Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś kontakt do Darona? Na forum widzę, że bywa rzadko :)

ew. wiecie kto jeszcze robi softy po logach?

 

Jak potrzebujesz jeszcze pomocy, to służę :) Pisz na PW lub mail [email protected]

Wystroję wedle potrzeb.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podobnoć poprzez modyfikację mapy N75 można uzyskać głośniejszy dźwięk cofki, pytanie jak to zrobić?? Bo dotychczas nie znalazłem zależności :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknij całkowicie zmienną geometrie dla dawki 0mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamknij całkowicie zmienną geometrie dla dawki 0mg

Ciekawe co pierwsze się rozleci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla testów zamknąłem i nic, następnie otwarłem i też nic. Nadmienię iż pacjent to A4 B6 z silnikiem AVF. Na standardowej mapie N75 jest słyszalne, ale słabo, porównując np do ASZ, który to jest praktycznie bliźniaczą konstrukcją to praktycznie wcale jest niesłyszalny. Kopiowałem też dla testów mapę N75 z ASZ i dźwięk potrafił zaniknąć całkowicie :/. Dodam jeszcze że widziałem filmiki ASZ na przelocie w których praktyczne nie ważne z jakich obrotów a cofka była słyszalna, a u mnie tylko z określonych czyli 2100-2200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było mowy o tym że ma być bezpiecznie

Zawsze możesz skręcić sobie sztange o jeden obrót i pędzie napewno sapać

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seryjny wydech mocno wygłusza turbo. Chcesz mieć świst, to przerób wydech na przelot. Chcesz mieć turbo surge?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydech mam w pełni przelotowy bez katalizatora czy tłumików, czyli rura od turbo po zderzak, o seryjnej średnicy. Chodzi mi o cos takiego:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strumienica tylko wytłumi wydech, więc to nie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś wie do czego służy ta mapa?

mapka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jeden problem, kupiłem MPPS V16, próbuje oczytać wsad z 1.4tdi AMF, jednak plik ma tylko 195kb, czy to oznacza, że soft jest zabezpieczony przez odczytem?

 

Tak, plik jest zabezpieczony przed odczytem, ale gdybyś miał Galletto nie miał byś takich problemów i odczytał byś w 100% poprawnie.

 

ktoś wie do czego służy ta mapa?

[ATTACH=CONFIG]143142[/ATTACH]

 

N75 Low Duty Cycle - minimalne wypełnienie N75 w zależności od obrotów, nadaj odpowiedni mnożnik (taki sam jak w mapie N75).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki Daron ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy szukam wsadu 038906019PE

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie moge pobrać z i ch strony bo moje konto nie działa

Jakbyś mógł podesłać mi na meila [email protected]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogl by ktos ocenic logi

 

4 bieg:

http://vaglog.pl/log_232907.html

 

3 bieg :

http://vaglog.pl/log_232908.html

 

Czy jest sens martwic sie chwilowymi przeladowaniami? Bo wydaje mi sie ze jest to spowodowanie opuznieniem zaworka co widac po roznicy na 3 i 4 biegu.

 

Oczewiscie ten spadek 2500-3000 bede staral sie zniwelowac.

 

Jakie jest bezpieczne doladowanie dla turbo ASZ przy 4-4,5 tys bo obecnie dmucha cos ok 1,4 bara i wydaje mi sie ze to za duzo?

 

 

Jakis czas temu auto odwiedzilo hamownie.

 

1.9TDI 110KM + turbo ASZ + wsad robiony w EDC15Suite.

 

05e5318fd530c104.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko skorygował w zakresie 2800-3000 bo tam można wyprostować kreski na wykresie podnosząc doładowanie do zadanego. Dół jest ok, ja bym zostawił.

Wg mnie przy 4000rpm doładowanie dla turbo asz bezpiecznie jest ustawić na 1,25b i później w dół. Ile zrobić przy 4500 nie wiem, bo nigdy nie kręciłem tak tdi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego wykresu z modem, spokojnie wystarcza 1.3b w calym zakresie 2200-4200, ja bym do lekko podlal od 3100 do 4200 zeby moment nie spadal, mysle ze z 2-3mg bylo by ok. ASZ dmucha 1.35 przy 2200-3100 , przy 4000 niecale 1.3b, co ciekawe we wzdluzynch jest 1.35b , ARL 1.45b przy 4000. ASZ czy tam AVF/AWX mozna 1.45 do 4000 zrobic a nawet 1.5b , ARL 1.6b. Jak Daron stroil Macka AVF na GTB20 to jest 1.8b do 4800 , a moc max 4550@232HP. Takze Banshee nie pisz czegos czego nie wiesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sporo mocnych softów na seryjnych gratach w AVF/AWX dmucha 1,5bar od 2000 do 4000 obr.

 

1,2bar to dmucha się na seryjnym turbo od ASV, AFN.

 

 

 

Ja mam inne pytanie. Ile max. mogą podlać PD z końcówką BA a ile z końcówką AL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AL ~72-74mg

BA nie wiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności