piet Zgłoś #1 Napisano 11 Lutego 2013 koledzy, potrzebuje pomocy, otóż ponad pół roku temu kupiłem cb president teddy, coś się pierdzieli więc wysłałem do sprzedawcy na reklamację a on dzwoni,że prócz paragonu powinienem dosłać kartę gwarancyjną. a na 100% jestem pewien, że jej nie dostałem! czy może ktoś ma niepotrzebną? nawet bym wypożyczył i po serwisie zwrócił. :help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek2005 Zgłoś #2 Napisano 11 Lutego 2013 daj adres to Ci wyślę taka kartę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pitbal Zgłoś #3 Napisano 20 Marca 2013 Ja też oddawałem moje CB radio PRESIDENT do naprawy i wystarczył sam paragon ... Jakiś czepliwy sprzedawca . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiak Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2013 Tak na przyszłość jesli ktoś miał by problem z zareklamowaniem nie tylko CB Radia to proponuje zgłaszać to z tyt. niezgodności towaru z umową ... nie jest wymagana karta gwarancyjna, wystarczy tylko dowód zakupu. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych żeby listownie nas powiadomić co sie z danym przedmiotem dzieje. Jesli się spóźni Reklamacja jest uznana według naszych roszczeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach