Skocz do zawartości
KLICHO

STP FLUSH Opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam jakiś wiarygodnych źródeł o preparacie STP FLUSH, ktoś miał z tym do czynienia pomaga to rzeczywiście ?

 

Powiem tak mój silniczek ma ponad 600 tys na karku, różna shity były do niego wlewane zmieniany olej z pół syntetyka na mineralny potem znowu pół syntetyk, chciałbym aby te osady zniknęły miej więcej i oczyścić go w miarę

Edytowane przez KLICHO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z wiarygodnych źródeł, mechanicy mówią: broń boże nie wlewaj bo się rozszczelni silniki będzie ciekł z każdego możliwego uszczelniacza, stracisz kompresję i takie tam bzdury, taka sama śpiewka ze zmianą z mineralnego na półsyntetyk, ja stosuję płukankę motula co drugą wymianę oleju nic się nie dzieje, (przynajmniej wszystki mylt spływa z silnika) również zmieniłem z minerala na półsyntetyk, minerału silnik wpijał ponad litr od wymiany do wymiany po płukance i zmianie oleju dolewam 2 setki, u mnie pomogło zmniejszyć konsumpcję oleju tylko że przebieg to mam połowę twojego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też tak myślę że to tylko gadania itp ... Tak samo jak niby nie wymienia się olejów w skrzyniach automatycznych ... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w automatycznych się wymienia oczywiście, nawet producent zaleca, w manualu instrukcja mówi że należy tylko kontrolować stan bez wymian, dla miarodajności proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania przed i po czyszczeniu jeśli masz manometr ja prędzej nie miałem niestety, ciśnienie spreżania 25-32bar ok poniżej 25bar pora myśleć nad wymianą silnika lub remontem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam ale będę musiał chyba to zrobić, chodź wydaje mi się że silniczek bardzo równo chodzi nic nie kopci ani nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie podłącze się pod temat.

Planuję dodać do swojego silnika preparat STP to czyszczenia wtryskiwaczy. Jednakże obawiam się jakiś złych konsekwencji.

Chcę się na to zdecydować gdyż na wysokich obrotach (zwłaszcza gdy załącza się doładowanie) ulatuje z wydechu czarny dym. Wcześniej myślałem że to EGR, lecz po jego wyczyszczeniu problem jedynie się ograniczył. Mój Ojciec często jeździ do Niemiec i mówi że tam często są stosowane tego typu środki i mi właśnie takie rozwiązanie proponuje, ale jakoś nie jestem przekonany. Nie wiem też czy może mieć jakiś negatywny wpływ olej jaki stosuję, a jest to olej półsyntetyczny Castrol magnatec 10w40 do TDI. Nie korzystam z syntetycznego gdyż auto z takim właśnie olejem już dostałem więc na syntetyk chyba już nie da rady zmienić.

A może istnieje jakaś równie nie inwazyjna metoda czyszczenia układu paliwowego??

Proszę o jakąś podpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników niż ja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chętnie podłącze się pod temat.

Planuję dodać do swojego silnika preparat STP to czyszczenia wtryskiwaczy. Jednakże obawiam się jakiś złych konsekwencji.

Chcę się na to zdecydować gdyż na wysokich obrotach (zwłaszcza gdy załącza się doładowanie) ulatuje z wydechu czarny dym. Wcześniej myślałem że to EGR, lecz po jego wyczyszczeniu problem jedynie się ograniczył. Mój Ojciec często jeździ do Niemiec i mówi że tam często są stosowane tego typu środki i mi właśnie takie rozwiązanie proponuje, ale jakoś nie jestem przekonany. Nie wiem też czy może mieć jakiś negatywny wpływ olej jaki stosuję, a jest to olej półsyntetyczny Castrol magnatec 10w40 do TDI. Nie korzystam z syntetycznego gdyż auto z takim właśnie olejem już dostałem więc na syntetyk chyba już nie da rady zmienić.

A może istnieje jakaś równie nie inwazyjna metoda czyszczenia układu paliwowego??

Proszę o jakąś podpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników niż ja...

 

@yeti67 http://forum.vw-passat.pl/threads/17330-Preparat-do-czyszczenia-wtryskiwaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzę że opinie raczej dobre.. Tylko obawiam się jedynie tego oleju, czy on może mieć jakiś negatywny wpływ na cały proces czyszczenia?? Trochę znajomy mnie wystraszył z tym olejem że ponoć musi być wg jakieś normy i teraz jak coś mam robić z silnikiem to uważam żeby czegoś nie zniszczyć, bo wiadomo koszty naprawy tego auta nie należą do najmniejszych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim aucie używałem "płukanki" Valvoline. Autko miało przebieg ok 240k km szczerze powiem że autko odżyło sporo syfu nagaru zleciało. jeśli chodzi o kompresję nic się nie działo oleju też nie brał. Wszystko zależy od stanu silnika takie moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uff, dobrze że dałeś ten link, olej ma normę 505.00 więc się nadaję :) Myślałem że to koniecznie musi być syntetyk. Co do stanu silnika to chyba jest ok bo od wymiany do wymiany (czyli ok 12-15 tys) oleju nie muszę dodawać. Przepraszam za moje (być może głupie) pytania ale dopiero od niedawna mam to auto i uczę się wszystkich ważniejszych terminów. Jutro doleję ten STP, jadę w trasę na 600-700 km więc będzie można sprawdzić jego skuteczność...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem STP do wtryskiwaczy to po jakiś 150Km lepiej zaczął reagować na gaz :)

 

Ok nie wychodźmy po za temat czyli co lepiej STP płukankę czy może jakiejś innej firmy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym lał motul albo luqui moly. Motula używałem dwa razy i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę się na to zdecydować gdyż na wysokich obrotach (zwłaszcza gdy załącza się doładowanie) ulatuje z wydechu czarny dym.

 

Masz diesla ze starszym układem zasilania które wszystkie kopcą tym bardziej na wyższych obrotach ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlałem STP w czarnej tubie na 55 L do czyszcz.wtrysków i jak na razie to bomba

Nie poznaje fury

Super elastyczny,przestał szarpać przy niskch prędkościach na wys.biegu

jakby ciszej i równiej.

zobacze za 500 klocka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:zeco

czy to czasem nie efekt placebo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używałem Liqui Moly Pro Line do regeneracji wtryskiwaczy i płukankę i powiem tak jak pompa paliwa pada czy wtryskiwacze to takie preparaty nic nie dadzą szkoda wywalania kasy. Płukanki uważam też nie za wiele dają używałem i miałem okazję rozbierać silnik po takiej wymianie i wszelkie nagary są nadal jak się ich ręcznie nie usunie to tym bardziej takie preparaty nie dadzą rady. Lepiej sobie ściągnąć pokrywę zaworów i miskę i po prostu umyć lub zapłacić za to mechanikowi. Na pewno będzie lepszy efekt niż po wszelkich preparatach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zapobiegać i lać paliwo premium + wiele wskazuje na to, żeby dodawać środki typu LM1052, które uzupełnia słabe właściwości smarne obecnych paliw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności