Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Jest switch w sofcie i zaczyna czytac mape po doladowaniu a nie po przeplywie. Jednak jest ona liniowa po calosci wiec warto empirycznie ja ustawic. Inaczej bedzie batory :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dorwałem mape z wyłączonym MAF, po porównaniu jest jeden swith ( zmieniona wartość z 257 na wartość 0) ale czy to wystarczy? mape dawki w stosunku do obrotów i ciśnienia znalazłem. tylko pytanie czy wystarczy zmienić 257 na 0 i będzie wszystko ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię właśnie to samo,gdyż najprawdopodobniej mój przepływomierz mówi powoli papa...

Czy po przełączeniu na 257 trzeba zmienić wartości dla mapy IQ by MAP limiter czy w innej ?? Bo gdzieś trzeba żeby nie dymił :wstyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy po przełączeniu na 257 trzeba zmienić wartości dla mapy IQ by MAP limiter czy w innej ??

 

Trzeba zmienić wartości w IQ by MAP limiter.

 

a dawką sterować przez mape ograniczenia momentu ( działa w ten sam sposób co trik z opornikiem).

 

I wciskasz gaz, nie ma boostu a paliwo leje się wiadrem = kupa dymu i auto stoi w miejscu zanim turbo nie napompuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz na edc16 tam jest taka mapa. ja dzisiaj sie pobawiłem troszke i wkońcu pozbyłem sie przepływki. Daron ma racje, po ustawieniu na szytywno dawki w całym zakresie mapy dymienia sadza zostaje na asfalcie. po kilkunastu próbach i modyfikacjach udało sie napisać mape bez dymu w dolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mniej więcej tak to ma wyglądać dla TDI PD130 PS ->http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...506993d1f.html ????

 

Podstawa jest całkiem fajna :)

W razie potrzeb (gdy masz większe turbo typu >AWX/ARL, bo na serii będzie ładnie turbo wstawało) zmodyfikuj tak by auto miało jak najlepszą elastyczność i nie kopciło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron masz u mnie flaszkę ;-) wiesz za co, i jeszcze raz dzięki z apomoc, i jeszcze raz polecam chłopaka jak ktoś chce sobie konkretnego softa zrobić :)

Golfer odjechał, a chłopaczyna, jeszcze nigdy takiego banana na buzi nie miał ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

mam pytanie który fejs kupić do zgrania i wgrania wsadu w audi a6 2003r AVF

MPPS v13 czy Galletto 1260?

kupić na allegro czy viaken?

będę wdzięczny za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakresem napięcia pomiarowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli tylko i wyłącznie "szerokością pomiaru" tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów

mam pytanie który fejs kupić do zgrania i wgrania wsadu w audi a6 2003r AVF

MPPS v13 czy Galletto 1260?

kupić na allegro czy viaken?

będę wdzięczny za odpowiedź

 

mam MPPS'a i wszystko chodzi jak należy więc możesz śmiało kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to oficjalny mpps to v12 v13 to podróba z allegro. Viaken ma już tylko galetto i taki tez kabelek własnie u niego kupiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wiem to oficjalny mpps to v12 v13 to podróba z allegro. Viaken ma już tylko galetto i taki tez kabelek własnie u niego kupiłem.

za późno

kupiłem właśnie ten http://allegro.pl/mpps-chiptuning-edc-15-16-17-interfejs-tuning-v-13-i3991542329.html

zobaczymy może będzie ok?

ma ktoś może z kolegów taki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy macie może jakiegoś gotowca do golfa 4 TDI ASZ?? Powiedzmy takiego średnika w okolicach 1,5 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest switch w sofcie i zaczyna czytac mape po doladowaniu a nie po przeplywie. Jednak jest ona liniowa po calosci wiec warto empirycznie ja ustawic. Inaczej bedzie batory

 

Porównując dwa softy z silnika ASZ (sterowanie po MAF) oraz BTB (sterowanie po MAP), w zasadzie silniki są bardzo podobne tyle że BTB jest fabrycznie "dłubnięty", napotkałem na spore różnice w mapach "boost correction by temperature". Czy przechodząc na sterowanie po MAP sensorze tę mapę też należałoby ruszyć w podobny sposób aby miało to ręce i nogi?

 

2f1a1315da1c.jpg

 

Analogicznie wygląda to w silniku BLT również fabrycznie sterowanym po MAP.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za późno

kupiłem właśnie ten http://allegro.pl/mpps-chiptuning-edc-15-16-17-interfejs-tuning-v-13-i3991542329.html

zobaczymy może będzie ok?

ma ktoś może z kolegów taki?

 

Tak mam taki sam i wszystko śmiga :)

 

 

 

Co do powyższego postu, również czekam na opinie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam panowie pytanie:

Mianowicie chciałem u brata z ciągnąć mapy żeby zobaczyć jak to u niego wygląda lecz nie można i wyskakuje takie coś

Bez tytułu.jpg

 

O co tutaj chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

buri2604, wyciągnij bezpiecznik nr. 11 (5A) - zgasną zegary (to normalne bo je odłączysz) i wtedy spróbuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności