Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej zależne będzie od dawki(tak mi się wydaje) :-P ale ogólnie to chyba lepiej nie przekraczać limiterow :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie jest bezpieczne Soi dla silnika??, dawka max 70mg, ekstrapolacja zrobiona na 70mg

 

27*/4000obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj bez bezpieczników 11 i 15. Podobno pomaga, chociaż ja nigdy nie musiałem tego robić.

 

W PD nie trzeba wyciągać i jak już to tylko 11 , 15 zostaje .

 

Te galeto to sobie można wsadzić w 4 literki . EDC15P i P+ czy nawet V czytają się bez kłopotu po złączu.

MPPS z tanich dużo lepszy. ( mowa o kwotach do 100zł )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś zerknąć na mapy duration?

 

https://www.sendspace.com/file/zx4irr

 

ps. czy wystarczy w soi zmienić oś na 65mg/st?

 

 

po co chcesz soi zmieniać na 65mg?

masz turbo z awxa wsadzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich czy ktos podpowie jak pozbyć się kontrolki od ESP przy zmianie kodowania sterownika silnika na 00001 na pierwszym kodowaniu błąd brak komunikacji z automatyczną skrzynią biegów jak się tego pozbyć.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich czy ktos podpowie jak pozbyć się kontrolki od ESP przy zmianie kodowania sterownika silnika na 00001 na pierwszym kodowaniu błąd brak komunikacji z automatyczną skrzynią biegów jak się tego pozbyć.Pozdrawiam

 

Należy wyłączyć błąd w sterowniku.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Należy wyłączyć błąd w sterowniku.

Pozdrawiam

 

Podpowiesz które komórki odpowiadają za ten błąd i jakie wartości wstawić. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale w vp w mapach dla niższych temperatur przy małych dawkach i wysokich obrotach widziałem SOI 20stopni

 

W którym miejscu widziałeś 20stopni w seryjnym sofcie VP ? Nawet SOI Limiter nie jest na tyle ustawiony. Max wartości w SOI to 15-16, a limiter ma po 17-18 (i tylko dla temperatury >60-70*C, dla niższych odpowiednio mniej).

 

Jakie w vp, przy max dawce i wyższych obrotach, tzn powyżej 3 tys mogę bezpiecznie ustawić wyprzedzenie????

 

 

Zacznijmy od tego czy pompa da radę wyprzedzić kąt powyżej 18stopni bo często złożone 11stki bez regulacji ciśnienia bądź z wyrobioną wstępną mają po 9-10bar/4000 i ledwie dadzą rade z wahaniami zrobić marne 15st/4000.

Na codzienną jazdę nie przekraczał bym 18-19stopni/4000 - przy niższych obrotach odpowiednio mniej.

 

Jak to co stwierdził Daron ma się do ori softu z AHU i AFN gdzie przy 4000 jest 35st a limiter w AHU kończy się na 40st

 

Tutaj te dwa wsady o których mowa:

 

http://www16.zippyshare.com/v/7206191/file.html

 

http://www16.zippyshare.com/v/87835606/file.html

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpowiesz które komórki odpowiadają za ten błąd i jakie wartości wstawić. Pozdrawiam

 

Podeślij wsad na PW.

 

Jak to co stwierdził Daron ma się do ori softu z AHU i AFN gdzie przy 4000 jest 35st a limiter w AHU kończy się na 40st

 

Tutaj te dwa wsady o których mowa:

 

http://www16.zippyshare.com/v/7206191/file.html

 

http://www16.zippyshare.com/v/87835606/file.html

 

Pozdrawiam

 

Dawid jeżeli używasz mnożnika (-0,023437) i offsetu (78) z EDC15 to nie dziw się że masz 40stopni/4000obr - nie zdziwiło Cię też to że im niższe obroty tym jest bardziej przyspieszony kąt ?? A to kompletna bzdura bo przy takich wartościach dość szybko wytarły by się panewki a przy większym obciążeniu pękł by wał..

 

Mnożnik dla MSA15 dla mapy początku wtrysku to 0.01 i precyzja 1. Wtedy masz np. w tym wsadzie 021DK wymagany ~15stopni/4000obr i limiter fabrycznie na ~17stopni/4000obr.

 

Poza tym gdyby ktoś miał wątpliwości odnośnie mnożników to wystarczy zrobić logi danego parametru i wszystko jest jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słówko w temacie SOI dla silnika VP z pompą 11mm i wtryskami 216.

Próbowałem wielu ustawień dla maks dawek i wg mnie auto najlepiej zachowuje się, jak ma (w moim przypadku) 17,4 stopnia przy 4000rpm. Próbowałem również wyższych wartości, ale silnik było słychać, że bardziej się męczy i był trochę głośniejszy. Nawet na zagr.forum piszą, że kąt powyżej 18st. nie ma sensu w VP i mocy nie podnosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Daron i banshee za wyjaśnienie sprawy. Coś mi te wartości wydawały się za duże, ale dla pewności wolałem zapytać i teraz wszystko jest już jasne.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Często jak Mpps nie da rady, a nie chce mi się wydzierać ecu to Galletto daje radę.

Więc nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem ;)

 

Może mi wpadła w ręce felerna wersja galeciaka za kiladziesiąt złotych .

MPPS raczej nie odmawia przy VAGACH a tym bardziej EDC15 czy 16 ... ;-]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany pytanie odnosnie turbo BRD w AVF. Jakie jest dla niej bezpieczne doladowanie od dolu do 4tys rpm; 4,5tys rpm badz wyzej? Musialem zmienic na takie turbo gdyz poprzednie odmowilo wspolpracy i teraz przy logach wychodzi, ze powyzej 4 przeladowuje pomimo zadanego mniejszego cisnienia.

 

http://vaglog.pl/log_196496.html

 

Jeszcze pytanie do posiadaczy takiej turbiny - jak wczesniej wstaje badz powinno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. Wstawalo czyli ladowalo ile przy tych obrotach?

Mi tam to nie przeszkadza tylko wstaje tak naraz, z kopem. Odczuwalne oczywiscie tylko na nizszych biegach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie przy jakim doładowaniu można uzyskać około 190 km w Arl-u, dawka 70mg od 2200rpm do 3950rpm i zejście w dół, a jakie doładowanie ?? obecnie mam 1.60 przy 2200 i 1.65 od 2500 do 3750, zejscie na 2575 przy 3990 i 2395 przy 4250, 2260 przy 4500. Czy ktoś dawał mniejsze lub większe ???

Edytowane przez dzzojek218

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam pytanie przy jakim doładowaniu można uzyskać około 190 km w Arl-u

 

1.6/4000obr, nie będzie to 100% bez dymu (w lusterku nie zobaczysz, ale za autem będzie zostawał kurz). Żebyś zrobił taki wynik będzie ciężko, no chyba że trafisz wyjątkową sztukę - a o taką ciężko.

 

Na dniach miałem serię ARL, auto mocno zadbane (nowy wałek, nowe szklanki, wyprane pompki + nowe uszczelniacze, po prostu pełen serwis) a w serii pokazał raptem 141.5HP 284NM (w logach wszystko idealnie, nie ma się kompletnie do czego przyczepić )... i takie egzemplarze to praktycznie norma jeżeli chodzi o ten silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dźwięku turbiny. Czy to jest czysto mechaniczna przeróbka? czy trzeba jeszcze zmodyfikować jak przypuszczam mapę N75 ?

 

przykładowy film znaleziony na YT:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki na szybko pisałem, chyba jest pełen przelot i jakiś dobry końcowy, jeśli nie to mnie poprawcie

Edytowane przez dzzojek218

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności