Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

WinOLS, KWP2000 ten tego nie ogarnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprostu nie ogarniam ... Mam soft z ASZ, gdzie szukać i jak szukać mapy od MAP sensora. W tym temacie z linku nie jest dla mnie jasne jakich wartości szukać i jak wygląda mapa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Której mamy MAP sensora? IQ by MAP czy lineracja?? czy jeszcze innej??też jest napisane kilka stron wcześniej.. nawet mapy BIP sa opisane...Tu na prawdę jest ogrom wiedzy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprostu nie ogarniam ... Mam soft z ASZ, gdzie szukać i jak szukać mapy od MAP sensora. W tym temacie z linku nie jest dla mnie jasne jakich wartości szukać i jak wygląda mapa.

 

Witam, przyłączam się do "pytania". Potrzebuję zmienić mapę map sensora i mapę pompek. Na tą chwilę tylko się bawię z programem (aktualnie jeżdżę na kompie zastępczym). Jeszcze jedno pytanie zmieniłem silnik, map sensor (awx) a komputer został od ajm - czy jest to możliwe że przez inny map sensor auto dostało takiego kopa? Nie wygląda to na 145 KM które miałem bo na 3-cim biegu nie byłem w stanie go prowadzić na asfalcie. Bipy wiadomo masakryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mapy BIP podałem kilka stron wczesniej, w AWX często jest ten sam MAP sensor co w AJM, kop jest z powodu , wg. mnie, innej kalibracji dawek(czasów) na pompkach.. leja więcej (dymi?? ) jakie mapy paliwowe? duration??

MAP sensor ma mapę 2x1 trzeba mu zmienić zakres i mnożnik

w TYM programie pojawia się jako MAP LINERIZATION:

 

DLA AJM (zazwyczaj)

989| 2600

20| 200

 

DLA AVF(zazwyczaj)

851| 3000

82| 200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mapy BIP podałem kilka stron wczesniej, w AWX często jest ten sam MAP sensor co w AJM, kop jest z powodu , wg. mnie, innej kalibracji dawek(czasów) na pompkach.. leja więcej (dymi?? ) jakie mapy paliwowe? duration??

MAP sensor ma mapę 2x1 trzeba mu zmienić zakres i mnożnik

w TYM programie pojawia się jako MAP LINERIZATION:

 

DLA AJM (zazwyczaj)

989| 2600

20| 200

 

DLA AVF(zazwyczaj)

851| 3000

82| 200

 

Mam kompa od ajm i od awx, nie mam jeszcze galletto ale zamówię zgram te mapy i porównam.

Co do dymienia właśnie ciekawe zjawisko bo mam wrażenie że na oryginalnym więcej dymi niż na tej "składance" ale może dlatego że w ogóle go nie dusiłem (bałem się o silnik).

Map sensor w ajm miałem 038 906 051 a ten z awx mam 038 906 051C

Edytowane przez sebus504

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten z awx mam 038 906 051C

no to z AWX jest 2 barowy... czyli turbinka Ci delikatnie przeładowuje... lineryzacje z AVF sobie wklep i bedzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To 038 906 051C jest 2 barowy?? Cały czas myślałem że jest 3 barowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skalę masz do 3300.. ale w przeliczeniu odejmujesz sobie 1 z przodu... czyli jak masz w mapie 2350.. to pompujesz 1,35.. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mapy BIP podałem kilka stron wczesniej, w AWX często jest ten sam MAP sensor co w AJM, kop jest z powodu , wg. mnie, innej kalibracji dawek(czasów) na pompkach.. leja więcej (dymi?? ) jakie mapy paliwowe? duration??

MAP sensor ma mapę 2x1 trzeba mu zmienić zakres i mnożnik

w TYM programie pojawia się jako MAP LINERIZATION:

 

DLA AJM (zazwyczaj)

989| 2600

20| 200

 

DLA AVF(zazwyczaj)

851| 3000

82| 200

 

Uzywam winols, poszukam tych wartosci. Szkoda ze konkretny adres nie podales ;)

Edytowane przez szakal_kp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda ze konkretny adres nie podales

 

hokus pokus czary mary mam w kieszeni twój soft stary!! ;-) daj zrzut softa to pomożemy znaleźć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry koledzy!!!

Przerobienie swój silnik AVB (101hp). Zainstalowałem turbiny BRD.

Proszę o pomoc w instalacji MAP 3Bar 051C.

Co zmienić w softe??

znalazłem w EDCSuite & WinOls Linerization. Zmienił 200-3000.

W WinOls znalazłem 7 adresów 18 255 - > zmień je na 8 120 ???

Co jeszcze zmienić ?

 

Moj soft

http://ultrashare.net/hosting/dl/c6d6ba4c65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skalę masz do 3300.. ale w przeliczeniu odejmujesz sobie 1 z przodu... czyli jak masz w mapie 2350.. to pompujesz 1,35.. ;-)

 

Ok, dzięki czyli ta jedynka z przodu to rozumiem że jest to ciśnienie atmosferyczne dlatego to ucieka?

Dziś dojedzie (mam nadzieje) paczka z galletto to odczytam kompa z ajm i z awx - spróbuje to przeanalizować.

 

Jeszcze jedno pytanie turbo mam od BRD (świeży nabytek) kupiłem bo się stara wysr.... Jakie ciśnienie ustawić dla brd (nie chcę z silnika wyciskać maxa - używam go na co dzień taki typowy "dzieciowóz")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie ciśnienie ustawić dla brd (nie chcę z silnika wyciskać maxa - używam go na co dzień taki typowy "dzieciowóz"

BRD pracuje standardowo z doładowaniem 1,5 , ale jak masz tam 145KM i pewnie 1,35 to se ustaw 1,45 i też będzie.. ;-) Na dzieciowóz :)

znalazłem w EDCSuite & WinOls Linerization. Zmienił 200-3000.

W WinOls znalazłem 7 adresów 18 255 - > zmień je na 8 120

 

zmień jeszcze przelicznik , dla lineryzacji masz 989 a powinien być bodajże 951... ale nie dam sobie jajków urwac , bo z głowy piszę

 

8 120 zmieniasz tylko 3 razy ;-)

 

a potem zmiana 0 980 0 na 0 833 0 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czyli z tego co zrozumiałem ze zmianą pompowtrysków idzie zmiana SOI i Injectior duration. Czyli jeżeli mam (w moim przypadku) pompki awx to wystarczy wydobyć oryginalne mapy z kompa od awx?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie mapy paliwowe, od bip po duration soi i cisnienie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wystarczy

 

Dokładnie, wystarczy wydobyć wszystkie mapy od pompek włącznie z takimi niuansami jak SOI przy rozruchu czy korekta BIP w zależności od SOI i będzie grało :)

Jest ich ~20-30 (jeśli robimy perfekcyjnie) w zależności od sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest ich ~20-30 (jeśli robimy perfekcyjnie) w zależności od sterownika

hmmm to ja mam rozumieć mam niezrobione "perfekcyjnie" ??Bo u mnie poszło "tylko" 14!! Nie no zaraz będzie FOCH! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy programem galletto 1260 zgram wsad i wgram inny??? Bo mam 2 passaty na taki zabieg jeden swój a drugi kolegi :)

Uda się tym programem coś zdziałać??

Tutaj link: http://allegro.pl/chip-tuning-galletto-1260-pl-flash-mapy-diag-vag-i4138034916.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy czytałeś ten wątek od początku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności