Jump to content
wooju

[Instrukcja] Automatyczne zamykanie drzwi B6

Recommended Posts

[instrukcja] Automatyczne zamykanie drzwi B6

 

Witam,

wlaczylem dzis u siebie automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h. Drzwi otwieraja sie w momencie wyjecia kluczyka ze stacyjki (oraz podobno przy wystrzeleniu poduszki). Postaram sie wkleic zdjecia za kilka dni. Posiadam ang wersje VCDS 11.11.

A wiec do roboty:

 

1. Podpinamy VCDS

2. Klikamy na Select/Wybierz

60931191.jpg

 

3. Wybieramy 46 modul Central Conv

50660879.jpg

 

4. Klikamy na Coding / Kodowanie

94709880.jpg

 

5. Wybieramy Long coding / Dlugie kodowanie

36130149.jpg

 

6. Wybieramy Bajt 0 I zaznaczamy bit 3 - Auto-Unlock (unlocking after removing key from ignition)/otwrcie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki oraz bit 4 - Auto-Lock (automatic locking from 15km/h) / automatyczne zamykniecie po przekroczeniu 15km/h

20039515.jpg

 

7. Zamykamy okno dlugiego kodowania

8. Klikamy na Do it!

94386807.jpg

 

9. Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki I wkładamy z powrotem (tego nie jestem na 100% pewien ale tak zawsze robię po wprowadzeniu zmian)

 

Gotowe!

Edited by Blop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też u siebie to uaktywniłem - robiłem VAG CAN PRO za pomocą procedur OCF - działa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy istnieje możliwość aktywowania tego z menu w liczniku???

bo ja tak zrobiłem i działa bez problemu a nie kojarzę bym VCDS-e coś przestawiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porada fajna choć ja to w każdym aucie jakie mam wyłączam. Zamki się orobią ja głupie i problem przy wysadzaniu pasażerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od środka wszystkie drzwi otwierają się klamką, pojedynczo...

 

tak, tylko jak pasażer chce wysiąść szybciej jak kierowca to musi 2x pociągnąć za klamkę aby wyjść. 1x zwalnia blokadę, 2x otwiera dzwi

a gdy kierowca wyjdzie z auta bez wyjęcie kluczyków to i tak drzwi się nie odblokują.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak pasażer chce wysiąść szybciej jak kierowca to musi 2x pociągnąć za klamkę aby wyjść. 1x zwalnia blokadę, 2x otwiera dzwi

 

U mnie wszystkie drzwi otwierają się na raz.

Tak jak piszesz miałem w 3b i w 3bg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak, tylko jak pasażer chce wysiąść szybciej jak kierowca to musi 2x pociągnąć za klamkę aby wyjść. 1x zwalnia blokadę, 2x otwiera dzwi

W B5 było tak, jak piszesz, ale w B6 otwarcie drzwi następuje po jednokrotnym pociągnięciu dźwigni.

U mnie wszystkie drzwi otwierają się na raz.

Tak jak piszesz miałem w 3b i w 3bg...

Jest dokładnie, jak piszesz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak, tylko jak pasażer chce wysiąść szybciej jak kierowca to musi 2x pociągnąć za klamkę aby wyjść. 1x zwalnia blokadę, 2x otwiera dzwi

a gdy kierowca wyjdzie z auta bez wyjęcie kluczyków to i tak drzwi się nie odblokują.

 

Miałem taką sytuacje w ziemie, wyszedłem z auta zamknąłem swoje drzwi i nie moglem sie dostać z powrotem ;) Kluczyk w stacyjce auto chodzi i wszystkie drzwi zamknięte ;) Trzeba uważać na ten bajer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak? Nieraz zamykałem drzwi na odpalonym, żeby zaryglował ponownie to musiałbym przekroczyć 15km/h, a to nie jest możliwe jeżeli jestem na zewnątrz auta. Potwierdzam co napisali koledzy wyżej, wystarczy raz pociągnąć klamkę wewnętrzną żeby wysiąść z auta (zamek zarygluje się dopiero po przekroczeniu 15km/h).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieńcie lepiej temat na " Automatyczne zamykanie drzwi po 20km/h" bo tak to bardziej pachnie na LamboDrzwi co się same zamykają.

a to co opisaliście to nic innego jak AutoLock / AutoUnlock z MFA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuttie, a jak mikrostyk w zamku kierowcy nawali to jest w czarnej d... tym bardziej że auto chodzi. Bo pół biedy jak jest zgaszone. Moim zdaniem można sobie więcej biedy narobić jak wygody.

 

Niech mi ktoś powie jakie są w ogóle korzyści z tego bajeru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano takie ze stoisz na światłach i nikt Ci nie wpadnie przez drzwi pasażera, bo akurat zapomniałes zatrzasnąc drzwi. Mikrostyk w B6 - to ja nie słyszałem a po 200tys auta mają i wszystko śmiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ano takie ze stoisz na światłach i nikt Ci nie wpadnie przez drzwi pasażera, bo akurat zapomniałes zatrzasnąc drzwi

 

To do tego jest funkcja otwierania tylko drzwi kierowcy(podczas otwierania auta) jak się jeździ samemu - też w MFD.

 

Ja mam 160tyś i raz na jakiś czas "nic się nie dzieje" jak otwieram drzwi kierowcy...:dupablada

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie niestey nie ma takiej opcji w FISie wiec (z tego co wiem to byla jedyna mozliwosc wlacznei tej opcji).

 

Dlaczego chcialem wlaczyc te fukcje, poniewaz juz raz zdazylo mi sie ze jakis lepek probowal mi sie dobrac do bagaznika jak stalem na swiatlach. Zamin wypialem sie z pasow, otworzylem drzwi, jego juz nie bylo. Na szczescie nie mialem nic w bagazniku, ale gdybym mial to podejrzewam ze bym to stracil.

 

Co do samego dzialania, to u mnie dzrzwi zamykaja sie przy przekroczeniu okolo 17-20km/h (aczkolwiek moze za szybko przyspieszam). Kazdy z pasazerow sam moze otworzyc sobie drzwi pociagajac za klamke tylko raz. Po zamknieciu drzwi, pozostaja one otwarte do momentu przekroczenia 15km/h. Otiwerja sie natomiast wszystkie w momencie wyjecia kluczyka ze stacyjki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem jaki mikrostyk, przecież to się rygluje od 15 km/h, jak nie przekroczysz tej prędkości to funkcja nie działa. Równie dobrze jakby nie było tej opcji włączonej, to auto mogłoby się samo zamknąć z powodu jakiejś usterki (mikrostyk?), albo może na nie spaść jakaś brzoza i w ogóle.

 

---------- Dodano o 12:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:10 ----------

 

To do tego jest funkcja otwierania tylko drzwi kierowcy(podczas otwierania auta) jak się jeździ samemu - też w MFD.

 

no ale jak nie masz tej funkcji aktywnej to i drzwi kierowcy Ci się nie zaryglują, a to oznacza możliwość wystąpienia bardziej drastycznej opcji w postaci "wparowania" klienta do auta przez drzwi kierowcy podczas postoju na światłach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
przecież to się rygluje od 15 km/h, jak nie przekroczysz tej prędkości to funkcja nie działa

 

No ok, ale jak już się rozpędzisz i potem się zatrzymasz to się automatycznie otworzą? Chyba nie.

 

 

no ale jak nie masz tej funkcji aktywnej to i drzwi kierowcy Ci się nie zaryglują, a to oznacza możliwość wystąpienia bardziej drastycznej opcji w postaci "wparowania" klienta do auta przez drzwi kierowcy podczas postoju na światłach.

 

To nie ameryka:wojak

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ok, ale jak już się rozpędzisz i potem się zatrzymasz to się automatycznie otworzą? Chyba nie.

 

A po co miałyby się otwierać? Od wewnątrz otwieram te co chce (lub wszystkie za pomocą przycisku w drzwiach kierowcy), również otwierają się wszystkie w momencie wyciągnięcia kluczyków ze stacyjki (zgaszenia silnika). Nie wiem gdzie tu jest możliwość zostawienia zatrzaśniętych kluczyków w stacyjce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otworzą się wszystkie jak wyjmiesz kluczyk lub jedne przez klamkę wewnętrzną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy