passat_mg Zgłoś #41 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) EVAP masz na mysli n80? nr 5 Jak kupilem autko, to wlasnie z tym problemem (16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441) - wymiana na uzywke mam nadzieje, zalatwila sprawe (bledu nie ma). N80 cyka, ale podobno ma cykac. Jutro sprawdze cewki - a moze ewentualnie logi (jaki kanal?) pozniej zamianka cewek no i znowu logi? Wlasnie w wyszukiwarke wpisalem "spalanie stukowe" i chcialbym doadac cos jeszcze:) We wtorek mechanik zmienil termostat i n75, po wymianie robilem logi ale tez jezdzilem normalnie:) Mam wrazenie ze autko spala troche wiecej?! jak wczesniej spokojnie miescilem sie w +/- 12l tak teraz okolo 14l. Dodam, iz ogolnie duzo nie jezdzilem od tego czasu. Edytowane 21 Marca 2013 przez passat_mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #42 Napisano 21 Marca 2013 chodzi mi o te biało czarne pestki na przewodach idacych do evapu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #43 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) a czy bialo czarne pestki wywalaly jakis blad na kompie? bo u mnie czysto... Maras, a jaki przebieg masz?Akcje serwisowa cewek przechodzil twoj silnik? asz silnik AWT to wtym silniku cewki podlegaja akcji serwisowej jesli nie były jeszcze wymieniane ,jedyny warunek ze masz orginalne cewki . Dzieki Mariusz, Damian - wyglada na to ze mam cewki jeszcze od nowosci. Dzisiaj zadzwonilem do "ASO" i umowilem sie na 02/04 na wymiane. Edytowane 22 Marca 2013 przez passat_mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #44 Napisano 22 Marca 2013 generalne nie powino byc róznicy czy masz swiece ngk beru czy bosch Pare razy natrafilem na wypowiedzi, ze zmiana na NGK rozwiazywala problemy z nierowna praca silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #45 Napisano 22 Marca 2013 a co myslicie o swieczkach BERU ?? W przyszlosci planuje wirusa wiec pytanko - jakie beda najlepsze swiece? AWT jest wyczulony co do świec najlepsze są dedykowane i nie ważne czy soft ori czy po wirusie: świece NGK PFR6Q platynowe. Na innych teoretycznie powinno być OK, ale praktycznie zdarzają się przypadki, że inne świece powodują problemy. EVAP masz na mysli n80? EVAP to cały układ nie tylko sam zaworek N80. Co do EVAPu to na kanale 070 w nastawach podstawowych można przeprowadzić test na sprawność układu. Dzisiaj zadzwonilem do "ASO" i umowilem sie na 02/04 na wymiane. To, że auto podlega akcji nie znaczy, że wszystkie cewki zostaną wymienione. Aby cewki podlegały wymianie muszą posiadać odpowiednie numery Jeśli któraś Ci się nie załapie to warto dokupić, wymienić i wiedzieć, że wszystkie są OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #46 Napisano 22 Marca 2013 niesprawne pestki nie zawfsze powoduja wywalanie błedu . w moim aucie w momecie jak sie zaworek zwrotny zacinał to wywalało bład ze spadku cisnienia doładowania , a u mojego kolesia nie walło błedami w momecie usterki zaworka zwrotnego . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #47 Napisano 1 Maja 2013 Koledzy, sprawdzałem ciśnienie paliwa i do 5 tys. obrotów trzyma ok. 3.8bar, aż tu nagle powyżej 5 tys obr. spada do 3bar. Dodam, że regulator na listwie był podmieniany na na S2-jkowy podczas testów i dalej było to samo więc można go. Czy to pompa nie wyrabia i będzie do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #48 Napisano 1 Maja 2013 pompa do wymiany . jak bedziesz wymieniał to kup sobie sam wkład z firmy vemo lub topran sa one dobrej jakosci w miare przystepnej cenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #49 Napisano 1 Maja 2013 german81, czy taki wkład który podałeś wystarczy przy modach? Obecnie mam jakieś ~190KM, a w planach jest ok. 280KM, więc jeżeli by potencjał pompy wystarczył do takiej mocy, to byłoby ok, bo nie chciałbym za jakiś czas kupować drugi raz. Co o tym myślisz? Czy może kupić Walbro 255? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #50 Napisano 1 Maja 2013 jak mam u siebie program na 230 koni i jezdze na pompie z topranu wiec u ciebie tez da rade ,a na 280 koni to bedziesz musiał zmienic wtryski na wieksze wiec pompa da se rade . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach