Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szybkie pytanko: ekstrapolacja zrobiona na 65mg, jaka powinna być skala w boost target map jeżeli chodzi o paliwo też 65mg czy mniej i dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach

Jaki parametr (która mapa) za to odpowiada?

 

Duration 5 (10x10).

 

Seba, to zależy od tego ile paliwa lejesz i jakie chcesz mieć stosunek AFR (kwestia zadymienia).

Przeważnie daje się trochę mniej niż max dawka na osi boostu tzn. np przy paliwie na 60mg, na osi doładowania będzie powiedzmy 54-56.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Duration 5 (10x10).

 

Seba, to zależy od tego ile paliwa lejesz i jakie chcesz mieć stosunek AFR (kwestia zadymienia).

Przeważnie daje się trochę mniej niż max dawka na osi boostu tzn. np przy paliwie na 60mg, na osi doładowania będzie powiedzmy 54-56.

Ok, dzięki a jakie afr jest najbardziej optymalne bo z tego co podpatrzylem to 17 będzie ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam passata avf tiptronic , mam w nim wgranego moda mozecie mi powiedziec czy mozna na nim dalej jezdzic ? http://homeline-gubin.de/pasek/modpop.bin

 

wydajemi sie ze troche duze spalanie a nie jezdze za szybko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz spalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 140kmh 80% autostrada dziennie 200km 7l srednio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

mam passata avf tiptronic , mam w nim wgranego moda mozecie mi powiedziec czy mozna na nim dalej jezdzic ? http://homeline-gubin.de/pasek/modpop.bin

 

wydajemi sie ze troche duze spalanie a nie jezdze za szybko

 

Nie dałbym sobie ręki obciąć, ale na mój gust (dopiero raczkuje w tych sprawach) cały soft jest do d.....

W tourqe limiter dawki po 70mg a injector duration max 60mg. Druga sprawa to takie ciśnienie (jak dobrze dojrzałem to ponad 1,6b) na seryjnej turbinie??

 

Niech się wypowie ktoś bardziej kumaty w te sprawy bo chyba SOI też ruszone było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcę uzyskać 180km i ok 400Nm z ajma na pompkach al i turbo caha to:

jak zwiększyć dawkę paliwa która to mapa czy

zwiększyć doładowanie

no i ogólnie pozwolić na duuży przyrost mocy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam max 39 stopni i z tego co ja rozumuje to najwyższa bezpieczna długość wtrysku dla 1.9tdi pd. Z tego co mówił jeden z kolegów z tego forum avb przy właśnie tej długości (oczywiście z większą od fabrycznej turbiną) osiągnie okolice 170 km. A co do ekstrapolacji i fabrycznych dawek to coś jest nie tak w ori sofcie, przy wyższych dawkach i obrotach są fabrycznie skrócone czasy i wychodzą cuda jeśli chodzi o liczenie dawki w mg. Porównując dawki avb i bodajże atd np z golfa to widać doskonale, myślę że przy pisaniu map paliwa może ci się takie info przydać.

zmieniłem długości tylko w Duration injection 01 - ale nic się nie zmieniło.

jak przełączania mapy w AVB???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie dałbym sobie ręki obciąć, ale na mój gust (dopiero raczkuje w tych sprawach) cały soft jest do d.....

W tourqe limiter dawki po 70mg a injector duration max 60mg. Druga sprawa to takie ciśnienie (jak dobrze dojrzałem to ponad 1,6b) na seryjnej turbinie??

 

Niech się wypowie ktoś bardziej kumaty w te sprawy bo chyba SOI też ruszone było.

 

 

No ja tam nie wiem, taki soft był wygrany. Interesuje mnie to że w tym programie o którym mowa w tytule pokazuje mi jakieś kosmiczne wartości co do mocy, a jedzie słabiej niż Auto żony audi a3 2.0tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wcześniej pytałem ale nikt nie odpowiedział więc znów pytam o mapy EGR bo raczkowanie w temacie tuningu najbezpieczniej zacząć od dłubania w mapie EGR więc chcę rozkminić ten temat do końca

1. Co z tymi mapami EGR temperature map (codeblock 5) i EGR temperature map (codeblock 2 manual) czy te mapy też trzeba zapisać jakąś wartością żeby je wyłaczyć?

2. Zapisując mapę EGR wartością 850 VCDS odczytuje wysterowanie N18 na 19,9 % i po około dwóch minutach pracy silnika na wolnych obrotach sterownik zmienia wysterowanie N18 na 4,8 % więc jaka jest różnica między tymi dwoma stanami pracy EGR (zarówno 19,9 % jak i 4,8 % powoduje że EGR jest fizycznie zamknięty a jednak dla sterownika są to dwa rózne stany) , jaką wartością trzeba zapisać mapy aby EGR był cały czas wysterowany na 4,8 % - bo ta wartość traktowana jest chyba przez sterownik jako totalne zamknięcie EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy da się jakoś opisać mapy których ten program nie rozpoznaje(EDC16)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak ograniczyć ciśnienie doładowania?

Próbowałem w n75 duty cycle, ale przy logach dynamicznych widzę że ma mnie w trąbie i wysterowuje tylko do 69% http://vaglog.rtnet.pl/sebus504_174281.html

(chyba że źle interpretuje logi). Wyczytałem że można mniej paliwa podlać wtedy będzie mniejsza prędkość spalin i będzie ok, ale czy nie będzie dołka jeśli chodzi o odczuwalną moc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mperlak soft jest źle zgrany.

Galeon. Wstaw maksymalną wartość przeplywki z SL i zobacz.

sebus504 trzeba sprawdzić przy jakiej dawce przeładowuje i dla danej dawki skorygować.

Edytowane przez Swider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sebus504

Od 2700-3300rpm masz za dużo zdjęte w mapie N75. Dodaj dla maks dawki w tym przedziale +30, natomiast od 3400-4000rpm zdejmij z N75 ok -80. Jak będzie jeszcze za mało to skoryguj. Można zmniejszyć dawkę, albo zmienić kąt wtrysku, ale najlepiej dopracować N75 jeśli reszta jest dobra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam ją rzeźbiłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mperlak soft jest źle zgrany.

 

powaznie? wlasnie zgralem go na stole ponownie wyglada identycznie, chyba zle sie wgral na ftp....

 

dobra tu jest nowy link do zgranego softu

 

http://homeline-gubin.de/pasek/passat2.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sebus504

Od 2700-3300rpm masz za dużo zdjęte w mapie N75. Dodaj dla maks dawki w tym przedziale +30, natomiast od 3400-4000rpm zdejmij z N75 ok -80. Jak będzie jeszcze za mało to skoryguj. Można zmniejszyć dawkę, albo zmienić kąt wtrysku, ale najlepiej dopracować N75 jeśli reszta jest dobra.

 

Dzięki Wam za odpowiedź. Nie bardzo rozumiem bo w n75 duty cycle wartości wyrażone są w procentach czyli co +30% dodać czy sumarycznie ma być 30% w przedziale obrotów 2700-3300rpm i 80% 3400-4000rpm?

 

Turbina to bv43

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sam ją rzeźbiłeś ?
wzorowałem się trochę na mapie, którą Daron zrobił dla mojego kumpla pod podobne graty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności