ale nic nie wywala ... tak samo próba odpięcia przepływki jak i n75 powoduje brak błedu .. co by wskazywało że ktoś przed mna usunął tablice błedów . Da rady to jakos wgrać ponownie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 011 dynamicznego na 3 biegu jak przystało i wrzuć. Trzeba sprawdzić jak zachowuje się doładowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, KYLOMC napisał:

Witam ja mam takie  pytanie może nie ten temat ale..  mam problem z mocą tzn po logach wynika że przy około 3tys. obr spada mi doładowanie po czym powraca i tu jest problem że nie mogę przekroczyć 190km/h na 6 biegu ;)  myslę że powinien jakiś bład wyskoczyć czy cos ale nic nie wywala ... tak samo próba odpięcia przepływki jak i n75 powoduje brak błedu .. co by wskazywało że ktoś przed mna usunął tablice błedów . Da rady to jakos wgrać ponownie ?

Jeśli to zawahanie doładowania jest krótkie, to sterownik nie wyłapie tego jako błąd i nie przejdzie w tryb awaryjny (jeśli przechodzi, to musi zostać zarejestrowany kod błędu).

Natomiast jak odpinasz czujniki to również błędy powinny zostać zarejestrowane.

Da radę przywrócić tablicę błędów bez problemu.
Zgraj soft z auta i podeślij mi na maila, to powiem Ci co jest i poprawię lub wyślę oryginał (jak będziesz chciał).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, banshee napisał:

Zrób loga 011 dynamicznego na 3 biegu jak przystało i wrzuć. Trzeba sprawdzić jak zachowuje się doładowanie.

http://log.malonetuning.com/chart/35421#H8KLCADCsMKDeFoCA0XCjEEOwoAgDATDv8OSc8Kbw7Afw4IBwrUSEsKkwqYUQ3zCvRoOXmd2w5Z7w5jDhMKow6TDisKAwqbCnQN6WMOlWF5AScKlwp8Nw5BNWETDs8O9w44cQsOiw4oawo1hwpp6wrEawpnDkMKgOMOyV8OMw6bCv8OeY2kcw4IDLsKRwpnCqG8AAAA%3D

 

wyraznie widac ze traci moc po 3 tys obr.  podcisnienie sprawdzone zawork tez 

32 minuty temu, rh.rally napisał:

Jeśli to zawahanie doładowania jest krótkie, to sterownik nie wyłapie tego jako błąd i nie przejdzie w tryb awaryjny (jeśli przechodzi, to musi zostać zarejestrowany kod błędu).

Natomiast jak odpinasz czujniki to również błędy powinny zostać zarejestrowane.

Da radę przywrócić tablicę błędów bez problemu.
Zgraj soft z auta i podeślij mi na maila, to powiem Ci co jest i poprawię lub wyślę oryginał (jak będziesz chciał).

 

Pozdrawiam

tylko jak zgrac softa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, KYLOMC napisał:

Odezwij się do mnie na PW, widzę, że jesteś z Wrocławia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko do znawców tematu. Mam MPPS v16 i chciałbym zgrać wsad ze sterownika na stole (mam ECU, wtyki do ECU , przelotkę do OBD II oraz zasilacz 12v 5A). Zgrywanie wsadu z samochodu na wskazanym kablu działa, niestety na stole nie łączy się mpps z ECU (vag com nie ma problemu na zrobionej instalacji). Pacjent to AVF. Korzystałem ze schematu połączeń jak w załączniku. czy ma ktoś może jakiś schemat lub zdjęcie swojej instalacji oraz porady co należy zrobić aby mpps połączył się z ECU

EDC15.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze rozumiem?

Na Aucie po OBD MPPS czyta Ci ten ECU, a na stole na krótko nie chce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Być może problem, ze na pin 37 oraz 2 cały czas mam zasilanie a powinien być przelacznik / stacyjka na 37. Muszę się jeszcze z tematem pobawic. Dziwne jest to, ze VAG com działa bez problemu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bulon1 napisał:

Dokładnie tak. Być może problem, ze na pin 37 oraz 2 cały czas mam zasilanie a powinien być przelacznik / stacyjka na 37. Muszę się jeszcze z tematem pobawic. Dziwne jest to, ze VAG com działa bez problemu. 

Nie ma znaczenia czy podajesz jednocześnie zasilanie na te 2 piny. Sam czytam Galletto w ten sposób i niema problemu. Możliwe że twój mpps ma problem z tym .

Mieszkasz niedaleko ,jak będziesz potrzebował mogę pomóc , Posiadam Też Hamownie Drogowa Dynomet .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,

Proszę powiedzcie mi jak SOI wpływa na spalanie. 

czy zwiększenie kąta zmniejsza, ?

Potrzebuje tej informacji dla sterownika EDC 16

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy mógłby ktoś zaglądnąć na mój mod? Auto to passat b6 z silnikiem BMP. Wszystko ori - turbina po regeneracji. Auto śmiga aż miło tylko te czasy wydają mi się długawe. W logach są też temperatury przed turbem - nie ruszałem SOI wiec możnaby trochę je zmniejszyć. Proszę o opinie

pasek

WinOLS (VW Passat (Calkiem nowe mapy+N75) - 399387)

LOG-01-008-011-068.CSV

LOG-01-017-022-08E-105-673-752.csv

Edytowane przez marmal45
Brak polskich znaków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . Tak sobie czytam to forum i w końcu zrobiłem  swój mod pod 1,9 tdi ASZ wzorując się na ARL lecz po wgraniu do samochodu nie ma praktycznie żadnej różnicy w mocy , mógł by ktoś z forumowiczów zerknąć na mój wsadzik ?? i podpowiedzieć co ewentualnie robię źle ?? Z góry dziękuje za pomoc ASZ Przerobiony .bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2018 o 00:39, mateusz607 napisał:

Witam wszystkich . Tak sobie czytam to forum i w końcu zrobiłem  swój mod pod 1,9 tdi ASZ wzorując się na ARL lecz po wgraniu do samochodu nie ma praktycznie żadnej różnicy w mocy , mógł by ktoś z forumowiczów zerknąć na mój wsadzik ?? i podpowiedzieć co ewentualnie robię źle ?? Z góry dziękuje za pomoc ASZ Przerobiony .bin

Chyba ciężko już o pomoc w tym wątku ale jak dam radę to popatrzę wieczorem albo w weekend najpóźniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mateusz607 napisał:

Z góry dzieki kolego marmal45

Miałbyś może oryginalny plik? Troszkę tu namieszane. W SM masz wartości AFR 15:1, 16:1 - trochę mi sie to zbyt niskie wydaje wiec pewnie widać już dymek za autem. W mapie turbo żądasz dla 45mg 2424mbara a dla 55mg 2555mbara a to jest przecież odpowiednio 1134 i 1196mg powietrza - w SM masz tabele tylko do 1050, wiec pewnie o tym zapomniałeś/przeoczyłeś. Nie znam sie za bardzo na turbo ale pewnie oryginalnie masz ciśnienie 2350 wiec niepotrzebnie go żyłujesz do takich dawek. Limiter turbo jest ustawiony na 2800 mbar a SVBL 2620? Fajnie by było gdybyś jakieś logi miał porobione i je podesłał. Ogolnie rzecz biorąc to lepiej byłoby na twoim oryginale to od podstaw zrobić bo jak dla mnie to sie to na razie kupy nie trzyma. No ale to jest tylko moja opinia i oczywiście inni tez mogliby cos dodać.

ASZ.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś robiłem znajomemu AVF. Cos kolo 165 KM powinien miec wiec gdybyś chciał mógłbyś to sobie porównać. Oczywiście nie jestem jakimś tunerem i mogłem cos zawalić ale on jeździ na tym bezdymnie i jest zadowolony.

WinOLS (VW Passat (Krzychu nowe mapy) - 360449)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam orginalny wsad CORDOBA ASZ 130 ORI

a tu logi

na orginale ASZ ori.csv

tu dwa w trakcie zmian mapy ASZ 2.csv            ASZ 3.csv 

a tu po wgraniu tej mapy ASZ po nowym wsadzie.csv

i mam jeszcze pytanko  . gdybym ARLa skopiował turbo , TQ L, SM, SVBL,DW, SOI,ID ogólnie wszystkie ważne mapy do by to na ASZ poszło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chce ci się bawić to możesz kopiować ale wątpie że to chulać będzie jak należy. Nie znam się na tyle na tym, ale te silniki raczej różnią się osprzętem więc może być ciężko. Radziłbym ci nie tracić czasu na to kopiowanie tylko usiąść i zrobić to na twoim oryginalnym sofcie. Praktycznie jeśli będziesz wstrzykiwał do 60 mg to masz wszystko przygotowane fabrycznie - więc nie musisz robić ekstrapolacji. Turbo można trochę ruszyć ale nie powinno zabraknąć powietrza. SOI zostawić w spokoju. Smoke map i Torque limiter do ruszenia, ale nie tak jak to zrobiłeś w tym modzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że na mechanice to się znam ale w tym jestem kompletnym amatorem .Więc tak w pd żeby zwiększyć dawkę trzeba zmienić w torque limiterze tak ? a co wtedy z smoke limiterem jest jakiś wzór ile tam trzeba dodać ? czy robimy to na oko? A co powiesz o logach ?

I jeszcze jedno pytanie czy trzeba zmieniac coś w mapach nieopisanych .? nic nam nie bedzie trzymać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ograniczasz Torque żeby zabezpieczyć elementy. Ale prawie cały czas i tak na Smoke jeździsz. Nic nie robimy na "oko". Najlepiej przekonwertowac te wartości z SL na AFR i wtedy masz jak na dłoni. Później porównać z TL żeby to on ograniczał a nie SL. Z innymi mapami nie musisz się kłopocić bo i tak do 60mg masz zrobione. Powyżej trzeba by było się więcej głowić. Jak chcesz to jak będę miał chwilę to mógłbym ci pomóc to zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności