Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Mam logi w koncu:

 

http://vaglog.pl/log_219771.html

http://vaglog.pl/log_219767.html

http://vaglog.pl/log_219768.html

http://vaglog.pl/log_219769.html

http://vaglog.pl/log_219770.html

 

 

I teraz pytanie.

Z logow wynika ze ogranicz mnie dalej smoke map. ECU czyta tylko wartosci z osi MAF 1000 a nie chce czytac limitow paliwa z nastepnej kolumny 1050. Ma ktos jakis pomysl? Gdzie cos przeoczylem? Z logow wynika ze powietrza miedzy 2tys obr a 3,2tys obr mam ponad 1100 wiec spokojnie powinien podac zadane paliwo przy 1050.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IQ via MAF. zmień na 65mg i gotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wszystko na 65 dla codeblock 2 - manual, musi byc cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W staw program to sprawdzić będzie można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź oryginalny program jeszcze raz. Nie włączaj dodatkowych SL i LC. Zrób program jeszcze raz. Faktycznie masz wszędzie 65. Może twój sterownik ma ograniczenie do 60mg. Trzeba by było w winolsie zobaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam golfika 4 z silnikiem 1.9 110 koni pomodzony: turbo BRD, wtryski 0.230, pompa 107j, intercooler 550x180mm.

Czy w edcsuite jest mozliwosc zmiany mapsensora na 4barowy? Mam zakupionego a chcial bym wykorzystac potencjal turbo, obecnie jezdze na ok. 1.5bar.

 

ktory map linerization bedzie wlasciwy dla silnika VP?

44 - 200

913 - 4000

 

lub

 

102 - 500

920 - 4000

 

Cos jeszcze trzeba zmienic czy wystarczy przepiac sensor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana samej linearyzacja umożliwi ci jedynie odczyt doładowania do 3bar. Żeby wycisnąć coś więcej musisz zmienić jeszcze inne mapy chodzby np. doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zmiana samej linearyzacja umożliwi ci jedynie odczyt doładowania do 3bar. Żeby wycisnąć coś więcej musisz zmienić jeszcze inne mapy chodzby np. doładowania.

 

Chodzi o samą zmianę wartości rządanych? Czy jeszcze coś innego? Można to zrobić w EDCsuite? Jest ktos w stanie sprawdzić mojewypociny gdybym mu przesłał na pw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Czy wystarczy programator Willem 7.1 do zaprogramowania kości PLC32? Chodzi mi o modzenie sterów na pompie 90, 110km. A może ktoś ma na odsprzedanie jakiś programator to chętnie odkupię?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Albo inaczej, jaki polecacie programator? Przyda mi się kilka razy tylko więc może willem a nie wellon?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam własnie kupiłem mpps v13 i mam pytanie .Czy po uruchomieniu programu i podłączeniu kabla do kompa powinno się ukazać jakies duże okno programu czy dopiero po podłączeniu do auta ,bo u mnie jest tylko takie male z okienkami START i EXIT po nacisnięciu START wyskakuje okienko z jakims błędem który nic mi nie mówi a instrukcja dołączona do programu jest bardzo skąpa a własciwie żadna.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj użyć opcji "uruchom jako administrator"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kabla musi dochodzić 12v z gniazda obd

tak że na aucie będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ma ktoś chwilę zerknąć czy można tu coś jeszcze poprawić ,a może wogule wywalić ;) może jakaś podpowiedz:) Jezdzi to jako tako. Logi robiłem tylko turba, chwilowo przeladowuje ale stabilizuje sie po chwili.

Passat_AWX_019GS.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie pasowałoby podbić nieco mapę N75. Soft bardzo delikatny, w sumie to mógłbyś nieco więcej podlać na wyższych obrotach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AWX_019GS.rar

 

Aż tak delikatny , duration trochę tam ruszyłem :) Staram się zrobić jak najdelikatniejszy dół bo dwumas nie pierwszej młodości. Dzisiaj robiłem dokładne logi . Turbo przeładowuje tak od 3200tys a n75 przy 4000 tys ma 90%. Na oryginalnym sofcie logi turba są perfekcyjne.

Dzisiaj dodałem 1-1.5 stopnia górą i ruszyłem n75 zobaczymy co z tego będzie, wrócę też puki co do oryginalnego SOI bo troche za dużo tych zmian na raz i zaczyna mi się mieszać :) Boję się tylko trochę o to turbo.

Edytowane przez wojtek_82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo możesz dostroic 3 mapami:

1. N75

2. Wielkością dawki

3. Początkiem wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może ma wsad z wyłączonymi sondami za katami do audi s6 ANK 2001rok, albo podejmie się wyłączenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbij do Darona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności