Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcesz to mogę ci wyłaczyć immo .Masz blisko do mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wsadu nie masz do 115 ajm bez immo.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam kupca na sterownik co pozostał mi po audi a4 tyle ze gościu chce bez imo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Forumowicze

 

Sprawa dotyczy: wyłączenie EGR z poziomu ECU

 

Mapę "próbowałem" zbliżyć do tej z filmu. Gdzieś wyczytałem, że jeśli wszędzie wpiszę wartości 850 to ECU i tak wyrzuci błąd EGR

 

Oryginalny wsad (SkodaOrg) i zmodyfikowany wsad (Skoda.Bin) znajdują się w spakowanej paczce. Niestety nie mogłem dodać pojedynczych plików. Proszę rzućcie okiem na wsad (Skoda.Bin).

paczka.zip

 

Screen z odczytywania Flash z ECU

screen mpps.jpg

 

Wykorzystałem program

VAG EDC15P+ Suit - link do programu znalazłem na tym forum na początku wątku.

 

Foty z programu EDC15+ Suit, modyfikowałem mapę "EGR 01 [codeblock 2, manual]".

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Zdjęcia przesłałem także jako zip (lepsza rozdzielczość):

zdjecia.zip

 

Chciałbym wgrać wsad do mojego ECU. Chciałbym Was poprosić o pomoc, czy mapa jest prawidłowo zmodyfikowana. Byłbym wdzięczny za Wasze sugestie. Na razie zależy mi tylko na wyłączeniu EGR, bo mam błąd ECU (kontrolka jest załączona). Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc. Starałem się powoli i skrupulatnie czytać Wasze wypowiedzi i wyszukać informacje, które są mi potrzebne do wyłączenia EGR. Starałem się udokumentować mój tok postępowania, może w przyszłości przydadzą sie komuś te dane :). Opóźnienie z przygotowaniem się do zabiegu upoad'u zależne od czynników zewnętrznych, wybaczcie :).

Edytowane przez msk85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokryj całość mapy 850,na pewno EGR będzie wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam kogoś kto zrobi mi adaptacje pompowtryskow BA w miejsce AL, ewentualnie jeśli ktoś ma numer telefonu do Darona, bo już kiedyś go pytałem przez PW no a teraz ciężko o kontakt z nim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy serii czy przy sofcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to chcesz na odległość czy autem chcesz podjechać? Bo jak na odległość to mogę ci zrobić adaptację na BA albo podesłać gotowe wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No soi oraz duration ogarnę,ale bipy próbowałem znaleźć i bezskutecznie. Mppsa mam także i na odległość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to weź porównaj soft z PD BA i soft z wersji AL z tego samego silnika np.: AVF i będziesz wiedział jakie mapy należy zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko! Panowie czy mógłby ktoś z was rzucić okiem na mapke z mojego AVF bo po wgraniu nie mogę opanować kierownicy...:Dstep 5 1.9 avf 019ep.rar Kumpel w swoim AVF po lekkim sofcie ma 171 km i 381 NM i objeżdżam go bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezdymny soft to raczej nie jest.

 

 

A tutaj soft do pośmiania się: marcin.zip

 

Zgrany z Passata, który przyjechał do mnie po zmianie turba z serii na CAHA. Jak zgrałem program to o mało co zawału przed kompem nie dostałem. Pewien magik u mnie w okolicy takie softy pisze. Dobrze, że nie ruszył SVBL bo turbo by chyba skrzydeł dostało :) Tak naprawdę auto ograniczało tylko SVBL oraz SOI i ID. Reszta map wystrzelona w kosmos.

marcin.zip

Edytowane przez lukasz_vip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi czy soi i id starczy pod gtb22 czy jeszcze dłubać? A dwumasa i sprzęgłem się nie przejmuje :) wymieni się jak się skończy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej ilości paliwa oraz takich dziwnych skokach w Duration ciężko będzie opanować kierownice .

Pokaż loga ;) Seryjne turbo chyba długo tego nie wytrzyma i dwumasa .

Wkładaj większe turbo ,wygładź to wszystko i Duration popraw.

Oczywiście n75 dostosuj pod nowe turbo.

 

 

 

Siemanko! Panowie czy mógłby ktoś z was rzucić okiem na mapke z mojego AVF bo po wgraniu nie mogę opanować kierownicy...:D [ATTACH]151223[/ATTACH] Kumpel w swoim AVF po lekkim sofcie ma 171 km i 381 NM i objeżdżam go bez problemu.
Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pacjent to AJM w A6 C5. Mam doczynienia juz dluzszy czas z programem EDC15suite i kilkanascie wgranych map za soba, ale podczas ostatniej ingerecji w mapke po wgraniu odrazu zauwazylem ze auto glosniej chodzi i kuleje na wolnych obrotach nie wspomne o szarpaniu przy schodzeniu z obrotów dodam ze problem zaczal sie bezposrednio po zmianie i wgraniu tylko map Boost limit Map i Target Boost, wczesniej auto bylo juz modzone chodzilo lepiej od seri np.AVF a tu nagle zonk nie sadze by cos bylo przekrecone bo jezdzil do konca tak jak powinien no moze czasami jakies przeladowanie:D ma ktos jakis pomysl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgraj serie i sprawdź czy problem też występuje.

Może to tylko dziwny zbieg okoliczności.

 

Wrzuć plik zobaczymy jak to wygląda.

 

 

 

 

Witam, pacjent to AJM w A6 C5. Mam doczynienia juz dluzszy czas z programem EDC15suite i kilkanascie wgranych map za soba, ale podczas ostatniej ingerecji w mapke po wgraniu odrazu zauwazylem ze auto glosniej chodzi i kuleje na wolnych obrotach nie wspomne o szarpaniu przy schodzeniu z obrotów dodam ze problem zaczal sie bezposrednio po zmianie i wgraniu tylko map Boost limit Map i Target Boost, wczesniej auto bylo juz modzone chodzilo lepiej od seri np.AVF a tu nagle zonk nie sadze by cos bylo przekrecone bo jezdzil do konca tak jak powinien no moze czasami jakies przeladowanie:D ma ktos jakis pomysl?
Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,45bar dla AJM to trochę dużo. Tam bezpiecznie można pompować 1,3-1,35bar do 4000obr. i podlewać 63mg paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem ale turbo jest od AWX, lecz problem polega na tym ze auto zaczelo kulac szarpac itd. itp. po wgraniu programu po lekkiej korekcji, a na dodatek po probie wgrania wczeniejszego softu MPPS zaprzestal zapis w 70% i teraz jestem w ciemnej D.... bo nie moge ani odczytac ani wgrac flasha a autko obecnie nie odpala pierwszy raz mi sie cos takiego stalo czy sterownik to juz szmelc? mam zapasowy ale immo trzyma:[ w tym temacie ktos pisal o wykonaniu tzw. pajaka i podlaczenia stera na stole moze ktos ma rozpiske co z czym polaczyc (jakis schemacik) mam kosci stera jak i gniazdo OBD2 ktos pomoze :umm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki:kciuczki jakos tego znalesc nie moglem ehh. Powiedz mi tylko jeszcze czy do obd oprocz k line musze tez dac na pin 16 12V i na pin 4 Mase?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności