StaryKoniu Zgłoś #21 Napisano 12 Sierpnia 2014 Hello Mam pytanie, czesto jak dodaje gazu to slysze uciekajace powietrze, auto nie kopci po nawet duzym dodaniu gazu. Czy jakby dolot byl dziurawy to kopcilby na czarno ? Dodam ze czasami auto chodzi az milo a czasami nie ma tego wgniecenia w fotel.. W czym moze tkwic problem chlopaki? Pozdrawiam madre glowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #22 Napisano 12 Sierpnia 2014 Czy jakby dolot byl dziurawy to kopcilby na czarno ?Zależy jak duża "dziura", zależy jakim ciśnieniem ładuje turbina. W czym moze tkwic problem chlopaki? http://forum.vw-passat.pl/threads/22752-Sporadyczna-utrata-mocy-bez-notlauf-a?p=2137033&viewfull=1#post2137033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #23 Napisano 13 Sierpnia 2014 Zależy jak duża "dziura", zależy jakim ciśnieniem ładuje turbina. Rozumiem - myslałem, że czarny dym leci ZAWSZE jak jest nieszczelność w jakieś rurze co idzie do TURBO. Jaka rure sprwadzić w pierwszej kolejności ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel-VW Zgłoś #24 Napisano 8 Grudnia 2014 u mnie poszła rura tzw. "S" od turbiny do belki, przetarła się od zaworu który jest blisko tej rury. I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek, dlaczego rura się przetarł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #25 Napisano 31 Grudnia 2014 Witam ! Mam pytanie - gdzie znajdę schemat wszystkich rur, które idą od turbiny do intercoolera oraz od intercoolera do kolektora ? Moje auto po dodaniu gazu (mocnym) syczy, zauważyłem, że rura która idzie od intercoolera do kolektora ma lekki luz - w sensie chodzi na boki (od strony intercoolera) - czy to może być sprawcą zamieszania czy bardziej odcinek od turbo do rury, która idzie kolo kolo belki przedniej? Widziałem, że te rury sa na takie dziwne zapinki - jak je odpiąć, żeby nie uszkodzić a żeby sprwadzić rury czy nie mają gdzieś przecięcia / pęknięcia ? Rozumiem, że dam rade je sprwadzić bez zdejmowania zderzaka ani bez wjazdu na kanał ? Z góry dzięki chłopaki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #26 Napisano 31 Grudnia 2014 Rury zazwyczaj nie pękają. Zazwyczaj te spinki się psują i rura np. lekko się wypina. Dwa razy to u siebie przerabiałem, nigdy samochód nie kopcił, a nieszczelność była taka, że przy pedale w podłodze czułem się jakbym był na lotniskowcu pośród masy odrzutowców Spinki ściągasz po prostu rozszerzając je. Możesz je zastąpić tymi metalowym opaskami zaciskowymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #27 Napisano 31 Grudnia 2014 Rury zazwyczaj nie pękają. Zazwyczaj te spinki się psują i rura np. lekko się wypina.Dwa razy to u siebie przerabiałem, nigdy samochód nie kopcił, a nieszczelność była taka, że przy pedale w podłodze czułem się jakbym był na lotniskowcu pośród masy odrzutowców Spinki ściągasz po prostu rozszerzając je. Możesz je zastąpić tymi metalowym opaskami zaciskowymi. dzięki za info - generalnie u mnie jest podobnie... Auto nie kopci na czarno - ale przy mocnym przyspieszeniu słychać wyraźnie SYK powietrza... gdzies musi ono uciekać.. Dzisiaj zajrzałem pod maskę i dostep do rury dolotowej (od filtra powietrza do turbo) jest elegancki, ale do rury od turbo do kanału który idzie z przodu auta jest masakra - nawet nie zauważyłem tej dolnej rury - grrrr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #28 Napisano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Przeważnie nieszczelności powstają na złączach . Wystarczy kupić kilka okrągłych oringów o wymiarach wew 56 x 4. I po problemie nic nie śwista , węże się nie pocą olejem. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #29 Napisano 2 Stycznia 2015 Przeważnie nieszczelności powstają na złączach . Wystarczy kupic kilka okrągłych oringòw o wymiarach wew 56 x 4. I po problemie. Hej Dzięki za info. Rozumiem ze rura w rurze powinna ciasno siedzieć? Tak jak wspomniałem zauważyłem dość duży luz między rura od intercoolera a kolektorem. . Chyba ze gniazda się też wyrabiają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #30 Napisano 2 Stycznia 2015 rura na złączu ma takie dwa "zęby" które sie wycierają i robi sie wtedy luz że nawet ta opaska metalowa nic nie daje,ja to przerabiałem u siebie w poprzednim pasku,kupowałem używkę w dobrym stanie,akurat to była ta od intercoolera do silnika,mi wyskakiwała często i czarny dym + brak mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #31 Napisano 2 Stycznia 2015 rura na złączu ma takie dwa "zęby" które sie wycierają i robi sie wtedy luz że nawet ta opaska metalowa nic nie daje,ja to przerabiałem u siebie w poprzednim pasku,kupowałem używkę w dobrym stanie,akurat to była ta od intercoolera do silnika,mi wyskakiwała często i czarny dym + brak mocy u mnie wlasnie tez ta rura od intercoolera do silnika wyskakuje. Dokladnie ta co na rysunku Nie wiem z której stronie ona Tobie latała (bo mi na połączeniu INTERCOOLER i RURA) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #32 Napisano 2 Stycznia 2015 Jeśli założysz nowe oringi luz się kasuje to i zapinka lepiej trzyma no chyba że jest zużyta na maxa wkońcu to tylko aluminium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #33 Napisano 20 Lutego 2016 (edytowane) Niestety ząbki są wyrobione i rura lata i poci się. Przewiercic wkretem czy kupić nową? Sporo osób radzi przewiercic hmmm PS. Założyłem metalową opaskę zaciskową zaraz za tą klamrą oryginalną i mam wrażenie ze rura siedzi dużo ciaśniej - zobaczymy jak to będzie w praktyce Edytowane 21 Lutego 2016 przez StaryKoniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #34 Napisano 23 Lutego 2016 jakie dokladnie ma oryginalna rura dolotu, ktora wychodzi z intercoolera i idzie do kolektora ? SZukac oryg. uzywki czy nowa podrobe za ok 60zl ? Hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #35 Napisano 20 Lipca 2020 W dniu 2.01.2015 o 19:05, StaryKoniu napisał: u mnie wlasnie tez ta rura od intercoolera do silnika wyskakuje. Dokladnie ta co na rysunku Nie wiem z której stronie ona Tobie latała (bo mi na połączeniu INTERCOOLER i RURA) A jaki numer lub wymiary mają oringi 21a oraz 20a? Jaki numer ma klamra 27a ? Czy ona ma te żeby zakrzywione w jedną stronę? Bo w samochodzie mam w różne i za cholerę nie mogę złapać za te zaczepy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach