Skocz do zawartości
buri2604

Zbyt duże spalanie i brak mocy passat 1.9tdi awx Logi

Rekomendowane odpowiedzi

błądzić rzeczą ludzką jest , a co do IC to nie ma tu nic wspólnego jak by był dziurawy turbo dostawało by mniej papu ( ciśnienia) a z tym jest wszystko ok. Jak da Ci to na piśmie z tymi pompkami wydruk ( skoro sprawdzone to wydruk musi mieć to bierz, jak będzie kręcił że wydruku nie ma no to sam sobie odpowiedz co sądzić. Nie jeden napisze pompki sprawdzone - ktoś kupi zamontuje będzie **** , odeślesz , kasę odda po długim czasie i będziesz stratny $ + czas + nerwy. Powtarzam po raz kolejny niż cokolwiek kupisz odstaw auto na sprawdzenie stanu twoich bo może będzie jedna czy 2 do reg. się nadawać a reszta dobre. Bez wyciągnięcia tego na stół pomiarowy nikt nie określi faktycznego stanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem zrobić, dzowniłem do jakiegoś gościa z pl. Mówił, że cena jest do 650zł za sztuke, a jak to wiadomo ludzie chcą zarobić i zedrzeć to wyjdzie tak, że nawet i dobrą będą chcieli regenerować, żeby tylko ze mnie ściągnąć jak najwięcej...

Co o tym sądzisz?

 

---------- Dodano o 03:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 03:14 ----------

 

Pojade i tak oddam temu mechanikowi, żeby wyeliminować wszystko, zapytam sie tylko, czy napewno, jeśli auto dalej będzie tak chodziło jak chodzi, to mnie nic nie skasuje.

Jest to irys z warsztatem to może i ma kogoś tutaj takiego kto potrafi je sprawdzić.

W razie czego może szybciej całą procedura potrwa a mu i tak sie pieniądze te 30f należa za spędzony czas, chodź i tak, sie tylko nabawi nerwów, ma takiego samego paska mi mówił, to może ze swojego przełoży żeby się upewnić :)

 

---------- Dodano o 03:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 03:18 ----------

 

A ciekawi mnie nastepne :)

Ciekawe czy moje są dobrze wgl ustawione pod względem kątu itp.

Widać to z logów czy to tylko ręcznie regulując można być pewnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ręcznie, serwisa bocha tam nie ma jakiegoś , pierwszy lepszy i pompki sprawdzą jak nie to wyślą do drugiego, ale niech mechanik się tym martwi na pewno ma kogoś nie ma opcji by nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jakiś numer do gościa necie. Jutro do niego zadzwonie i sie dopytam co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno zanim zrobie co kolwiek :)

Wszystkie informacje z logów wyglądają jak powinno być tak?

Bo ja zaprowadze mu ten samochód, a żeby on czasem nowego softa nie chciał mi wgrać i skasować mnie za coś co mam dobre ;/

Też pytanko odnośnie turbinki

Jedni mówią, że turbo musi gwizgać, a drudzy, że nie...

Moją słysze jedynie jak z obrotów spada i wtedy jest takie łłiiiiiiii :) To jest dobrze czy źle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 001,013,004 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_114430.html

 

Czy to czasem w tym logu nie widać, że wtryski za piękne to nie są?

A już napewno 2 i 4

 

---------- Dodano o 21:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:21 ----------

 

w porównaniu z tymi co miałem robione na początku to róznica wielka ;/ samemu sie już gubie :)

Wiecie o co tu chodzi i dlateczego takie różnice są?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A już napewno 2 i 4

 

drugi koryguje czwartego , więc to 4 jest walnięta (jeżeli już ) .

 

ustaw synchro na 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie miałem ostatnio ustaiwone na 0, ale coś sie przestawiło ;/

Nie będę teraz po nocach przestawiał chodz, to roboty na 10 min

 

---------- Dodano o 22:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:18 ----------

 

A teraz spalanie nawet zawyża tak? Bo synchro na minusie podnosi spalanie i moc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

które bloki mam logować, żeby sprawdzić dokładnie jak tylko turbo pompuje?

Chodzi mi tylko o te bloki które mają wpływ na samą turbine bo jutro do południa po ustawieniu synchro postaram sie je zrobić, żeby wykluczyć ewentualnie w 100% turbinke w moim przypadku.

coś mi jeden mechanik od turbin powiedział kiedyś że turbina niema takiego doładowania jakie powinna mieć i dlatego takie spalanie

Nie wierze mu do końca, wole wam zaufać i dlatego chce zrobić log taki, żeby wyeliminować ją

Dzięki chłopaki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka może być wina w turbinie, jeśli auto na wolnych obrotach z opuźnionym zapłonem działa na pedał gazu i jest bardzo powolne, ale jak już ma pełne doładowanie jak producent kazał, to takie uzyskuje.

Kierownice zapieczone? Gruszka nie szczelna, czy np nie wiem co...

Bo mi sie wydaje, że może będę musiał turbinke przeczyścić. Ogólnie od 2 tysięcy jakoś ciągnie, ale najgorzej od 1000-1500. muł straszny, że jak depne to wgl esp sie nie załącza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Późna reacja turbo to przede wszystkim nieszczelność w układzie podciśnienia. Dla zobrazowania jak u Ciebie ono pompuje zrób ze 3 logi dynamiczne grupy 011 i jeden statyczny w trybie Basic Settings.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to sztanga za wolno idzie w góre, ale znowu grucha jest szczelna, bo unosi pod właściwym ciśnieniem. Tak mi mechanik od remapów powiedział.

Edytowane przez buri2604

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo, to jest log grupy 11

1 wersja jest na 3 a 2 wersja poniżej 1 jest na biegu 4.

Log był robiony pod górkę żeby było wyraźniej widać.

 

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_114480.html

 

Możecie panowie coś sie wypowiedzieć dokładniej na temat tej turbinki?

Synchro mam zmienione skacze od -1.1 , -0.6, 0

Edytowane przez buri2604

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo z dołu ładnie się zbiera ale widać, że w obydwu logach w okolicach 2100/2300 obrotów ma wyraźny spadek ciśnienia o prawie 200 mbar by znowu w okolicach 2700 (pierwszy log) i 3700 (drugi log) wrócić do wartości ciśnienia zadanego. Co log to w innym zakresie jest widoczne niedoładowanie ale i tak mieści się w takich obrotach, na których silnik najczęściej jest eksploatowany więc pewnie stąd bierze się to wyższe spalanie. Nie czytałem całego tematu od początku więc zobacz jak będzie wyglądać log 011 na innym podmienionym N75 lub N18 w jego miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem gdzieś na forum i od znajomego dev18 że na zlikwidowanie opóźnionego zapłonu trzeba przeczyścić zawór n75. Rozebrałem go przed chwilką, był w środku czysty spryskałem WD 40 złożyłem zamontowałem w aucie i dalej mam muła na początku, przy obrotach 1800 turbina ma dobre doładowanie, ale co z tym opóźnionym zapłonem na początku.

Wciskam gaz a obroty silnika ledwo co się podnoszą dopiero przy obrotach 1800 + auto zaczyna sie zbierać.

Pomijając to spalanie, gdzie szukać przyczyny jeśli n75 wyczyściłem?

Pomocy panowie!!!

 

---------- Dodano o 15:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:37 ----------

 

chciałbym to naprawić przed pn, bo mam jechać do mechanika, a jeśli to coś innego a sprawa podobna, to sie biore i robie, żeby zaoszczędzić kasy :)

WIEM NAPEWNO ŻE NA POSTOJU PRZY WOLNYCH OBROTACH DOŁADOWANIE POWINIENEM CHYBA MIEĆ 1.6 BARA A MAM TYLKO 1.3 BARA.

GOSTEK KTORY ZAJMUJE SIE REMAPAMI I ZWIEKSZANIEM MOCY W AUTACH TO STWIERDZIŁ, MOŻE TO MIEĆ TEŻ WPŁYW NA SPALANIE. GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY W TYM CO ON POIWEDZIAŁ

pomóżcie chłopaki!! :)

 

---------- Dodano o 16:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:41 ----------

 

Może pompa vacum?

Edytowane przez buri2604

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WIEM NAPEWNO ŻE NA POSTOJU PRZY WOLNYCH OBROTACH DOŁADOWANIE POWINIENEM CHYBA MIEĆ 1.6 BARA A MAM TYLKO 1.3 BARA.

GOSTEK KTORY ZAJMUJE SIE REMAPAMI I ZWIEKSZANIEM MOCY W AUTACH TO STWIERDZIŁ

Najpierw to należałoby szukać przyczyny na podstawie czego ten gostek tak powiedział gdyż większej bzdury to nie słyszałem : na wolnych obrotach włącz sobie w Vagu grupę 010 i zobacz sobie wartość ciśnienia barometrycznego (kolumna druga) i porównaj z wartością rzeczywistego ciśnienia doładowania (kolumna trzecia) a następnie od tej ostatniej odejmij wartość ciśnienia barometrycznego i wyjdzie Ci jakie masz doładowanie na wolnych obrotach i porównaj sobie z logami innych samochodów z tym samym silnikiem w dziale diagnostyki i powiedz mi gdzie tam jest doładowanie rzędu 1300 czy 1600 mbar ?

Spodziewaj się raczej doładowania rzędu okolicy 30 mbarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzicie, tacy mechanicy...

Chciał mi sie właśnie on za turbine zabierać, a tu torbina dobra :)

Tylko gdzie szukać przyczyny dalej z tym mułem na wolnych obrotach?

Macie jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i kicha :)

Walczyłem razem z wami a i tak nie znaleźliśmy przyczyny :/

Jutro na 10 mam samochód zaprowadzić do mechanika, zobaczymy czy coś zrobi, mam taką nadzieje, ma chyba takiego samego paska, to może swój silnik ze wszystkimi podzespołami włoży do mojego i auto odzyska moc :)) hehe

Jak panowie nic ten fachowiec nie zdziała to się pojawie spowrotem :)

Jakby mu się udało zdiagnozować co było, to dam znać odrazu w poście :)

Najdzieje mam marne, ale dobrze je mieć :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od znajomego dev18

:wmorde

 

pobawię się w wróżkę

na dzień dobry stwierdzi że turbo do czyszczenia ( może minimalnie ale te wahania w doładowaniu nie są jakieś niepokojące i więcej ludzi ma gorzej niż to a dobrze jeździ)

potem zejdzie na pomiar ciśnienia paliwo,sprężanie, a na koniec stwierdzi pompki i wałek do wymiany + przy jednej robocie popychacze ^^. Poczekamy zobaczymy jak mocy brakuje można by go zawirusować , muł z każdego pasata jest do ~1,7k obr. i to akurat jest pewnik niż turbawka zacznie coś dmuchać - pomaga wirus albo dobra towarzyszka do jazdy to się o tym "zapomina"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pojade do niego, a mi powie, że musi torbine wyczyścić, to mam kiwnąć głową, żeby to zrobił, czy niema sensu sie zabierać za to.

Auto idzie ale po uzyskaniu 1700 obrotó, teraz jest już za późno, bo już jutro musze auto wstawić, nie jechał bym, ale brat chce u niego robić rozrząd i jeszcze innych rzeczy w swoim golfie, tak więc musze ;/

 

---------- Dodano o 02:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:23 ----------

 

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=103942

 

tutaj ludzie mają takie same problemy, a żaden mechanik, aso i nawet wróżka nie pomogła ;)

 

---------- Dodano o 02:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:25 ----------

 

A muła ma napewno, bo każdy mi mówi kto sie nim przejedzie, poza tym mechanik ma takiego samego padasa i mówił, że coś jest nie tak.

I tak zanim co kolwiek zrobi, to najpierw chcem znać cene, mówił mi, że jak nie będzie dobrze, to nic nie zapłace, ciekaw jestem, czy też wyłoży z własnej kieszeni jeśli źle zdiagnozuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności