malin2705 Zgłoś #21 Napisano 25 Stycznia 2014 Witam, Mam problem z moją b5 1.9 tdi 130km AVF, gdy dam w pedał i przekroczę wartość 3,5 tys obrotów wywala mi w tryb awaryjny i brak mocy pózniej miałem błędy: 18263 i 17965 a później tylko 17965. Gdy gaszę auto gaszak nie reaguje, sprawdzałem zawór n239 ale napięcie dochodzi. W przewodzie od gaszaka wogóle nie czuć żadnego podciśnienia. Dalej nie miałem ochoty dalej patrzeć bo jest cholernie zimno. Czytałem gdzieś na forum, że to może wina nieszczelności w przewodach co będzie odbijało się niedoborem podciśnienia na turbinie. Zawór n75 chyba nie ma co w tej kwestii patrzeć bo jeżeli byłby zepsuty to turbina by chodziła na fulla. Nie mam pojęcia co robić bo tak można wymieniać części i zgadywać bez końca. Może ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z czymś takim. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #22 Napisano 27 Stycznia 2014 Przy słabym podciśnieniu auto nie miało by mocy i byłby lipny hamulec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SIEKIERA Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2014 Witam. Przerabiałem ten temat w swoim pasku po sprawdzeniu szczelności podciśnienia okazało się ze n75 puszcza, od razu go wymieniłem, ale nie na kwadratową wtyczke tylko na okrągłą. Oryginał pierburg za 1/3 ceny. Kwestia przełożenia wtyczki, do tego nowe przewody podciśnieniowe, czyszczenie kierownic i wymiana gruszki sterowania kierownicami. Nie sugeruje, ze macie to samo, ale na początek test szczelności pompą vacum i sprawdzenie jak zachowuje się sterowanie kierownicami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenems86 Zgłoś #24 Napisano 25 Lutego 2014 (edytowane) Witam! Passat 1.9tdi 110 km silnik AFN. Problem polega na tym ze jak gwaltownie chce przyspieszyc to idzie jak burza potem puszcze na chwile noge z gazu i dalej chce przyspieszyc wlacza sie tryb awaryjny. Zaznaczam ze wymienilem zawor N75 i jeden wąż który znajduje się między silnikem a podszybiem (byl przetarty - mała dziurka) i nic nie pomoglo. Reszta wężyków jest OK. Na komputerze wywala mi Ciśnienie w kolektorze ssacym. Co jeszcze należy sprawdzić oprócz turbiny. Możliwe ze mam szczotki w turbinie zapieczone? Znalazlem jeszcze jeden zawór ktory jest miedzy silnikem a podszybiem. Jest taki sam jak ten N75 tyle że ma czarny kapturek a N75 ma biały. Jak on się nazywa to jest N18? Edytowane 25 Lutego 2014 przez emenems86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #25 Napisano 25 Lutego 2014 (edytowane) Przy słabym podciśnieniu auto nie miało by mocy i byłby lipny hamulec. hmm ja mam takie właśnie ostatnio u siebie w AFN-ie takie objawy jak wcisnę pedał gazu to po jakieś 2-3 sek dopiero złapie moc (oczywiście bez przesady z tą mocą), a pedał hamulca zachowuje się tak że jest dość twardy i po naciśnięciu parę razy na hamulec rośnie i staje się jeszcze twardszy po chwili jak go przytrzymam wciśniętego to czuć leciutko jak opada albo bardzo delikatnie Tak miedzy podszybiem a silnikiem jest zaworek N18 Edytowane 25 Lutego 2014 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariolka Zgłoś #26 Napisano 13 Lutego 2022 Witam,u mnie wchodzi w tryb gdy silnik się pożądnie rozgrzeje .Wszystkie wężyki nowe także zaworki nowe i nadal problem proszę o pomoc .Passat b5 90 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach