adrusek Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z ABS, jadać przy małej prędkości wyzwala się ABS i zrobiłem loga z prędkości kół i wyszło, że przedni prawy czujnik świruje do ok 8km możecie sami zobaczyć. Ściągnąć przegub i zobaczyć koronkę lub wyczyścić czujnik czy do wymiany albo może styk gdzieś kiepski ? http://vaglog.rtnet.pl/adrusek_109890.html Edytowane 4 Stycznia 2013 przez adrusek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2013 sam sobie odpowiedziałeś było to już napisane w temacie abs/esp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tequila1980 Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2013 Popatrz dokładnie na ten czujnik czy nie jest troszkę wysunięty z gniazda.Też miałem takie wariowanie abs-u i okazało się ,że podczas wymiany zawieszenia czujnik troszkę się cofnął od koronki i szalał abs. Pomogło dociśnięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2013 Dokładnie. Ja u siebie dobiłem lekko i pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2013 u mnie trzeba bylo sprezonym powietrzem wydmuchac syf z czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2013 Będę musiał zobaczyć tylko żeby chciał się ruszyć. To się stało jak wymieniłem przegub po lewej stronie i myślałem, że to po lewej stronie a podłączam vaga a tu moje zdziwienie prawa strona. I widać po logu, że on zaczyna od 9km już dobrze pokazywać a najgorsze jest hamowanie przy małej prędkości. Macie patent do rozruszania go czy zależy czy się uda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2013 zależy czy się uda , ale jest opcja bardziej pracochłonna lecz nie uszkodzisz silnika - rozebrać od środka cale kolo i wyczyścić mu na włożonym końcówkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2013 ale jest opcja bardziej pracochłonna lecz nie uszkodzisz silnika - rozebrać od środka cale kolo i wyczyścić mu na włożonym końcówkę Hmm chyba czujnika? Wyciągnięcie przegubu i wyczyszczenie czoła czujnika jak jest włożony w piaście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2013 Macie patent do rozruszania go czy zależy czy się uda? Pisałem wcześniej...U mnie nawalał czujnik ,chciałem go wyjąć ale wyszedł ok. 4-5mm i dalej nic. Nic nie pomagało i jak na złość zaczęło padać.Złapałem "nerwa" i "dobiłem" czujnik młotkiem przez deskę i problem sam się rozwiązał. Jeżeli chcesz to zrobić bardziej fachowo to podnieś koło które "wariuje" uruchom VAG-a i dobijaj młotkiem (oczywiście przez drewno) aż do momentu w którym kręcąc kołem będziesz miał odczyt prędkości od "0". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kams1989 Zgłoś #10 Napisano 12 Marca 2015 Witam wszystkich mam pewien problem z moim passatem a mianowicie przy dochamowywaniu drży pedał hamulca jakby abs zadziałał po jakimś czasie właczają sie 2 kontrolki abs i kontrola trakcji. Od miesiąca jeżdże po warsztatach i tam kasują mnie za vag i sprawdzaja czujniki itp i nie maja pojecia co to może być moze wy mi hakoś pomożecie pizdrawiam sry za błedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #11 Napisano 12 Marca 2015 Witam wszystkich mam pewien problem z moim passatem a mianowicie przy dochamowywaniu drży pedał hamulca jakby abs zadziałał po jakimś czasie właczają sie 2 kontrolki abs i kontrola trakcji. Od miesiąca jeżdże po warsztatach i tam kasują mnie za vag i sprawdzaja czujniki itp i nie maja pojecia co to może być moze wy mi hakoś pomożecie pizdrawiam sry za błedy Jeżeli masz auto do którego interfejs kosztuje 40pln a Ty jeździsz żeby Ci skasowali błędy to jak mamy Ci pomóc??? Nawet jak zadam pytanie o bloki pomiarowe ,to napiszesz że nie masz kabelka....... Po co zadajesz pytanie? Jak wolisz płacić za kasowanie błędów to płać i nie drażnij ludzi. Tu na forum jest dużo ludzi z dużą wiedzą ,ale nikt nie jest wróżbitą / kaszpirowskim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 12 Marca 2015 przy dochamowywaniu drży pedał hamulca jakby abs zadziałał po jakimś czasie właczają sie 2 kontrolki abs i kontrola trakcji. A nie wymieniałeś przegubów przypadkiem? Ponadto - co VAG pokazywał? Jakie błędy? Może czujnik jest zabrudzony i trzeba go wyjąć i przeczyścić - zarówno część elektryczną z kostką, jak i tą od strony przegubu :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #13 Napisano 12 Marca 2015 Na dodatek kolega kams1989 pisze w wielu wątkach o tej samej usterce. To nie pomoże rozwiązać problemu. Sorry za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kams1989 Zgłoś #14 Napisano 12 Marca 2015 To inaczej napisze nie byłem u mechanika zajmującego sie vw po diagnozie wyszło ba każdym kole przy jeździe i hamowaniu czujniki pojazują te same wartoßci pod względem technicznym jest wszystko ustawione jak należy a w praktyce dalej to samo czujniki sprawne ustawienia w porządku a abs dalej przy dochamowywaniu dalej odczuwalny i moje pytanie czy to może być jakiś problem ze sterownikiem ? i gdzie z tym problemem moge dalej sie kierowac - - - - - aktualizacja - - - - - Vag pokazał tylko błąd czujnik temperatury i nic wiecej - - - - - aktualizacja - - - - - Lub może jest na forum jakas osoba znająca sie na tym z Gliwic lub okolic ? Jeśli ktoś by się znalazł proszę o kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #15 Napisano 12 Marca 2015 To inaczej napisze nie byłem u mechanika zajmującego sie vw po diagnozie wyszło ba każdym kole przy jeździe i hamowaniu czujniki pojazują te same wartoßci pod względem technicznym jest wszystko ustawione jak należy a w praktyce dalej to samo czujniki sprawne ustawienia w porządku a abs dalej przy dochamowywaniu dalej odczuwalny i moje pytanie czy to może być jakiś problem ze sterownikiem ? i gdzie z tym problemem moge dalej sie kierowac - - - - - aktualizacja - - - - - Vag pokazał tylko błąd czujnik temperatury i nic wiecej - - - - - aktualizacja - - - - - Lub może jest na forum jakas osoba znająca sie na tym z Gliwic lub okolic ? Jeśli ktoś by się znalazł proszę o kontakt Chłopaki wyżej zapytali Ciebie czy wymieniałeś przegub? Nie padła odpowiedź z Twojej strony na pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kams1989 Zgłoś #16 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) Przegub nie wymieniany autko kupilem miesiąc temu od tego czasu zrobiony rozrząd ,wahacze przednie przewody hamulcowe , filtry olej . Edytowane 12 Marca 2015 przez kams1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 12 Marca 2015 No to jak ci wahacze wymieniali, to mogli napierdzielać młotkiem w zwrotnicę i stąd przekłamywanie czujników, bo mogli nimi wstrząsnać :fajny Kolejna kwestia - przewody hamulcowe wymieniałes. Może nieodpowietrzony układ jest. Jedź do dobrego mechanika, bo tu nie forum wróżb - z fusów nikt nie wywnioskuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #18 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) A ja mysle ze przed Twoim kupnem byl zmieniany przegub.Bo napisales ze mechanicy juz sprawdzali Vagiem.I czujniki pewnie sprawdzali czy nie brudne lub nie przesunely sie troche.Pewnie delikatnie drapie i pulsuje pedal przy minimalnej predkosci jak go nacisniesz lub dohamowywujesz.Jesli to mechanicy to raczej nie strzelili babola przy odpowietrzaniu i zrobili to dobrze.Najlepiej to kup VAG'a bo my tutaj no forum mozemy Ci wrozyc jak z kuli:).Jeszcze raz bym dokladnie zmierzyl predkosc obrotowa kol ale podaczas jazdy do np 100km /h.Potrzebna druga osoba do obslugi Vaga na lapku. Edytowane 12 Marca 2015 przez firol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kams1989 Zgłoś #19 Napisano 13 Marca 2015 Okej dzieki za pomoc dzis pojade to jeszcze raz sprawdzic.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #20 Napisano 13 Marca 2015 Okej dzieki za pomoc dzis pojade to jeszcze raz sprawdzic.Pozdrawiam Kamil...czy potrafisz zrozumieć jeden temat? NIKT na forum Ci nie pomoże jak nie będziesz miał swojego interfejsu. nie pisz co powiedział kolega,mechanik,i inny. Kup fejsa i pisz . Wtedy uzyskasz pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach