passat_mg Zgłoś #21 Napisano 12 Marca 2013 Dzien dobry Wszystkim! Pisze troche na szybkiego - trzeba sie szykowac do pracy:( Nieszczelnosc mam nadzieje wyeliminowalem - ostatnio tez tak myslalem... zrobilem troche nowych logow - termostat zdecydowanie do wymiany... ciezko bylo dobrze rozgrzac autko (znowu okolo78 stopni). Log (0 - 115,117,118) Log (1 - 091,026,100) Log (2 - 020,031,032) Log (3 - 001,002,003) Log (4 - 020,026,030) Log (5 - 032,115,118) Powiem szczerze, ze sam jeszcze nie mialem czasu na nie zerknac ale z tego co zauwazylem (porownujac do wartosci nominalnych w VCDS) niepokojace (na jalowym) wartosci byly w Log (1 - 091,026,100). Jak bedziecie mieli chwilke to zerknijcie na logi fachowym okiem i dajcie znac. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #22 Napisano 12 Marca 2013 Logi wyglądają OK poza regulacją doładowania. Weź się za ten N75 i wymień termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #23 Napisano 12 Marca 2013 Logi wyglądają OK poza regulacją doładowania. Weź się za ten N75 i wymień termostat.Czy roznica napiec miedzy cewkach siegajaca ponad 100% jest normalna? U kolegi na 2iej jest okolo 0,8V, a na 3 i 4ej ok. 0,35V. U mnie po wymianie jednej cewki, ta nowa tez ma duzo wyzsze napiecie niz pozostale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #24 Napisano 12 Marca 2013 Z tego co się orientuję to w grupie 026 są odczyty z czujników spalania stukowego i to co pokazuje VAG to nic nam nie mówi. Jedynie są to ważne informacje dla sterownika silnika, on odczytuje ich wartości wiele razy szybciej, niż VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #25 Napisano 12 Marca 2013 Panowie, prosze o potwierdzenie - czy to jest n75 w AWT? (Jezeli tak, to wyglada ze jeszcze nie byl zmieniany) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #26 Napisano 12 Marca 2013 Tak to jest N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #27 Napisano 12 Marca 2013 Hej, koledzy, a nie ma ktoś na sprzedanie sprawnego N75? Bo chciałbym podmienić, a nie mam raczej skąd wziąć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2013 kup nowy w ASO bo z uzywkani to nigdy nic nie wiadomo cena nowego to ok 200 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #29 Napisano 13 Marca 2013 a jak można sprawdzić ciśnienie paliwa? I czy da się to zrobić podczas dynamicznej jazdy, kiedy to "bujanie" występuje? Jak to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #30 Napisano 13 Marca 2013 (edytowane) zapinasz manometr na długim przewodzie przed listwe wtryskowa i jedziesz tak samo jak bys robił logi . w okolicy 2500 powinienes miec 4,0 bara od 3000 -6000 powmies miec 3,8 bar i przy odcieciu powino byc 3,4-3,5 bar . Edytowane 13 Marca 2013 przez german81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #31 Napisano 13 Marca 2013 kup nowy w ASO bo z uzywkani to nigdy nic nie wiadomo cena nowego to ok 200 pln. Kosztuje dokladnie (058 906 283 f) 220zl ASO Wroclaw - kolega odbiera w piatek ---- w niedziele bedzie u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #32 Napisano 19 Marca 2013 Witam ponownie! Termostat wymieniony, N75 wymieniony - przyszla pora na logi: Log (0 - 002,115,118) Log (1 - 001,117,003) Log (2 - 020,031,032) Moze dodam cos od siebie - nie wiem czy jest to autosugestia ale na 2gim biegu mam wrazenie ze idzie troche lepiej - przynajmniej nie musze patrzec na obr zeby stwierdzic ze turbo sie zalaczylo.... Jezeli chodzi o temperature to trzyma okolo 93 stopni. Czekam na info z Waszej strony - dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #33 Napisano 20 Marca 2013 teraz jest ok jedynie do czego mozna miec zastrzerzenia to cofanie zapłonu . kiedy wymieniałes swiece i na jakie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #34 Napisano 20 Marca 2013 Swiece wymieniane 3500km temu na Bosch ale model to z glowy niestety nie powiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #35 Napisano 20 Marca 2013 jak mozesz to sprwdz to zobaczymy czy masz załorzone prawidłowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #36 Napisano 20 Marca 2013 Załóż sobie świece NGK PFR6Q platynowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #37 Napisano 20 Marca 2013 jak mozesz to sprwdz to zobaczymy czy masz załorzone prawidłowe . W koncu z pracy:) Wlasnie znalazlem rachunek z 7/01/13 Spark Plug BOSCH FR7KPP33+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #38 Napisano 21 Marca 2013 według katalogu sa to prawidłowe swiece ale 1.8 t chodza najlepiej na siwiecach NGK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat_mg Zgłoś #39 Napisano 21 Marca 2013 a co myslicie o swieczkach BERU ?? W przyszlosci planuje wirusa wiec pytanko - jakie beda najlepsze swiece? jedynie do czego mozna miec zastrzerzenia to cofanie zapłonu Damian, mozesz rozwinac swoja mysl? a moze cewki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #40 Napisano 21 Marca 2013 orginalnie na pierwszy montarz ida swiece ngk .jesli masz silnik AWT to wtym silniku cewki podlegaja akcji serwisowej jesli nie były jeszcze wymieniane ,jedyny warunek ze masz orginalne cewki . generalne nie powino byc róznicy czy masz swiece ngk beru czy bosch jesli sa własciwe dobrane to powino to chodzic normalnie . co do spalania stukowego to rzerabiałem to u siebie i u mnie skonczyło sie na remoncie głowicy u kolesia problemem był zaworki zwrotne od EVAP . w tej chwili mam program ok 210-220 koni i jezdze na swiecach beru i nie cofa zapłonu , a seria miała 190 koni . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach