Skocz do zawartości
donpablobb

szarpanie, problemy z przełączaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam Passata B5 FL z 2001 z silnikiem 2.0 115 KM. Instalacja Stag-300, reduktor KME silver, wtryskiwacze Taurus. Mam na tej instalacji przejechane 50 tys. km. Filtry gazu wymieniane co 10 tys. Ostatnio przy pierwszym przełączaniu na gaz auto mi gaśnie. Dodatkowo jak dodam gazu to lekko szarpie, nie przyspiesza płynnie.

 

Zastanawiam się, czy ze względu na przebieg nie muszę wyczyścić wtryskiwaczy i parownika. W tym parowniku chyba nie ma możliwości spuszczenia syfu. Muszę go w tym celu rozebrać?

 

Jakie są Wasze opinie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JERRYzw

hej , gaśnięcie po przełączeniu może wskazywać na brudne wtryskiwacze ale jak auto się nagrzeje to powinno być lepiej , przyczyna może też być prozaiczna - mała ilość płynu w układzie chłodzenia i reduktor przymarza - samo szarpanie na gazie może także wskazywać na możliwy defekt układu zapłonowego - sprawa złożona - wtryskiwacze można wyczyścić - w myjkę ultradzw. i specjalny płyn , żadnych rozpuszczalników przypadkiem

 

ja bym na wstępie sprawdził poziom płynu i przewody oraz świece ewentualnie cewka/i a potem do jakiegoś mądrego zakładu , pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności