Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich,

 

po przeczytaniu całego wątku mam kilka pytań, wzorować będę się na mapie z silnika AMF (1.4 TDI 75KM)

1. Dla turbo z AMF-a max boost to 1.2 bara, więc podnosząc boost na mapie "Target boost" na 2200 otrzymujemy max przepływ 474*2,2=1043 mg/storke, mapę dymu mam wyskalowaną od 300 do 900 mg co 50 mg, czy powinienem przeskalować tą mapę? np od 300 do 1020 mg co 60 mg czy może zakres 300-800 zostawić 850 zmienić na 900 i ostatnią 1000?

2. Jak liczymy dawki paliwa do limitera dymu mając przedział 750-800 dawkę wyliczamy dla początku przedziału czy środka, a może końca? Bo przyjmując AFR=18 dostajemy:

750/18 = 41,7 mg

775/18 = 43,5 mg

800/18 = 44,4 mg

którą dawkę wpisać w mapę?

3. Robiąc ekstrapolacje czasu wtrysku które wartości mam zmienić? Mapę mam wyskalowaną do 50 mg, a moja max dawka to 60 mg więc aby zachować skok w mapie powinienem dodać 2 kolumny, no ale dodać nie można więc które wartości mam zmienić? np jak na początku mam 0,5/2/5/7/10 to usuwam wiersz dla wartości 2 i 7 pozostałe przesuwam i na końcu dodaje wiersz dla 55 i 60? Dobrze myślę? Identycznie postępujemy z SOI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Zmień ostatnie dwie kolumny i będzie ok.

2.Przecież w Smoke Limiter masz konkretne wartości przepływu a nie jakieś przedziały?

3.Możesz tak zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, na temat Smoke Limitera doczytałem na ecuconnections.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, spojrzy ktoś na moją prace? Robione na podstawie AVB.

Grzebałem w:

-DW,

-SL,

-TL,

-TB,

-N75 (jeszcze dopracowuje logując ciągle),

-SOI 89*C, (przyspieszone o 1* w przedziale 1500-2700, 10-30mg)

-EGR i

-SVBL

Apropo tego SVBL to coś mi nie chce to działać, turbo przeładowywało ponad granice svbl a i tak nie wpadał w tryb awaryjny zbyt ochodzo, dopiero grubo ponad mój limit powodowało notlauf (było brudne turbo, już naprawione).

Liczyłem AFR aby nie spadło poniżej ~17.

Pozdrawiam.

http://speedy.sh/uJ3HF/tuned

 

 

SVBL jeśli jest przekroczony przez ~6sekund, z tego co pamiętam, to dopiero wywala błąd. Jeśli przeładowanie jest krótsze to sterownik nie zapisuje tego jako błąd tylko traktuje jako chwilową niesprawność czegoś albo losową anomalię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SVBL jeśli jest przekroczony przez ~6sekund, z tego co pamiętam, to dopiero wywala błąd. Jeśli przeładowanie jest krótsze to sterownik nie zapisuje tego jako błąd tylko traktuje jako chwilową niesprawność czegoś albo losową anomalię.

 

To tłumaczy brak natychmiastowej współpracy SVBL'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego wgrałeś ten soft? to daj logi zobaczymy jak wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.pl/log_248480.html

http://vaglog.pl/log_248479.html

 

Jak widać jeszcze N75 nie jest dopracowane, ale to z powodu problemów z laptopem. Przez to boost lekko nie trafia w cel a dodatkowo przy ~3100 rpm spada i obcina mi trochę dawkę. To jest jeszcze sprawa rozwojowa.

 

Jak myślicie przepływa w miarę pokazuje czy ciut zaniża? Zastanawiam, się czy uda się jeszcze coś więcej wlać na tym ciśnieniu. Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://vaglog.pl/log_248480.html

http://vaglog.pl/log_248479.html

 

Jak widać jeszcze N75 nie jest dopracowane, ale to z powodu problemów z laptopem. Przez to boost lekko nie trafia w cel a dodatkowo przy ~3100 rpm spada i obcina mi trochę dawkę. To jest jeszcze sprawa rozwojowa.

 

Jak myślicie przepływa w miarę pokazuje czy ciut zaniża? Zastanawiam, się czy uda się jeszcze coś więcej wlać na tym ciśnieniu. Pzdr

kolego w avb siedzi chyba turbo gt 1749v wiec mozesz smiało dac wieksze doladowanie chociażby 1,25,przepływka powyzej 3500 malo pokazuje, a dawke obcina juz od 3000obr

Edytowane przez lolo2955

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, siedzi tam gt1749v i z tego co czytalem daja nawet 1.35b, ale ja nie zamiezam dochodzic do granicy. Najwyżej podniose troche boost, dam nizsze afr, podleje troche i przybedzie pare Nm. :) Narazie zostanie smoke by MAF ale jakbym mial z przeplywka problemy to zrobie mape dymu po MAPie.

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM.

VW Polo 1.4TDI AMF 75HP 045609019AP 0281010865 1039S00474.rar

Edytowane przez Teewar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM.

 

Ja Ci nie podpowiem, musi ktoś z większa wiedzą niż ja to zrobić, ale oglądając ori soft bardzo zaciekawiła mnie mapa N75. Wie ktoś dlaczego ona jest taka dziwna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dawki można dać max. na PD o końcówce BA? Silnik AVF 130KM z 2004r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mógłby ktoś rzucić okiem na moje wypociny ASZ130ps ->170

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wróć do ori softu...

 

Możesz rozwinąć? SOI już wiem że źle zrobiłem, a jak z resztą? Jeszcze tego nie wgrywałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z torque limiter to dowaliłeś, natomiast nie zauważyłem żebyś ruszał driver wish. SOI źle zrobione do poprawy (ale już to wiesz)

 

Tak teraz porównując TL z moda i serie to faktycznie podlałem na dole za bardzo no i może minimalnie mniej przy końcu powinienem dać, dobrze myślę? DW nie ruszałem celowo.

Edytowane przez Teewar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś kontakt do Darona? Na forum widzę, że bywa rzadko :)

ew. wiecie kto jeszcze robi softy po logach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś kontakt do Darona? Na forum widzę, że bywa rzadko :)

ew. wiecie kto jeszcze robi softy po logach?

Napisz PW, na pewno się odezwie. Ja się z nim tak kontaktowałem, później przeszliśmy na email.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jeden problem, kupiłem MPPS V16, próbuje oczytać wsad z 1.4tdi AMF, jednak plik ma tylko 195kb, czy to oznacza, że soft jest zabezpieczony przez odczytem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie koledze zaczeło stukać w silniku jak na zbyt wczesnym zapłonie .Po sprawdzeniu rozrządu wszystko się zgadza z znakami ,sprawdzałem turbo ,przepływkę dawka paliwa wszystko miesci się w normie .Mam tylko problem z kanałem 8 w drugim polu polu położenie pedału gazu dochodzi tylko do 8 ,a w 3cim polu max. do 32mg, a w 4tym polu przy 3000obr.przycina do 27mg,ale w 3cim polu nadal jest większa wartosc czyli 32mg.Czy możliwe jest że padła jakas mapka czy przyczyn należy szukać raczej mechanicznych bo stukanie mogło by wskazywać na panewki.Chodzi o sharana 1,9tdi.pozdrawiam.logi robiłem na biegu jałowym bo bateria niedaje rady żeby zrobić pod obciążeniem.

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności