Skocz do zawartości
Mareve

Dziwne syczenie po dodaniu gazu 1.9 tdi AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Hello

Mam pytanie, czesto jak dodaje gazu to slysze uciekajace powietrze, auto nie kopci po nawet duzym dodaniu gazu.

Czy jakby dolot byl dziurawy to kopcilby na czarno ?

Dodam ze czasami auto chodzi az milo a czasami nie ma tego wgniecenia w fotel.. W czym moze tkwic problem chlopaki?

Pozdrawiam madre glowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jakby dolot byl dziurawy to kopcilby na czarno ?
Zależy jak duża "dziura", zależy jakim ciśnieniem ładuje turbina.

 

W czym moze tkwic problem chlopaki?
http://forum.vw-passat.pl/threads/22752-Sporadyczna-utrata-mocy-bez-notlauf-a?p=2137033&viewfull=1#post2137033

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zależy jak duża "dziura", zależy jakim ciśnieniem ładuje turbina.

 

 

Rozumiem - myslałem, że czarny dym leci ZAWSZE jak jest nieszczelność w jakieś rurze co idzie do TURBO.

 

Jaka rure sprwadzić w pierwszej kolejności ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie poszła rura tzw. "S" od turbiny do belki, przetarła się od zaworu który jest blisko tej rury. I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek, dlaczego rura się przetarł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Mam pytanie - gdzie znajdę schemat wszystkich rur, które idą od turbiny do intercoolera oraz od intercoolera do kolektora ?

Moje auto po dodaniu gazu (mocnym) syczy, zauważyłem, że rura która idzie od intercoolera do kolektora ma lekki luz - w sensie chodzi na boki (od strony intercoolera) - czy to może być sprawcą zamieszania czy bardziej odcinek od turbo do rury, która idzie kolo kolo belki przedniej?

Widziałem, że te rury sa na takie dziwne zapinki - jak je odpiąć, żeby nie uszkodzić a żeby sprwadzić rury czy nie mają gdzieś przecięcia / pęknięcia ?

Rozumiem, że dam rade je sprwadzić bez zdejmowania zderzaka ani bez wjazdu na kanał ?

 

Z góry dzięki chłopaki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rury zazwyczaj nie pękają. Zazwyczaj te spinki się psują i rura np. lekko się wypina.

Dwa razy to u siebie przerabiałem, nigdy samochód nie kopcił, a nieszczelność była taka, że przy pedale w podłodze czułem się jakbym był na lotniskowcu pośród masy odrzutowców :)

Spinki ściągasz po prostu rozszerzając je. Możesz je zastąpić tymi metalowym opaskami zaciskowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rury zazwyczaj nie pękają. Zazwyczaj te spinki się psują i rura np. lekko się wypina.

Dwa razy to u siebie przerabiałem, nigdy samochód nie kopcił, a nieszczelność była taka, że przy pedale w podłodze czułem się jakbym był na lotniskowcu pośród masy odrzutowców :)

Spinki ściągasz po prostu rozszerzając je. Możesz je zastąpić tymi metalowym opaskami zaciskowymi.

 

dzięki za info - generalnie u mnie jest podobnie...

Auto nie kopci na czarno - ale przy mocnym przyspieszeniu słychać wyraźnie SYK powietrza... gdzies musi ono uciekać..

Dzisiaj zajrzałem pod maskę i dostep do rury dolotowej (od filtra powietrza do turbo) jest elegancki, ale do rury od turbo do kanału który idzie z przodu auta jest masakra - nawet nie zauważyłem tej dolnej rury - grrrr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie nieszczelności powstają na złączach . Wystarczy kupić kilka okrągłych oringów o wymiarach wew 56 x 4. I po problemie nic nie śwista , węże się nie pocą olejem.

Edytowane przez roger18sx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeważnie nieszczelności powstają na złączach . Wystarczy kupic kilka okrągłych oringòw o wymiarach wew 56 x 4. I po problemie.

Hej

Dzięki za info. Rozumiem ze rura w rurze powinna ciasno siedzieć? Tak jak wspomniałem zauważyłem dość duży luz między rura od intercoolera a kolektorem. . Chyba ze gniazda się też wyrabiają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rura na złączu ma takie dwa "zęby" które sie wycierają i robi sie wtedy luz że nawet ta opaska metalowa nic nie daje,ja to przerabiałem u siebie w poprzednim pasku,kupowałem używkę w dobrym stanie,akurat to była ta od intercoolera do silnika,mi wyskakiwała często i czarny dym + brak mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rura na złączu ma takie dwa "zęby" które sie wycierają i robi sie wtedy luz że nawet ta opaska metalowa nic nie daje,ja to przerabiałem u siebie w poprzednim pasku,kupowałem używkę w dobrym stanie,akurat to była ta od intercoolera do silnika,mi wyskakiwała często i czarny dym + brak mocy

 

u mnie wlasnie tez ta rura od intercoolera do silnika wyskakuje.

Dokladnie ta co na rysunku waz058k_03.jpg

Nie wiem z której stronie ona Tobie latała (bo mi na połączeniu INTERCOOLER i RURA)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli założysz nowe oringi luz się kasuje to i zapinka lepiej trzyma no chyba że jest zużyta na maxa wkońcu to tylko aluminium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ząbki są wyrobione i rura lata i poci się. Przewiercic wkretem czy kupić nową? Sporo osób radzi przewiercic hmmm

 

PS. Założyłem metalową opaskę zaciskową zaraz za tą klamrą oryginalną i mam wrażenie ze rura siedzi dużo ciaśniej - zobaczymy jak to będzie w praktyce

Edytowane przez StaryKoniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie dokladnie ma oryginalna rura dolotu, ktora wychodzi z intercoolera i idzie do kolektora ?

SZukac oryg. uzywki czy nowa podrobe za ok 60zl ? Hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2015 o 19:05, StaryKoniu napisał:

 

u mnie wlasnie tez ta rura od intercoolera do silnika wyskakuje.

Dokladnie ta co na rysunku waz058k_03.jpg

Nie wiem z której stronie ona Tobie latała (bo mi na połączeniu INTERCOOLER i RURA)

A jaki numer lub wymiary mają oringi 21a oraz 20a? Jaki numer ma klamra 27a ? Czy ona ma te żeby zakrzywione w jedną stronę? Bo w samochodzie mam w różne i za cholerę nie mogę złapać za te zaczepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności