Skocz do zawartości
Mariolos

Passat b5 1.9tdi - Tryb awaryjny 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moją b5 1.9 tdi 130km AVF, gdy dam w pedał i przekroczę wartość 3,5 tys obrotów wywala mi w tryb awaryjny i brak mocy pózniej miałem błędy:

18263 i 17965 a później tylko 17965.

Gdy gaszę auto gaszak nie reaguje, sprawdzałem zawór n239 ale napięcie dochodzi. W przewodzie od gaszaka wogóle nie czuć żadnego podciśnienia. Dalej nie miałem ochoty dalej patrzeć bo jest cholernie zimno. Czytałem gdzieś na forum, że to może wina nieszczelności w przewodach co będzie odbijało się niedoborem podciśnienia na turbinie. Zawór n75 chyba nie ma co w tej kwestii patrzeć bo jeżeli byłby zepsuty to turbina by chodziła na fulla. Nie mam pojęcia co robić bo tak można wymieniać części i zgadywać bez końca. Może ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z czymś takim.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy słabym podciśnieniu auto nie miało by mocy i byłby lipny hamulec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przerabiałem ten temat w swoim pasku po sprawdzeniu szczelności podciśnienia okazało się ze n75 puszcza, od razu go wymieniłem, ale nie na kwadratową wtyczke tylko na okrągłą. Oryginał pierburg za 1/3 ceny. Kwestia przełożenia wtyczki, do tego nowe przewody podciśnieniowe, czyszczenie kierownic i wymiana gruszki sterowania kierownicami. Nie sugeruje, ze macie to samo, ale na początek test szczelności pompą vacum i sprawdzenie jak zachowuje się sterowanie kierownicami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Passat 1.9tdi 110 km silnik AFN. Problem polega na tym ze jak gwaltownie chce przyspieszyc to idzie jak burza potem puszcze na chwile noge z gazu i dalej chce przyspieszyc wlacza sie tryb awaryjny. Zaznaczam ze wymienilem zawor N75 i jeden wąż który znajduje się między silnikem a podszybiem (byl przetarty - mała dziurka) i nic nie pomoglo. Reszta wężyków jest OK. Na komputerze wywala mi Ciśnienie w kolektorze ssacym.

Co jeszcze należy sprawdzić oprócz turbiny. Możliwe ze mam szczotki w turbinie zapieczone?

 

Znalazlem jeszcze jeden zawór ktory jest miedzy silnikem a podszybiem. Jest taki sam jak ten N75 tyle że ma czarny kapturek a N75 ma biały. Jak on się nazywa to jest N18?

Edytowane przez emenems86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy słabym podciśnieniu auto nie miało by mocy i byłby lipny hamulec.

 

 

hmm ja mam takie właśnie ostatnio u siebie w AFN-ie takie objawy jak wcisnę pedał gazu to po jakieś 2-3 sek dopiero złapie moc (oczywiście bez przesady z tą mocą), a pedał hamulca zachowuje się tak że jest dość twardy i po naciśnięciu parę razy na hamulec rośnie i staje się jeszcze twardszy po chwili jak go przytrzymam wciśniętego to czuć leciutko jak opada albo bardzo delikatnie

 

 

Tak miedzy podszybiem a silnikiem jest zaworek N18

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,u mnie wchodzi w tryb gdy silnik się pożądnie rozgrzeje .Wszystkie wężyki nowe także zaworki nowe i nadal problem proszę o pomoc .Passat b5 90 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności