Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Domyślam się że nie zobaczyłeś do wsadu. Troszkę poprawiłem i wgrałem do auta ten

 

AJM 3 poprawka.rar

 

Dymu i nic niepokojącego nie zauważyłem oprócz większej mocy, ale chętnie się dowiem czy coś poprawić. Jest troszkę słabszy niż Twój Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam ponownie prośbę odnośnie map w sterowniku ALH edc15, MAF linearization,

Program Vagedcsuite rozpoznaje w różnych sterownikach dwie różne mapy, poniżej screeny:

Ponadto obie mapy są zawarte w sterowniku.

Może mi ktoś powiedzieć czym one się różnią?

 

Pozdrawiam Dj_

1.jpg

2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po przestawieniu maf>map dawką sterujemy mapą iq by map limiter? Czyli trzeba napisać całą mapę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bawił się ktoś SOI pod kątem zwiększenia miękkości pracy na wolnych obrotach? Np. -1 lub -2*? Jakieś doświadczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć jeżeli ktoś bawił się w modzenie i ma sprawdzoną mapę pod 1.9 AFN na serii , i może się podzielić to bardzo proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domyślam się że nie zobaczyłeś do wsadu. Troszkę poprawiłem i wgrałem do auta ten

 

[ATTACH]148227[/ATTACH]

 

Dymu i nic niepokojącego nie zauważyłem oprócz większej mocy, ale chętnie się dowiem czy coś poprawić. Jest troszkę słabszy niż Twój Łukasz

 

 

Przepraszam, że nie pisałem, ale mój syn trafił do szpitala i nie mam czasu na kompa ostatnio.

 

 

 

Cześć jeżeli ktoś bawił się w modzenie i ma sprawdzoną mapę pod 1.9 AFN na serii , i może się podzielić to bardzo proszę.

 

Mam pod ASV a to to samo. Pisza na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam, że nie pisałem, ale mój syn trafił do szpitala i nie mam czasu na kompa ostatnio.

Spoko, wiadomo że dzieci ważniejsze. Już syn w domu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej w szpitalu. Aktualnie przeprowadziłem się do Katowic i tutaj pracuję a popołudniami siedzę w szpitalu z żoną i synem.

Jak tylko wrócimy do domu to pomogę Ci ogarnąć ten soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko i dzięki. Będę czekał bo nikt inny się już nie odezwał. Z tym szpitalem to Ci współczuję. Jak córka była tydzień to była masakra, tym bardziej że mam dwójkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Czy ktoś z was bawił się już z mapami z 2.5 tdi AKE 180 hp.? Mam audi a6 allroad z tym silnikiem i myślałem, żeby zmienić soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domyślam się że nie zobaczyłeś do wsadu. Troszkę poprawiłem i wgrałem do auta ten

 

[ATTACH]148227[/ATTACH]

 

Dymu i nic niepokojącego nie zauważyłem oprócz większej mocy, ale chętnie się dowiem czy coś poprawić. Jest troszkę słabszy niż Twój Łukasz

 

 

 

Delikatny sofcik .Poprawił bym DW,TL,SL,MAF limiter i troche bost

krótko mówiąc podlej paliwem i będzie dobrze. logi zrób ew. korekta n75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Od czegoś trzeba zacząć :)

Mam kilka pytań

1. W AJM ile można podlać paliwem żeby było bezdymnie przy 1,3 bara?

2. MAF limiter nie bardzo mogę znaleźć

3. Bost w którym miejscu? bo nie bardzo widzę gdzie

Co do n75 to nie wiem za bardzo jak ugryźć

 

Edit:

No to podlałem paliwem, i troszkę zmniejszyłem doładowanie w niskich obrotach

5 próba.rar

Edytowane przez CULTUS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Jestem świeżakiem, proszę o wyrozumiałość. Chciałbym się dowiedzieć czy w moim silniku (1,9TDI AXR 74kW, Octavia I rocznik 2010) jest możliwość zmiany mapy zaworu EGR poprzez gniazdo OBD? Zajrzałem pod podszybie i spisałem numer ECU: 038 906 019 PF EDC 15+

 

Będę wdzięczny za odpowiedź. Mam MPPS i kabelek, ściągnąłem też VAGEDCSiute. Lubię hobbistycznie zajmować się autem, więc chciałem zrobić to sam. Nawet kosztem spędzenia 100h roboczych na poszukiwaniu informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć

 

Jestem świeżakiem, proszę o wyrozumiałość. Chciałbym się dowiedzieć czy w moim silniku (1,9TDI AXR 74kW, Octavia I rocznik 2010) jest możliwość zmiany mapy zaworu EGR poprzez gniazdo OBD? Zajrzałem pod podszybie i spisałem numer ECU: 038 906 019 PF EDC 15+

 

Będę wdzięczny za odpowiedź. Mam MPPS i kabelek, ściągnąłem też VAGEDCSiute. Lubię hobbistycznie zajmować się autem, więc chciałem zrobić to sam. Nawet kosztem spędzenia 100h roboczych na poszukiwaniu informacji.

 

Ogarniesz wszystko przez obd. Pamiętaj, ze możesz uwalić sterownik i później będzie trzeba go jakoś postawić. Pilnuj napięcia aku, zeby nie było skoków (możesz podłączyc prostownik) przy flashowaniu i będzie dobrze. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc i za rady! Już od kilku miesięcy noszę się z zamiarem zgaszenia "check enginee". Myślę, że teraz w końcu zajmę się tą sprawą. Spokojnie czytam sobie posty tego tematu i szukam informacji. Jestem zielony w tych sprawach, wiem tylko tyle co wyczytam z postów. Na początek chcę zająć się tylko EGR. Bałem się, że tylko ECU z końcówką 012 są przyjazne do zmiany danych EEPROM'ie. Na pewno podłącze akumulator pod prostownik i będę pilnował napięcia.

 

Czy w razie zawieszenie ECU metoda z podaniem masy przez rezystor 5kOhm na pin 24 pomoże mi? Oczywiście powoli i sukcesywnie czytam ten tema, jeśli odpowiedź znajduje się gdzieś w tym temacie to proszę wybaczcie. Z tego co do tej pory znalazłem z necie, to mało informacji dotyczy silników AXR (ECU: 038 906 019 PF EDC 15+) , a moje doświadczenie jest mierne. Dlatego zadałem pytanie :).

Edytowane przez msk85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgraj soft postaramy się pomóc

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Pamiętaj, ze możesz uwalić sterownik i później będzie trzeba go jakoś postawić.

Ja osobiście źle wspominam ten pojazd z tym sterownikiem.

Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wgrywam na aucie. Już dawno zrobiłem sobie coś takiego do podłączenia na stole jak grzebałem w liczniku

 

20161026_152902.jpg

 

Tylko zamiast zasilacz PC w środku jest transformator 12v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

msk85 grzebiąc w mapach nie ruszasz eepromu. Uwalony sterownik MPPS potrafi sam postawić w trybie recovery, ewentualnie jak nie przez obd to na stole. Te sterowniki to banał i są bardzo proste, w razie problemów oddasz komuś i ci pamięć postawi programatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję Wam za pomoc :)! Słowa wsparcia są niezwykle ważne!

 

Już chciałem z allegro kupować drugie identyczne ECU i "bawić się" na kopii zapasowej. Zielony jestem i nie ukrywam tego. Myślałem, że przez OBD zmienia się EEPROM, byłem w błędzie. Chcę na początek zrobić kilka odczytów z ECU, aby mieć pewność, że odczyt jest stabilny, a tym samym zapis wsadu też powinien być bezproblemowy.

 

Kabel już jakiś czas temu kupiłem tu:

http://www.e-service.info.pl/MPPSv12.html

 

Może jeszcze dodam, że używam Oracle Virtual Box z Windows XP 32 bit.

Edytowane przez msk85
Aktualizacja informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem, że przez OBD zmienia się EEPROM, byłem w błędzie.

 

Możesz zmienić EEPROM przez OBD, to nie problem tylko co chcesz z tego uzyskać ? PIN do sterownika, zmienić VIN, wyłączyć immo ?

 

Domyślam się że chodzi Ci o Flash (pamięć z mapami) i tą też jak najbardziej po OBD odczytasz z Twojej Octavii.

 

Chcę na początek zrobić kilka odczytów z ECU, aby mieć pewność, że odczyt jest stabilny, a tym samym zapis wsadu też powinien być bezproblemowy.

 

Te kilka odczytów to bardziej z nudów raczej :)

Oczyt po OBD zawsze jest stabilny no chyba że w międzyczasie wypadnie Ci kabel albo zresetujesz laptopa ale ogólnie nie ma mowy o złym odczycie po złączu.

 

Zapis natomiast może już różnie pójść, to zależy od sprzętu.. Ale nawet w najgorszym przypadku sterownik jest do odratowania za pomocą bootmode albo programatora.

 

I nie panikujcie z za niskim napięciem, nawet przy 11.3-11.4V nie ma problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności