Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeszcze dobrze nie zacząłem przygody z modyfikowaniem wsadów, ale sporo już przeczytałem i zaczynam kompletować sprzęt. Troche nie typowo zapytam na ten temat, ale tu chyba zaglądają najwięcej osoby które mogą podpowiedzieć.

Jaki programator byłby najbardziej przydatny i uniwersalny do zrobienia kopii pamięci zanim "kabelek" go ubije, czy odratowywania padniętych sterowników? Szukać czegoś typowo pod samochody, czy coś uniwersalnego typu TL 856, willem? ( wylut układów scalonych to dla mnie nie problem)

Generalnie cos za małą kwotę i przyszłościowe - do nauki i zabawy dla własnej satysfakcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy mógłby ktoś  udostępnić mapę n75 z turbo hybrydy AVB/ARL lub czegoś podobnego. Rozumiem że takie rzeczy nie są p2p ale ze swoją hybrydą nie mogę nic zrobić żeby lepiej wstawała i chciałbym z czymś porównać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

https://megawrzuta.pl/download/55a75f77a49d47d02550e16a70830f81.html

 

Sciagnalem ten wsad z Superba tescia, silnik to avb, ale jezdzi hm lepiej niz avb. Moze ktos rzucic okiem czy to cos sensownego czy szajs? Auto kupione z takim wsadem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ujdzie program można liczyć na 120-125km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś ori wsad do tego sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, chciałbym podmienić pompki w BLS na te z motoru BMM. Mam ECU z auta w którym były takie pompki. Czy po odblokowaniu immobilisera można taką operację wykonac? Domyślam się, że na sterowniku od BLS pompki z BMM nie będą prawidłowo pracować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Grucha... napisał:

Soft średnich lotów :D 

Jak poczytasz temat to kto wie może nawet poprawisz jak trzeba. :P

Tu seria:

 

AVB 1.9TDI - 101 (Original) - 366500 - 4896.rar

kiedyś dawno temu się troche bawilem programem i wtedy bym może i poprawil, a teraz za dużo pozapominalem, a zupelnie nie mam czasu sobie przypominać wszystkiego :D no i podstawa, to nie moje auto :D wgram mu ori wsad i tyle, dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w 1.9ASZ jest wykorzystywany czujnik temperatury przy mapsensorze (z tego co wyczytałem to nie) i czy da się go aktywować w mapach, żeby przy upałach  ograniczyć doladowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dosyć istotne. Mam ECU od BMP 140ps 8v i chce go włożyć do auta BLS wraz z wtryskami BMP. ECU z BMP został przerobiony wraz z wyłączeniem immobilisera. Chciałem na próbę włożyć go do auta i sprawdzić czy działa i odpali, ale nawet nie chce załapać, kręci rozrusznik, długo go chechlam i nic. Czy możliwe że to przez to że jeszcze są pompki z BLSa? Komp zgłasza tylko błąd od automatycznej skrzyni biegów której u mnie brak. Widocznie ECU z BMP było z automatu.

W przyszłym tygodniu chciałbym przełożyć wtryski z BMP ale nie wiem czy nie będzie to robota na marne.

Może ktoś się wypowie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przekodować komputer w który wkładasz żeby był do manuala a nie do automatu.

Może w tym przyczyna.

Próbowałeś z plakiem go zapalić?

Wydaje mi się że powinien zapalić na tych czasach wtrysku co ma BMP choć na pewno są dużo krótsze od BLS

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś może wsad do b5 avf końcówka sterownika ep jakiś modzony  wsad pod skrzynię automatyczną 

Edytowane przez luki2411

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, lukas313 napisał:

Spróbuj przekodować komputer w który wkładasz żeby był do manuala a nie do automatu.

Jak to zrobić?

Podobno w edc16 nie trzeba przekodowywac jak w edc16.

Jutro włożę pompki BMP i się przekonam.

Na plaka nie paliłem bo nie mam. ☺️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby która przerobi mój oryginalny wsad ewentualnie udostępni już gotowy sprawdzony wsad z mocą około 130KM i 330Nm do sterownika 038906019BR   do A4 B5 AJM?

Jaki koszt takiego sprawdzonego gotowca po którym silnik nie odleci i nie będzie palił 12litrów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się w gotowce. Jak masz czym zgrać to podsyłaj wsad i logi i zrobię Ci przez neta soft pod to co auto może realnie.

A jak nie to zapraszam na miejsce strojenie z hamownią w przyzwoitej cenie. :D

Edytowane przez Grucha...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Mam pytanie nie umiem znaleźć mapy N75. Jest to silnik na pompie VP37. 

Nr sterownika : 074 906 018 AJ

VW T4

 

Na innych sterownikach nie ma problemu a tu lipa.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

od jakiegos czasu intensywnie studiuje mapy mojego paszteta i chetnie pochlaniam wiedze na ten temat.

Efektem tego jest tak o to powstaly od podstaw wsad. 

co sadzicie na ten temat? co do poprawy? lub na co zwrocic uwaga. gdzie przyciac, co dodac...

obecnie hulam na 160km ale chcialem wymodzic cos samemu, bo to wieksza satysfakcja, wiedziec co z czego...

nie pakowalem go do auta, to jest puki co excelowy twor, wiec wole go skonsultowac zanim wpakuje do auta;)

 

 

AWX 1.2.zip

Edytowane przez 666cin
By marcin_pesel,

temat połączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2017 o 17:52, 666cin napisał:

Czesc,

od jakiegos czasu intensywnie studiuje mapy mojego paszteta i chetnie pochlaniam wiedze na ten temat.

Efektem tego jest tak o to powstaly od podstaw wsad. 

co sadzicie na ten temat? co do poprawy? lub na co zwrocic uwaga. gdzie przyciac, co dodac...

obecnie hulam na 160km ale chcialem wymodzic cos samemu, bo to wieksza satysfakcja, wiedziec co z czego...

nie pakowalem go do auta, to jest puki co excelowy twor, wiec wole go skonsultowac zanim wpakuje do auta;)

Z dołu paliwa nie mało, silnik wytrzyma, ale dwumas i sprzęgło będą miały nie lekko.

Mapa turbo to jakaś porażka, Wystarczy zmienić ostatnią kolumne (ze zmianą wartości na osiach), a nie mieszać po całości.

Smoke limiter nieruszony, więc to on limituje ilość paliwka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, maclato89 napisał:

Z dołu paliwa nie mało, silnik wytrzyma, ale dwumas i sprzęgło będą miały nie lekko.

Mapa turbo to jakaś porażka, Wystarczy zmienić ostatnią kolumne (ze zmianą wartości na osiach), a nie mieszać po całości.

Smoke limiter nieruszony, więc to on limituje ilość paliwka. 

Jeżeli chcesz wyciągnąć więcej jak 160 koni to najpierw zmień turbine na GTB1756 lub GTB 2260 - bo twoja fabryczna przy podniesieniu mocy może odlecieć do krainy latających wirników. Na GTB1756 możesz zrobić ok 200 koni, jeżeli chciałbyś więcej to pompowtryski wydajniejsze za ok 2 tyś - wystarczą do 260 koni,  przy 230 twoje sprzegło będzie za słabe - czyli kolejne tysiące, oczywiście do tych setupów musisz założyć FMIC bo temperatura rzeczywiście będzie wysoka i nie będziesz w stanie wystroić bez dymienia w każdych warunkach. W Passacie ze względu na masę nie ma co iść w duże moce, na pewno wzrośnie awaryjność. Przy 200 koniach będzie jeździł ładnie. Ok 8 a raczej mniej do 100kmh. Kup sobie EGT bo ugotujesz silnik jak będziesz zmieniał mapy na pałę. I jeszcze jedno, do wystrojenia u siebie wyjeździłem dwa zbiorniki = 500zł, za strojenie tuner z hamownią chciał 700 - zatem zastanów się czy warto. Z mojej perspektywy było warto ponieważ teraz czas na inne mocniejsze projekty a bez wiedz zdobytej na TDI nie byłoby to możliwe. 1.9TDI nie jest trudny w tuningu. Wszystko zależy jak bardzo chcesz się uczyć tego tematu, jakie masz zaplecze warsztatowe, cele i pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności