Mareve Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2013 Witam, otóż dziś pojawił mi się dziwny problem. Gdy dodam gazu podczas jady to zaczyna coś syczeć w okolicy środkowego nawiewu (wygląda to na jakąś nieszczelną rurę bądź coś takiego).Dodam że gdy dodaję gazu na biegu jałowym to się nic nie dzieje. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2013 No i co mamy w związu z tym powiedzieć - syczy - czyli - co ? Pomoc uzyskasz jeśli dołączysz te syczenie w logach dynamicznych grup 003 i 011 oraz 008 z 010. Jeśli słyszysz syczenie to my musimy to przynajmniej widzieć - jeśli nie w logach to wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2013 A jak z mocą ? Jest słabszy czy jedzie tak samo? Jezeli osłabł, to masz nieszczelny dolot intercoolera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2013 Jedzie tak samo, jutro postaram się zrobić logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2013 Sprawdz w pierwszej kolejnosci rure od turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2013 Sprawdz w pierwszej kolejnosci rure od turbo Tak rura tkz. S ta co idzie od turbo do belki poprzecznej pod chłodnicą. W naszych Paskach ta właśnie rura ulega uszkodzeniu i to przy kołnierzu złączki tej co wchodzi w turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #7 Napisano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Zrobiłem logi , logi właściwe będą na samym dole. Teraz zauważyłem , że z autem rzeczywiście coś jest nie tak, czyli brak mu mocy. I gdy wróciłem z logów poczułem dym jakby palił się plastik, otworzyłem maskę i zauważyłem dym jakby wydobywał się z bądź za złączki elastycznej. http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_112077.html http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_112078.html http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_112079.html http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_112080.html Słabej jakości zdjęcia: http://www.fotoszok.pl/show.php/1416865_dsc01126.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/1416866_dsc01127.jpg.html Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #8 Napisano 28 Stycznia 2013 Im więcej km robię , to coraz bardziej jest odczuwalny brak mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #9 Napisano 29 Stycznia 2013 Prawdopodobnie rozszczelniony masz dolot gdzieś pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym. Może nie trzymać któraś złączka lub masz przetarcie na rurze które się powiększa w skutek czego spada moc - powietrze pompowane jest do komory silnikowej zamiast do silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #10 Napisano 30 Stycznia 2013 Teraz w logach widać nieszczelność ale kolejne co zauważyłem to, że masz problem z ustaleniem co to jest dolot bo wklejasz nam tu fotki plecionki na wydechu wychodzącym z turbo. Jedyne co na fotkach widać to uchalpany od oleju silnik i osprzęt - pewnie daje olejem z zaworu EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigbolec Zgłoś #11 Napisano 24 Lutego 2013 witam wszystkich, jestem całkowicie nowy (od dzis na forum) a od czterech dni własiciel B5 2005 AVF 96kw. Juz wymieniłem rozrząd zaraz po zakupie, wszystkie filtry, paski i została mi do wymiany rura tzw "eska" od Turbo do belki poprzecznej. Mam do kolegów pytanie, czy aby wymienic tą rurę musze zwalac zderzak czy dam radę bez? Drugie pytanie: czy wystarczy zakup samej rury, czy potrzebuje do tego jakiś oringów dodatkowych? Ew. jakich. Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #12 Napisano 24 Lutego 2013 Nie trzeba sciągać zderzaka, wystarczy sciągnąć rurę, która łączy filtr powietrza z turbosprężarką. Wystarczy jak kupisz rurę, oringi są w komplecie, założone na złączki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2013 Nie trzeba sciągać zderzaka, wystarczy sciągnąć rurę, która łączy filtr powietrza z turbosprężarką. Wystarczy jak kupisz rurę, oringi są w komplecie, założone na złączki. Darku, a co ma wspólnego rura łącząca turbo z filtrem powietrza w przypadku kiedy kolega chce wymienić rurę dolotową powietrza doładowanego a nie zasysanego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2013 pewnie pisał by mieć lepszy dostęp do spinki przy turbo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk3534 Zgłoś #15 Napisano 26 Lutego 2013 napewno turbo u Ciebie ma dziurawy dolot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #16 Napisano 13 Lipca 2014 (edytowane) Witajcie, mam pytanie odnośnie dochodzącego syczenia w trakcie przyspieszania. Komputer nie pokazuje błędów, od góry nie widać żeby węże były mokre od oleju, moc nie wiem czy ok ale jedzie (nie mam możliwości porównania z innym AVF, szwagier ma AVF ale na chipie i jemu to zapiernicza ale czy te 20km więcej może zrobić taką różnice?). Dźwięk porównuję do pompowania koła czyli takie głuche fyyyyy. Auto nie kopci, spalanie na fisie pokazuje w granicy 6.8l/100km, robię krótkie odcinki do pracy. Jest się czym przejmować czy tak ma być. Wcześniej miałem 1z ale to inna bajka niż AVF. Edytowane 14 Lipca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #17 Napisano 13 Lipca 2014 Zrobić zestaw logów i będzie wiadomo, czy ciśnienie ucieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #18 Napisano 13 Lipca 2014 Jakie kanały zlogować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #19 Napisano 14 Lipca 2014 Wystarczy 011 na 3 biegu od 1500 rpm i gaz w podłogę go osiągnięcia 4000rpm. Jak znam życie to będziesz miał nieszczelnośc na rurze tkzw "S", aby to sprawdzić organoleptycznie należy ją zdemontować, na aucie nie zawsze da sie zauważyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #20 Napisano 14 Lipca 2014 003, 008 i 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach