Grucha... Zgłoś #21 Napisano 23 Stycznia 2013 kat wymieniony Co poszło w zamian? Drugi używany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #22 Napisano 23 Stycznia 2013 tak używka ori za 250 + 30 dni gwarancji , a stary kat do żyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #23 Napisano 23 Stycznia 2013 ja mam u siebie zamiast kata rurę 2,75 przez cały wydech, co podniosło moc o jakieś +-15% i takie pytanie, gdzie sprzedałeś stary kat, i za jaka cenę poszedł? bo ja mam z nieuszkodzonym wkładem// ile on jest wart? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #24 Napisano 23 Stycznia 2013 mój uszkodzony poszedł tylko za 100 , Twój wart pewnie jest jakies 200 , kat sprzedany handlarzowi katów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #25 Napisano 23 Stycznia 2013 jeden ziomek który skupuje te katy, oferował mi 50 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #26 Napisano 23 Stycznia 2013 no to ładnie chciał Cię zrobić hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #27 Napisano 23 Stycznia 2013 W zależności od szczęścia od 150 do 350PLN. pemek2610, co znaczy rurę 2.75 przez cały wydech? Wyspawałeś to sobie, czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #28 Napisano 23 Stycznia 2013 to znaczy ze od turbiny zamiast kata jest downpipe wyspawany z rury kwasowej, dalej idzie rura, gdzies na srodku auta jest wspawany tlumik przelotowy(zeby bylo ciszej), dalej rura az do tłumika koncowego(tez przelotowy) wszystko wyspawane przez kolege TIGiem; wszystko kwasówa 2,75, ladny dzwięk jest teraz no i odczuwalny przyrost mocy ) najbardziej słyszalny robi się wtedy, jak pedał w podłoge i załączy się turbo i wastegate wszyscy się oglądają co to jedzie za straszydło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #29 Napisano 23 Stycznia 2013 Kumam. Bo orientowałem się w cenach rur kwasowych, to wcale nie tania impreza - 1 metr 150PLN. A gdzie jeszcze tłumiki i spawanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #30 Napisano 23 Stycznia 2013 ja tam wolałem zostać przy oryginale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #31 Napisano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Kumam. Bo orientowałem się w cenach rur kwasowych, to wcale nie tania impreza - 1 metr 150PLN. A gdzie jeszcze tłumiki i spawanie? Mi udało się kupić na złomie rurę 12,50/kg(potrzeba mi było około 3 metrow, wyszło ok 10kg) i kolanka 10zl/szt, bo tak naprawdę nie ma różnicy czy rura będzie nowa czy nie. prędzej samochód zardzewieje cały, a wydech zostanie Edytowane 23 Stycznia 2013 przez pemek2610 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo12 Zgłoś #32 Napisano 9 Lutego 2013 Witam. Mam pytanie mianowicie kupiłem rurę 1m (mniejszej nie mieli) i pytanie jest takie czy mogę wywalić kata starego i na jego miejsce wspawac rure? czy nie trzeba jej jakoś wyginać? i czy dobrze rura się dopasuje bo kupiłem 60 mm średnicy. A Kata chciałbym sprzedać. Posiadam passka b5 1.9 TDI. 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #33 Napisano 9 Lutego 2013 Witam. Mam pytanie mianowicie kupiłem rurę 1m (mniejszej nie mieli) i pytanie jest takie czy mogę wywalić kata starego i na jego miejsce wspawac rure? czy nie trzeba jej jakoś wyginać? i czy dobrze rura się dopasuje bo kupiłem 60 mm średnicy. A Kata chciałbym sprzedać. Posiadam passka b5 1.9 TDI. 99r. Przeczytaj o jakim silniku jest temat i zacznij jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #34 Napisano 10 Lutego 2013 Co do cen kata z 18t to jest on mało wartościowy bo zawiera mniejsza ilośc platyny bo chocby kat z tdi afna jest o połowe mniejsz a daja za niego około 150 zł.Co do wydachu to mysle u mnie wyciac tłumik srodkowy bo wazy on około 15 kg, ostatni oryginał tylko zastanawiam sie czy nie bedzie głosno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedass Zgłoś #35 Napisano 20 Lutego 2013 Też planuje wyciąć kata i wstawić strumienicę. Mam tylko pytanie: mój kat brzęczy - pewnie jet w środku wszystko oberwane - czy mimo to mogę spróbować go sprzedać bo mechanik delikatnie mi sugeruje, że już go nikt nie weźmie bo pewnie w nim już nic nie ma?????????????/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #36 Napisano 20 Lutego 2013 pewnie że możesz spróbować , co ci szkodzi . Mój niby też był złom bo wypalony trochę , a jednak 100 wziąłem za niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzik23 Zgłoś #37 Napisano 15 Czerwca 2013 Witam Też musze wywalic oryginalny kat ale chce to zrobic tanim kosztem wiec planuje wstawić takie coś http://www.allegromat.pl/aukcja138895 z przedłużką do sondy żeby check sie nie palił. Czy po wsadzeniu tego w uklad wydechowy auto jest wyraźnie głosniejsze zwłaszcza przy przyspieszaniu ? Nie chce pierdzącego dzwieku ani nic ala tuning wiejski... Czy wymiana jest mozliwa we własnym zakresie? Z tego co patrzylem to trzy śruby od strony turbiny są ok i nie powinno być problemów, natomiast trzy sruby od strony wydechu są zgnite i pewnie tylko cięcie pomoże... Czy coś trzeba zdemontować dodatkowo żeby go stamtąd wydostać? Trzeba odpinać środkowy kawałek tłumika? Wyjmuje sie go do góry czy do dołu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #38 Napisano 15 Czerwca 2013 kup dobrą używkę i problemie . Jeżeli masz automat to z wydostaniem kata będzie cięzko . Musisz odkręcic tą opaskę na rurze tłumika (ta przed tłumikiem środkowym) , śruby przy turbinie , puchę filtra , pierwszą sondę a drugą jak kat będzie wychodził , kata wyciągasz górą . Tych śrub za katem nie musisz odkręcać , cały kat i rura wydechowa wyjdzie górą . Jak już sobie wyciągniesz wszystko wtedy tniesz ,nowe śruby itd. Trudne , ale da się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #39 Napisano 15 Czerwca 2013 Wszystko o co pytasz już zostało powiedziane w temacie. Zarówno jak wyciągnąć kata jak i o tym zamienniku resi się wypowiadał. W czym widzisz jeszcze problem? Jak szukasz taniego kosztu to najtaniej wyjdzie usunąć wnętrzności z obecnego kata, założyć pustą puchę, a na sondę emulator http://allegro.pl/69-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i3317004954.html. Znajomy jeździ na takim przeszczepie i o dziwo żadnych checków nie ma, auto głośniejsze nie jest, a i troszkę żwawsze po tym zabiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzik23 Zgłoś #40 Napisano 15 Czerwca 2013 Kupowanie używki to dla mnie bezsens, kusztuje mase kasy a wiekowo nie bedzie młodszy od mojego, przebieg też podobny wiec ile mi to pochodzi? max pare miesiecy, rok jak bede mial farta. Wole wsadzić taką rure, jak sie przepali to mam gwarancje 24miesiace. Jedyne czego sie boje to pierdzenie albo inne nienaturalne dla tego wydechu dzwieki, ale nikt tu sie nie wypowiedział jak zmienił sie dzwięk po zamontowaniu takiego zamiennika dlatego pytam. Do tego plusem wywalenie starego kata jest to że można go opchnąć średnio za 150zł czyli prawie tyle ile kosztuje zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach