Skocz do zawartości
buri2604

Zbyt duże spalanie i brak mocy passat 1.9tdi awx Logi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, autko pali znacznie za dużo w mieście bez wariowania 12-14 litrów, a w trasie przy prędkości 100km/h spalanie ma około 8-9.

na postoju po podłaczeniu do waga spalanie ma 0.8 litra na h

to są logi

Proszę to są moje logi...

 

Statyczne

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111685.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111680.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111681.html

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111683.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111682.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111684.html

 

Statyczne

Means Blocks

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111688.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111690.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111687.html

 

Dynamiczne

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111689.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/buri2604_111686.html

 

Błąd z silnika to 18263

 

Autko lepiej wkręca sie na obroty jak leci na luzie, na postoju muł

Co jest nie tak? Wina nie szczelnego układu IC?

Całą reszta posprawdzana i popodłanczana pod rózne vagi kompy itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

 

Popraw synchronizacje wałka PD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki umarły .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompki umarły .

 

gdzie to widać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompki umarły .

 

po czym to wnioskujesz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po czym to wnioskujesz ??

 

Statyczne, Grupa 001; 2. kolumna - Injected quantity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie to widać?
w logach

 

tak trudno było odpowiedzieć w sposób bardziej "cywilizowany" ?

 

tak jak zrobił to Biszczan ?

 

Statyczne, Grupa 001; 2. kolumna - Injected quantity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, ale to jesteście pewni tak?

Bo mam umówioną wizyte do mechanika na 18 lutego, żeby zobaczył co jest nie tak.

Jechał bym autem no i mówił, że jest nie tak jak powinno być, a po co mam sie pozbyć auta na 2 dni plus zapłacić za nic nie zrobie tylko grzebanie i może coś innego porypać...

Nie mam nawet jak sprawdzić tych pompek, jestem w irlandii północnej no a tu niema żadnego gościa który by mógł je sprawdzić.

A znowu jesli je wykręce i wyśle je do sprawdzenia to już mnie to wyjdzie okolo 2 tygodnie bez auta a potrzebuje do pracy plus 600zł z przesyłkami.

Czyli stawiacie napewno na pompki tak? ;/

Czyli najlepiej dostać 4 z dobrego auta i je przemontować i zobaczyć co i jak tak?

Samemu je wymienie? Co nieco znam sie no i lubie majsterkować

 

---------- Dodano o 01:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:22 ----------

 

Jedno pytanko ekstra.

pompki muszą być takie jak siedzą obecnie, czy np z tego samego typu silnika o tej samej mocy też będą pasowały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale panowie czy to czasem problem nie stoi gdzieś indziej?

Auto wogóle nie kopci, z tego co mi powiedziało chyba z 5 mechaników to ich reakcja wyglądała tak.

Na moje oko to to nie są wtryski jak robie tutaj 10 lat i dużo aut zrobiłem w swoim życiu to jeszcze nigdy nie wymieniałem wtryskiwaczy, to jest bardzo kosztowna naprawa i nie stawiam na nią.

Jeśli lałyby wtryskiwacze to auto by kopciło strasznie a moc by miał normalną no i by palił dużo więcej,

mój pasek nie kopci nawet czarnego dymu nie widziałem nigdy z tłumika, do tego lepiej sie wkręca na obroty jak leci przy prędkości np 80-100km/h

na zimnym silniku ma troche cięzko odpalić, ale ładnie łapie bo z raz przekręci i załapie, trzesie autem ale po kilku sekundach kopci na siwo ( Świece albo któraś z nich spalona, bo po np minucie albo półtora wszystko przemija i już pali jak trzeba i nie kopci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszę jak pracuje Twój silnik ale słyszałem jak pracuje silnik w którym dwie pompki nie podawały wcale paliwa i wtedy chodził jak traktor na granicy zgaśnięcia. Widać było po logach grupy 013, że na dwóch cylindrach były wartości powyżej 3.0 mg/skok na plusie a na dwóch pozostałych na - 2,90 +ileś tam mg/skok i dodatkowo błędy o braku zapłonu na tych cylindrach co ewidentnie wskazywało na brak paliwa podawanego przez 2 z 4 pompowtryskiwaczy. Po ich wymianie na inne używki silnik odżył. Wartość dawki w grupie 001 statycznej jest faktycznie niepokojąca ale żeby od razu wina pompek ? Może kolega włączył w samochodzie co ino się dało naraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

synchro na minus robi dawkę większa + więcej spali w czasie jazdy to raz, pomiar to musi autor napisać sam czy był robiony z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami radio, climatronic lampki - widać to ładnie w gr. 16 po obciążeniu alternatora, oraz silnik z 1 min. bez gazowania musi sobie pracować.

Sprawdzony został ten katalizator przez Ciebie czy ta kwestia została pominięta ?

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale przed zrobieniem logów sprawdzałem wszystko, a po 2 nie zauważyłem takich zmian od 2 dni a zrobiłem tym autem z 4 tysiące km, ciągle wychodzi na to samo, a co do odbiorników to wszystko wyłączyłem logi były robione w biały dzień.

W tym aucie może jest walnięte 2 rzeczy na raz, nikt nie wie, wtryski do tego turbina i tyle.

Nie sprawdzałem kata, ludzie jeźdzą po 300k mają i kat daje rade to u mnie przy przebiegu 210k powinno być dobrze.

Sprawdzałem wirnik w turbinie, kręcić sie kręci, chodzi w miare lekko, ale z tego co słyszałem, to powinna ona potym jak palcem spróbuje przekręcić, sama powinna lekko sie pokręcić, a tu wirnik tak jak palca wyciągnąłem wirnik stanął.

Tyle, że co z tym że kopci aż za pięknie.

Silnik disla wiem, jak powinien chodzić i ten chodzi tak, nie ma żadnym ubytków lub przybytków oleju. Powiedział bym chodzi pięknie

Edytowane przez buri2604

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo i przepływka jest ok - zostaw je w spokoju, a skup się na pompkach i wszystko co z nimi związane (regulacja, wałek itp.).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, to może panowie zamiast wysyłać swoje, bądz też kupować inne sprawne, lepiej oddać auto do tego mechanika i niech zobaczy, mowił mi, że nic nie skasuje mnie jeśli nic nie prawi, chce chyba tylko 30f za podłączenia do kompa, bo vag nie wykrył tego błędu a specjalistyczny komputer, ten mechanik mówił, że ktoś napewno chciał go podkręcić do 150 kucy ale mu nie poszło, a mam pytanie do tych, którzy mają AWX-a 131 konnego.

Jaki macie typ przekaźnika od map paliwowych,m chyba tak to sie nazywa i znajduje sie to na rurze plastikowej za egr

Mój jest Typu C sprawdzałem u sąsiada w audi a4 130 konne i też ma typu C, ale goście od mechaniki powiedzieli mi, że ma być typu B, tyle, że jak włożył ten typu B to auto jeszcze gorzej było zamulone

 

---------- Dodano o 14:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:46 ----------

 

też tak myślałem żeby sprawdzić ten kąt wtrysku, ma być na 180 stopni ustawione, a może u mnie one są jakoś inaczej i dlatego tak jest, nic to nie kosztuje, a chociaż sie upewnie, że mają być tak jak powinno

 

---------- Dodano o 14:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:48 ----------

 

Ostatnie czasy nawet dolewałem nafty, żeby pompki przeczyściło, ale nic nie pomogło! ;/

 

---------- Dodano o 15:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:58 ----------

 

synchro mam ustawione na -0.6 do +1 i tak sobie skacze, a spalanie dalej takie same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten przekaźnik jak go nazwałeś, to czujnik doładowania i w AWX ma się kończyć numerem 051C. Widać w logach, że masz seryjny soft, żadnego chipa tam nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale panowie czy to czasem problem nie stoi gdzieś indziej?

Auto wogóle nie kopci, z tego co mi powiedziało chyba z 5 mechaników to ich reakcja wyglądała tak.

Na moje oko to to nie są wtryski jak robie tutaj 10 lat i dużo aut zrobiłem w swoim życiu to jeszcze nigdy nie wymieniałem wtryskiwaczy, to jest bardzo kosztowna naprawa i nie stawiam na nią.

Jeśli lałyby wtryskiwacze to auto by kopciło strasznie a moc by miał normalną no i by palił dużo więcej,

mój pasek nie kopci nawet czarnego dymu nie widziałem nigdy z tłumika, do tego lepiej sie wkręca na obroty jak leci przy prędkości np 80-100km/h

na zimnym silniku ma troche cięzko odpalić, ale ładnie łapie bo z raz przekręci i załapie, trzesie autem ale po kilku sekundach kopci na siwo ( Świece albo któraś z nich spalona, bo po np minucie albo półtora wszystko przemija i już pali jak trzeba i nie kopci

 

Mój też nie kopcił i byłem przekonany, że spalanie jest jak najbardziej ok. Co innym mechanik to inna teoria; mnie też kity wciskali aż się wkurzyłem i tam gdzie oddałem powiedziałem niech wysyłają do BOSCHA (jeśli to nie będą pompki to zapłacę za sprawdzenie i wysyłkę). Teraz jest moc, spalanie jeszcze spadło, auto lepiej odpala, silnik ma lepszą kulturę pracy.

 

Decyzja należy do Ciebie. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No moja decyzja jest taka. Jeśli to pąpki to kupić 4 używki z dobrego źródła, wmontować i sie przekonać, a jeśli to nie one to zwrócić. Tak myśle chociaż 2 wymienić narazie i zobaczyć czy sie poprawi coś. A z samych logów chyba coś widać ktore są lipne :)

Na początek zaprowadze go do tego mechanika i mu powiem i się upewnie że jeśli auto po naprawie czego kolwiek nie bedzie chodzilo jak powinno chodzić to nie daje mu nic. Tylko zeby czasem nie zrobil tak, że zrobi to, bo wymieni je :-)

Musze szukać dobrych używek z małym przebiegiem lub dobre. Placić 3 tysie za regeneracje to nie bardzo mi sie to uśmiecha :/

 

---------- Dodano o 21:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:33 ----------

 

Kurcze ale mnie męczy jeszcze jena rzecz, a mianowicie.

Jak pasek peci sobie ma luzie z predkoscią &0-100km/h to leciutko lepiej wkręca sie na obroty chodz i tak niema rewelacji ale w porownaniu z tym jak stoi różnica wielka. Wygląda to tak jakby układ gdzieś był nie szczelny

Czy nie szczelny układ IC ma coś wspólnego z mocą i spalaniem? Bo reszta jest jak powinna byc. Wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używka z "dobrego źródła" przed montażem i tak wyślij na sprawdzenie , co by potem nie było że inne założone a jest ciut lepiej, zweryfikujesz je a kosz jest nie wielki w porównaniu z pompkami.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha. No to naprzykład wczoraj widziałem na allegro jedne za chyba 1400 komplet i w opisie jest zaznaczone ze są sprawdzone i ma gość 100% pozytywnych kom czyli warte uwagi czy nie?

A co sadzisz odnosnie tego IC

 

P.s Sory za ostatnią akcje. Głupota ludzka nie zna granic :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności