Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Moge wysłać ci sterownik z immo off.Jak nie ruszy na pająku to pozostaje programator.

 

 

 

Tak wiem ale turbo jest od AWX, lecz problem polega na tym ze auto zaczelo kulac szarpac itd. itp. po wgraniu programu po lekkiej korekcji, a na dodatek po probie wgrania wczeniejszego softu MPPS zaprzestal zapis w 70% i teraz jestem w ciemnej D.... bo nie moge ani odczytac ani wgrac flasha a autko obecnie nie odpala pierwszy raz mi sie cos takiego stalo czy sterownik to juz szmelc? mam zapasowy ale immo trzyma:[ w tym temacie ktos pisal o wykonaniu tzw. pajaka i podlaczenia stera na stole moze ktos ma rozpiske co z czym polaczyc (jakis schemacik) mam kosci stera jak i gniazdo OBD2 ktos pomoze :umm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie, po wykonaniu pajaka wszystko wrocilo do normy MPPS na stole smiga asz milo, Dzieki Bodino:glaszcze dziwny zbieg okolicznosci bo po wgraniu mojej zmodyfikowanej mapy cos sie stalo z przeplywka ze auto niechcialo chodzic, wyjeta umyta dziala:kciuczki ale dalej nie wiem dlaczego na mojej wczesniejszej mapie na ktorej jezdzilem (obecnie inna) auto utyka bardzo jak by na 1 cylindrze nie chodzi moze przez przypadek wcislem jakas tajemnicza funkcje w Vagedcsuite? Zalaczam nieszczesny mod..

moja rzezba 2.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzuć plik ori i modyfikowany. Bez tego ciężko stwierdzić co zmieniłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety ori gdzies zaginelo:niekumam dawno nie uzywany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój passat 1.9 AWX jeździ od niedawna na mojej modyfikacji (bardzo zachowawczej - SOI i duration - ori, turbo 2,45bara, TL 60mg@2200-3750rmp, wsad kilkanaście postów wcześniej.

Auto ładnie przyjęło modyfikację, nawet nie musiałem ruszać N75, zbiera się lepiej w całym zakresie, ale wiadomo ze względu na TL do 60mg diabeł z niego wychodzi wraz z obrotami. Także pora na pójście dalej i dolać paliwka do ok. 64mg w zakresie 2500-3000rmp.

 

1.Także pytanie mam do SOI, bo zdania są podzielone. Spotkałem się z opiniami, że w tych TDI w stage 1 nie modyfikować SOI. Z drugiej jednak strony cały czas mam z tyłu czaszki EOI i że warto przy zwiększaniu duration EOI trzymać w ryzach. np. Daron wypowiedział się że najlepiej nie przekraczać EOI 7°-8°.

 

Tak na marginesie to przy obrotach rzędu 2000rmp w zakresie ORI map EOI wychodzi poza ten zakres.

 

Co myślicie o SOI dla dawek do 65mg??

 

 

2.Jeszcze chce troszkę zwiększyć ekonomikę poprzez zmianę SOI w zakresie 1500-2750 dla dawek do 30mg. Czyli dodać 1-2°.

I w tym miejscu chciałbym się zwrócić do ŁUKASZ_VIP. Widziałem wsad twojego AVF na ECUCONECTION. Miałeś tam zmodyfikowane SOI w tym zakresie. Do pewnych IQ zwiększyłeś SOI o jakąś wartość, ale za to dla wyższych IQ zrobiłeś w mapie SOI dołek. Z tego co pamiętam pokrywający się z zwiększonym ciśnieniem w mapie turbo. Sprawdzało się to? Jakie dawało to rezultaty?

Edytowane przez maclato89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SOI nie ruszałem dla dawek 65mg. Zrobiłem tylko ekstrapolacje ID.

Co do dołka i górki to u mnie seryjnie tak jest dla map 4x4. W mapach ośki tego nie ma.

 

Teraz mam zrobione mapy dla 70mg i teraz już ruszyłem soi dla dawki 70mg.

 

Robiłem teraz AJM i patrzyłem jak tam są zrobione SOI i ID bo AJM ma seryjnie mapy wyskalowane do 65mg. Widać tam jak mocno można zejść z SOI i EOI bo są właśnie na granicach 27 SOI i 10 EOI.

W AJM, żeby podlać 65-70mg poruszamy się już na granicach max. tego co można zrobić, a to ze względu na małą wydajność PD.

Edytowane przez lukasz_vip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,wczoraj zamontowałem u siebie w AJM turbo z CAHA i jeździ mi sie tym gorzej jak na poprzednim z AWX ,Przy pełnym depnięciu jest lag prawie do 2000obr.Czy zmiana mapy n75 pomoże? czy trzeba by więcej gnoju podlać z dołu?

http://vaglog.pl/log-011_1E0vr.html 011 4 bieg CAHA

http://vaglog.pl/log-011_Ub1SL2.html 011 3 bieg CAHA

http://vaglog.pl/log-011_pZ95N.html poprzednia turbina AWX 3 bieg

aktualnie mam program na 160hp napisanu na pompkach 073T,w międzyczasie wrzuciłem 073AL ale bez korekty w sofcie.

Na razie chciałbym ogarnąć to turbo by się przyjemniej zbierało,potem soft na 200/400.

Jeśli ktoś ma takie turbo u siebie chętnie zobacze mape n75. turbo AVF oli,3 bar.rar

Edytowane przez oli80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AWX mialeś problemy z geometria. Zadane 1,3bar a ładowało 1,6bar. CAHA wstaje tak jak jest zadane tylko trzeba lekko przymknąc kierownice bo lekko niedoładowuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AWX była sztanga lekko podciągnienta, w jaki sposób przymknąć kierownice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszając wartość wypełnienia N75 albo lekko skracając ramie od turbo.

 

Ja teraz próbuję wysterować AJM z GTB1756vk na seryjnych gratach i mam spory problem. Bo seryjne wtryski AJM nie są w stanie rozbujać tej turbiny. Przy 2000obr ładuje ledwo 1,1bar a dopiero przy 2400obr mamy zadane 1,65bar. Pewnie skończy się na przejściu na AL albo BA :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj przypadkiem ze skracaniem sztangi bo po pierwsze w bv43a to trudne,po drugie te turbiny nie potrzebują takich ingerencji ponieważ wstają książkowo.

Podobnie jest u Ciebie,wszystko idzie ogarnąć softem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podpiołem gruszke na krótko i mysle że nic nie da regulacja sztangi jedynie by można ogranicznik troszke cofnąć ale to w ostateczności bo jak sagon pisze dostęp jest tragiczny.http://vaglog.pl/log-011_H0npiL.html 011-na 4 biegu trochę długi bo zapomniałem zatrzymać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już że dwa lata po wirusowe zrobionym przez DARONA w moim golfie ajm wszystko ok .

Ale od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą turbiny z tym że nie do końca wiem co kupić najlepiej żeby pasowało bez przeróbek będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AJM jak nie zmieniasz wtrysków to najlepiej turbo AWX/AVF/ASZ. Bo więcej jak 170KM/380Nm nie ugrasz na seryjnych PD'kach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info jak by ktoś słyszał o jakimś tanim ale dobrym będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na AVB też więcej jak 170-180KM się nie robi. Zależy co za PDki siedzą w danym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ośkę 200 i 400 to faktycznie granica. ostatnio robiłem kumplowi Passata AVF: AL + CAHA i na asfalcie na drugim biegu zimówki przy wciśnięciu pedału gazu się paliły, bo na jego życzenie miał być moment jak najniżej. Jak to on powiedział: "Ma kopać od dołu" :)

 

Dokładnie. AJM i AVB na seryjnych PD nie zrobią więcej jak 180KM.

 

U brata w G4 AJM będziemy wkładać albo AR, BA albo AA, AL. Wtedy z GTB17 można ugrać z 210KM lub 240KM.

 

Ja u siebie mam GTB17 + BA i na razie jeszcze nie hamowane.

Edytowane przez lukasz_vip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem na ośkę 200Hp & 400Nm to górna granica. U mnie na AVB ori pompowtryski wyszło ponad 170Hp i prawie 400Nm ...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

E tam, wprawiony kierowca, dobrze napisany program, i porzadne opoonki i duzo wiecej ogarnie niz 200/400.... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam czytać ze zrozumieniem... [emoji6]

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Dalej nie rozumiem...

w sensie ze "Twoim" zdaniem 200/400 to max na ośke a każdy może mieć inne zdanie czy co?

 

Bo moim zdaniem, jeszcze 250/500 oska ogarnie, wszystko juz ponad bez sensu... :) (jesli mowimy o oponach ulicznych, i aucie daily)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ma ktoś może jakąś fajną mape do passat 1.9tdi 90km ahu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności