Skocz do zawartości
KaVo

Proszę o analizę AWX

Rekomendowane odpowiedzi

nie jest bardziej mułowaty niż przed wymianą rozrządu , jak tak to synchro byś musiał w okolice 0 przestawić. A co do odpalania - paliwo było dobre ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro podade do mechanika z logiem i niech ustawia , a jak reszta wypada ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak to źle nie wygląda , turbo delikatnie przeładowuje ( kierowniczki mogą się już przycierać) przy ~2 do 2,7 tyś. obr. ale jak w awaryjny nie wpada to nie ma co grzebać. Przegonić go częściej musisz :>

Niech mechanik sprawdzi Ci poprawność zamontowania napinacza ( wymieniony chyba) bo ta synchronizacja jakoś za mocno się rozjeżdża. Zobacz sobie sam.

http://www.fotoszok.pl/show.php/1423388

http://www.fotoszok.pl/show.php/1423372_004.jpg.html

 

Na wolnych od 1,6-2,2

przy obciążeniu od 1,6 do 3,8 a nawet 4,4 wskoczyło - gdzie norma to max to 3

 

Sprawdź sobie jeszcze na zimnym po odpaleniu ile wynosi synchro, bo coś czuje że będzie w okolicach 3 i tu może być problem z odpalaniem.

a co do regulacji synchro - jak w ramach wymiany to możesz jechać , jak byś miał za to płacić to lepiej samemu , robota jest bardzo prosta

w Twoim przypadku wbijasz bieg 3 , robisz sobie kreskę by widzieć ile poszło , 3 śruby na 13 klucz popuszczasz , pchasz auto do tyłu i dosłownie o milimetr jak się przesunie skręcasz i sprawdzasz ( na ciepłym silniku) ot całość ( do tyłu na -, do przodu na +, jak robisz to na biegu)

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dzięki , jutro jak pisalem podjade do mechanika i zobaczymy co powie, poinformuje o przebiegu korekty. i postaram sie zrobić logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojechałem dziś do mechanika który robił mi rozrząd (ponoć jest dobry i zajmuje się tylko samochodami z grupy vag) noawione i mówię że synchro źle ustawione i prawdopodobnie przez to ciężej rano odpala i nie równo pracuje. na co mechanik do mnie że nie możliwe żeby źle ustawione bo mają specjalne przyrządy itd i to musi być coś innego, więc pokazuję mu wydrukowane logi 004 grupy gdzie widać jak się kąt rozjeżdża ale i tak mówi że to nie możliwe i zaczyna kombinować że lekko dwumasa stuka i że może to choć nie wiem co ma to wspólnego z synchro, no to jeszcze mówi że jak ciężko odpala to może pompa wtryskowa ale mówię mu nadal że ten kąt jest zły i skończyło sie na tym że auto zostało i zobaczą jak rano odpala na zimnym, a pytanie mam takie czy może być jakaś inna przyczyna tak rozjeżdżającego się kąta bo już nie wiem jak gadać z tym mechanikiem a nie będę wymieniać po kolei części bo to bez sensu więc proszę o jakieś wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj kręci coś ten mechanik, powinien popatrzyć na log i z miejsca dokonać korekty.

 

---------- Dodano o 18:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:15 ----------

 

i zaczyna kombinować że lekko dwumasa stuka i że może to choć nie wiem co ma to wspólnego z synchro, no to jeszcze mówi że jak ciężko odpala to może pompa wtryskowa ale mówię mu nadal że ten kąt jest zły i skończyło...

Ewidentnie chcę Cię spławić.

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ma dwu-masa do synchro oO , gdzie ten mechanik widzi pompe wtryskową w tym silniku ... przecież tam jest pompa vakum/tandem ...

co może powodować taki stan rzeczy - źle wyregulowany napinacz ( chyba że został nie zmieniony przy wymianie rozrządu zatem może to robić od starości) , tani wietnamskiej firmy pasek ( to możesz sam sprawdzić jakiej firmy masz założony) no i po 3-cie jak jest synchro przestawione dalej od 0-ra może przeskoczyć na wartości w górę więcej, no ale nie aż tyle.

Co do 3-ciego to u siebie to zauważyłem jak miałem na ciepłym 1,1-1,7 to czasami wskoczyło na 2,2 a nawet na 2,8 ( na zimnym silniku trzymało głównie 1,7-2,2). Dziś powróciłem do ustawień poprzednich i jest ciągłe 0-ro i wskoczy raz na 30 sekund na -0,6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i sprawa z mechanikiem skończyła się tak że stwierdził że przytarty jest pompowtryskiwacz i że kąt nie może mieć wpływu na odpalanie rano bo nie ma możliwości żeby źle ustawili pomimo że na vagu pokazywało inaczej no i finał będzie taki że sam spróbuje ustawić to synchro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem nowe logi, kąt poprawiłem mam nadzieje że tak może być chociaż przy takim ustawieniu obroty bardziej falują niż jak kąt był za duży no i co odpalania na zimnym z rana to trochę sie poprawiło ale nadal nie równo pracuję jakby nie na wszystkie gary więc może jednak pompowtryskiwacz walnięty

 

Statyczne :

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113213.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113214.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113215.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113216.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113217.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113218.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113219.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113220.html

 

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113221.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113222.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113223.html

 

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113224.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113225.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113226.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113227.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113228.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113229.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113230.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg. logów tu już nie ma się czego doczepić turbo przeładowuje jak na obroty wchodzi ale wraca do swoich wartości częściej go wydmuchać musisz :> , co do nie równej pracy wg. wskazań vag i korekcji + bip-y na pompkach bym problemu na silę nie szukał.

Podjedz do mechanika takiego co Ci zmierzy ciśnienie paliwa w pompie vacum/tandem i przy okazji jakie daje podciśnienie tu może leżeć problem. Za jednym zamachem niech zrobi Ci pomiar kompresji i będziesz wiedział w jakiej kondycji są elementy w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy coś można wywnioskować z logów zrobionych podczas uruchamiania silnika ? podczas gdy silnik nierówno pracuje. Bo mam zrobione logi grupy : 011 , 018 , 023 . i w grupie 018 na początku wartości są większe od 0 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po przekręceniu kluczyka powinny być same 2 , po odpaleniu mogą się pojawić 6 ( zapowietrzone) po czym musi być 0. Jak wskakuje coś innego to wstaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że jest wszystko ok wstawię jednak żeby mieć pewność.

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

0 0 0 0

 

2 2 2 2

2 2 2 2

2 2 2 2

4 4 4 4

6 4 4 4

6 4 4 4

6 4 4 6

6 4 6 4

6 4 6 4

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 0 0

0 6 0 0

0 0 0 0

0 0 0 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi sie że jest wszystko ok wstawię jednak żeby mieć pewność.

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

0 0 0 0

 

2 2 2 2

2 2 2 2

2 2 2 2

4 4 4 4

6 4 4 4

6 4 4 4

6 4 4 6

6 4 6 4

6 4 6 4

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 6 6

0 6 0 0

0 6 0 0

0 0 0 0

0 0 0 0

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI post 4 i 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności