Skocz do zawartości
pemek2610

Prośba o analizę logów- 1.8T AWT 2002

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry Wszystkim!

Pisze troche na szybkiego - trzeba sie szykowac do pracy:( Nieszczelnosc mam nadzieje wyeliminowalem opaski.jpg - ostatnio tez tak myslalem...

zrobilem troche nowych logow - termostat zdecydowanie do wymiany... ciezko bylo dobrze rozgrzac autko (znowu okolo78 stopni).

 

Log (0 - 115,117,118)

Log (1 - 091,026,100)

Log (2 - 020,031,032)

Log (3 - 001,002,003)

Log (4 - 020,026,030)

Log (5 - 032,115,118)

 

Powiem szczerze, ze sam jeszcze nie mialem czasu na nie zerknac ale z tego co zauwazylem (porownujac do wartosci nominalnych w VCDS) niepokojace (na jalowym) wartosci byly w Log (1 - 091,026,100).

 

Jak bedziecie mieli chwilke to zerknijcie na logi fachowym okiem i dajcie znac.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi wyglądają OK poza regulacją doładowania. Weź się za ten N75 i wymień termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logi wyglądają OK poza regulacją doładowania. Weź się za ten N75 i wymień termostat.
Czy roznica napiec miedzy cewkach siegajaca ponad 100% jest normalna? U kolegi na 2iej jest okolo 0,8V, a na 3 i 4ej ok. 0,35V.

 

U mnie po wymianie jednej cewki, ta nowa tez ma duzo wyzsze napiecie niz pozostale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to w grupie 026 są odczyty z czujników spalania stukowego i to co pokazuje VAG to nic nam nie mówi.

Jedynie są to ważne informacje dla sterownika silnika, on odczytuje ich wartości wiele razy szybciej, niż VAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, prosze o potwierdzenie - czy to jest n75 w AWT? (Jezeli tak, to wyglada ze jeszcze nie byl zmieniany)rps20130312_141922.jpg

rps20130312_141849.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, koledzy, a nie ma ktoś na sprzedanie sprawnego N75? Bo chciałbym podmienić, a nie mam raczej skąd wziąć.. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup nowy w ASO bo z uzywkani to nigdy nic nie wiadomo cena nowego to ok 200 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak można sprawdzić ciśnienie paliwa? I czy da się to zrobić podczas dynamicznej jazdy, kiedy to "bujanie" występuje? Jak to zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapinasz manometr na długim przewodzie przed listwe wtryskowa i jedziesz tak samo jak bys robił logi . w okolicy 2500 powinienes miec 4,0 bara od 3000 -6000 powmies miec 3,8 bar i przy odcieciu powino byc 3,4-3,5 bar .

Edytowane przez german81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kup nowy w ASO bo z uzywkani to nigdy nic nie wiadomo cena nowego to ok 200 pln.
Kosztuje dokladnie (058 906 283 f) 220zl ASO Wroclaw - kolega odbiera w piatek -----> w niedziele bedzie u mnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

 

Termostat wymieniony, N75 wymieniony - przyszla pora na logi:

 

Log (0 - 002,115,118)

Log (1 - 001,117,003)

Log (2 - 020,031,032)

 

Moze dodam cos od siebie - nie wiem czy jest to autosugestia ale na 2gim biegu mam wrazenie ze idzie troche lepiej - przynajmniej nie musze patrzec na obr zeby stwierdzic ze turbo sie zalaczylo....

Jezeli chodzi o temperature to trzyma okolo 93 stopni.

 

Czekam na info z Waszej strony - dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz jest ok jedynie do czego mozna miec zastrzerzenia to cofanie zapłonu . kiedy wymieniałes swiece i na jakie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiece wymieniane 3500km temu na Bosch ale model to z glowy niestety nie powiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mozesz to sprwdz to zobaczymy czy masz załorzone prawidłowe .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóż sobie świece NGK PFR6Q platynowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak mozesz to sprwdz to zobaczymy czy masz załorzone prawidłowe .

W koncu z pracy:) Wlasnie znalazlem rachunek z 7/01/13 Spark Plug BOSCH FR7KPP33+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według katalogu sa to prawidłowe swiece ale 1.8 t chodza najlepiej na siwiecach NGK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co myslicie o swieczkach BERU ?? W przyszlosci planuje wirusa wiec pytanko - jakie beda najlepsze swiece?

jedynie do czego mozna miec zastrzerzenia to cofanie zapłonu

Damian, mozesz rozwinac swoja mysl? a moze cewki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orginalnie na pierwszy montarz ida swiece ngk .jesli masz silnik AWT to wtym silniku cewki podlegaja akcji serwisowej jesli nie były jeszcze wymieniane ,jedyny warunek ze masz orginalne cewki . generalne nie powino byc róznicy czy masz swiece ngk beru czy bosch jesli sa własciwe dobrane to powino to chodzic normalnie . co do spalania stukowego to rzerabiałem to u siebie i u mnie skonczyło sie na remoncie głowicy u kolesia problemem był zaworki zwrotne od EVAP . w tej chwili mam program ok 210-220 koni i jezdze na swiecach beru i nie cofa zapłonu , a seria miała 190 koni .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności