bullet Zgłoś #381 Napisano 12 Czerwca 2017 Kurczę ale tani ten sedan. Polski salon DSG HL Mały przebieg. Poproś o VIN i datę pierwszej rejestracji sprawdź w ASO i w cepik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #382 Napisano 12 Czerwca 2017 Więc tak mam Numer VIN, czy może ktoś sprawdzić to auto: VIN: WVWZZZ3CZ9P058926 Auto było kupione od Leasingu z przebiegiem 116tys i to jest udokumentowane. Ten właściciel nie serwisował w ASO ale numer VIN podał i auto zabieram na warsztat na sprawdzenie bo się zgodził, sam robił u swojego mechanika i teraz auto ma 205tys wiec raczej przebieg wydaje się być ori.. ta rdza do zrobienia oraz przy 136tys był wymieniany rozrząd i olej w skrzyni to już czas na wymianę czy ile jeszcze mogę tak jeżdzić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #383 Napisano 12 Czerwca 2017 Za sprawdzenie historii trzeba zapłacić. Uderz np. do comoaligato, a za pół godziny wszystko masz na stole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taerg Zgłoś #384 Napisano 12 Czerwca 2017 Jak juz od 100 kkm serwisowany poza aso to spytaj czy ma rachunki z warsztatu i kiedy wymienial olej w dsg. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #385 Napisano 12 Czerwca 2017 Napisałem wyżej że olej w skrzyni wymieniany był przy 136 tys. czyli 70 tys km temu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #386 Napisano 12 Czerwca 2017 Olej w skrzyni DSG powinno się wymieniać co 60 tyś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #387 Napisano 12 Czerwca 2017 No ale to oznacza że już dyskwalifikuje tą skrzynie i to auto czy jak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #388 Napisano 12 Czerwca 2017 Nie no bez przesady, lepiej jak ktoś wymieni olej po 70kkm niż wcale. Kolegi miał raczej na myśli ze juz jest do wymiany znowu. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #389 Napisano 12 Czerwca 2017 Jaki koszt wymiany takiego oleju? Czy warto to robić samemu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #390 Napisano 12 Czerwca 2017 No ale to oznacza że już dyskwalifikuje tą skrzynie i to auto czy jak? No bez jaj, tzn że olej masz do wymiany na już. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #391 Napisano 12 Czerwca 2017 Jaki koszt wymiany takiego oleju? Czy warto to robić samemu? Koszt wymiany w ASO ok 800pln. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #392 Napisano 12 Czerwca 2017 Dziękuje za info, byłem w serwisie z tym autem i Dwumas do wymiany się nadaje, do tego olej w skrzyni, rozrząd już tez do robienia, cały bok był robiony a druga strona rdzewieje wiec podziękowałem Panu bo na start do wpakowania miałbym tam 6-7 tys w serwisie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #393 Napisano 12 Czerwca 2017 Koszt wymiany w własnym zakresie od 500-600zl. Samemu trudno wymienić gdyż zawór spustowy i napełniający jest od spodu skrzyni. Poczytaj na forum jest opis co i jak a potem szukaj warsztatu. W ASO wymiana oleju w dsg to koszt około 1000-1200zl netto? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #394 Napisano 12 Czerwca 2017 Dziękuje za info, byłem w serwisie z tym autem i Dwumas do wymiany się nadaje, do tego olej w skrzyni, rozrząd już tez do robienia, cały bok był robiony a druga strona rdzewieje wiec podziękowałem Panu bo na start do wpakowania miałbym tam 6-7 tys w serwisie Chyba troche zawyżyłeś ceny. Olej kilkaset pln, dwumas bez sprzegla nie wiem, ale komplet w manualu okolo 2 tysie z robotą, wiec sam dwumas pewnie taniej. Rozrzad czesci 7 stów plus robota u mechanika. Rdza na drzwiach ? no to 3-4 stowy za element. W pieciu tysiach sie zamkniesz zapewne poza aso leciutko i za 33 tysie zakup plus rzeczy do zrobienia to ten rocznik, to wyposazenie i przebieg po zrobieniu kilku rzeczy to rozsadny pieniadz. Pytanie główne to moim zdaniem co bylo z tym bokiem robione, bo jak ruda albo parkinowe tematy to nie ma co sie przejmowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #395 Napisano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Sorry ale za 33tys to wole trochę dołożyć i kupić Audi A4 gdzie nie będzie grama rdzy i rocznik dostanę wyższy a poza tym materiały użyte w Audi a w VW to nie ma co porównywać.. Dwumas do DSG to sama robocizna 1000zł a części to w serwisie mówili mi że 3000zł. Nie napisałem jeszcze że **** latała czyli coś z zawieszeniem, czujniki tył nie działały, kto wie co jeszcze byłoby gdybym podłączył kompa i spojrzał na spód auta ale podziękowałem temu Panu.. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez bonczek87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #396 Napisano 12 Czerwca 2017 Ja równo rok temu w promocji w aso za zmianę oleju zapłaciłem 90zł robocizna, plus swój olej od kolegi z forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #397 Napisano 12 Czerwca 2017 Wymiana oleju w DSG w ASO to ok. 800zł. Rozrząd w ASO to ok. 1,5tyś (przynajmniej jest gwarancja 2 lata, a nie bijatyki z Heniem z warsztatu, jak rozrząd strzeli)-raz na jakiś czas jest promocja. Dwumas-nie wiem ile w ASO, ale poza ASO zamiennik kosztuje ok. -1,5-2tyś plus wymiana ok. 400zł. Ruda na drzwiach-zależy, jaka duża, może zaprawki wystarczy porobić? Ogólnie serwis auta powinien zamknąć się w 4,5-5tyś, jak koledzy zauważyli. Jak na taki przebieg (zakładając, że prawdziwy), do tego salon PL i Highline, to wydaje mi się dobra cena-pewnie jeszcze do potargowania na 25tyś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #398 Napisano 13 Czerwca 2017 Sprawdź na co masz gwarancję wymieniając rozrząd w ASO. Mogę się mylić ale raczej tylko na elementy rozrządu a nie na silnik. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonczek87 Zgłoś #399 Napisano 13 Czerwca 2017 Panowanie nie ma o czym mówic już, auto było bite bo sprawdzane czujnikiem lakieru że pełno szpachlu miało.. Do tego niech przy wymianie dwumasu okazałoby się że skrzynia się poci i co wtedy.. Gościu nawet zszedłby do 22-23 tys ale podziękowałem.. Jak są chętni to mogą brać to auto.. Dla mnie się liczy nie środek i wyposażenie chociaż to miało naprawdę spoko ale silnik, skrzynia, zawieszenie i blacharka. Mam inne auto do obejrzenia: https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-2-0tdi-140km-highline-2012r-salonpl-1-wlasc-serwisaso-fvvat-35900brutt-ID6yxG4R.html#000049bb1c Co powiecie o tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faster Zgłoś #400 Napisano 13 Czerwca 2017 Nie rozumiem jednej rzeczy w tych ogłoszeniach. Ktoś wymienia kluczowe elementy w aucie po czym go sprzedaje. Poproś o nr VIN, sprawdź historię na forum i jeżeli warto to jedz oglądaj. Ze zdjęć to jak wróżenie z fusów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach