michal1981g Zgłoś #721 Napisano 30 Listopada 2014 Jak już z kolegi taki internetowy śledczy, to warto zwrócić uwagę, że nie ja jestem autorem tej wypowiedzi: wiec ten komentarz "Święte słowa" to jak mam rozumieć negacja :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #722 Napisano 30 Listopada 2014 Rozmawiałem kiedyś z taryfiarzem na Lanosie. 350tys na gazie bez remontu silnika I jeden z moich starych passatów nadal w rodzinie jeździ - już 15 lat na LPG i wymieniona tylko butla i parownik. Przy silniku - oprócz wymiany rozrzadu i oleju - nie robione nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #723 Napisano 30 Listopada 2014 dzwiek mojego silnika z pewnoscią by Cie zaskoczył oj oj oj :manga pewnie wydech nieszczelny Jeżdze dieslem własnie dlatego, że mam mozliwość kupienia ropy w rozsądnej cenie i jest to paliwo ze stacji ale guzik Tobie do tego to w takim razie pewnie kolega rolnik albo robi przekręty na Vat pogadamy za 100-200 tyś w jakiej kondycji bedzie Twoje cacko, ile pieniedzy włożyłes w remont, o ile to coś bedzie jeszcze jezdzić. kolego ja nie żałuje na części i robotę, ostatnio wymieniałem kpl rozrząd i zapłaciłem 2200zł za części z robocizną, i wcale nie płacze natomiast nie zgrywam jakiegoś bogacza jak to robi większość właścicieli diesli smiejąć się z posiadaczy aut benzynowych z LPG podczas gdy sami leją do siebie OG lub OR lub jeszcze jakieś inne cuda żeby tylko więcej w portfeliku zostało :sese o ile to coś bedzie jeszcze jezdzić. hmmm wróżbita jakiś czy coś ??? :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #724 Napisano 30 Listopada 2014 wiec ten komentarz "Święte słowa" to jak mam rozumieć negacja W pierwszej kolejności należałoby jednak dyskutować z autorem wypowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #725 Napisano 30 Listopada 2014 Więc mam jeszcze pytanie do posiadaczy 2.0 115KM. Warto "pchać się" w ten silnik czy lepiej odpuścić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #726 Napisano 30 Listopada 2014 Benzyniaki starszej konstrukcji mają swoje zalety. Jeśli auto jest zdrowe, pewne i fajnie wyposażone, to bym brał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #727 Napisano 30 Listopada 2014 pogadamy za 100-200 tyś w jakiej kondycji bedzie Twoje cacko ...to i ja wrzucę swoje trzy (3) grosze ...szósty(6) rok już minął i 270 000 km na lpg (na liczniku zbliża się PÓŁ MILIONA km jedyny dodatkowy koszt to wymiana wtryskiwaczy, umarły a raczej jeden śmiercią naturalną, wymieniłem komplet) a silnik pomimo swych 225 kucy ma się dobrze ...jak nie wierzysz chętnie stanę na kresce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #728 Napisano 30 Listopada 2014 270 000 km na lpg (na liczniku zbliża się PÓŁ MILIONA km jedyny dodatkowy koszt to wymiana wtryskiwaczy, umarły a raczej jeden śmiercią naturalną, wymieniłem komplet) i poza tym żadnych poważniejszych napraw nie było ? jakie masz spalanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #729 Napisano 30 Listopada 2014 i poza tym żadnych poważniejszych napraw nie było ?jakie masz spalanie ? od czasu założenia lpg poważniejszych napraw związanych z instalacją bądź silnikiem nie było (nie licząc dwukrotnej już regeneracji turbiny ale to nawet jeżdżąc na PB jest nieuniknione) średnie spalanie jeżdżąc do 130 km/h jest 12,5 l LPG 60% to trasa ...ale bywało że i spalił mi już 19 litrów jak się baaardzo spieszyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #730 Napisano 30 Listopada 2014 To nie wiem jak ty jeździsz. Mi passat palił średnio 10 litrów LPG w trasie przy średniej prędkości 120-130. A jak się spieszyłem i jechałem "na czas", srednio 160-180, to mi zeżarł 14 litrów. Ale żeby 19? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #731 Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) To nie wiem jak ty jeździsz. Mi passat palił średnio 10 litrów LPG w trasie przy średniej prędkości 120-130. A jak się spieszyłem i jechałem "na czas", srednio 160-180, to mi zeżarł 14 litrów. Ale żeby 19? ...225km i 340 NM a i non stop czy lato czy zima kapeć 225/45 i jak piszę że się baaardzo spieszyłem to autobaną popierdzielam 190-210 Edytowane 30 Listopada 2014 przez kserkses Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #732 Napisano 30 Listopada 2014 ...225km i 340 NM a i non stop czy lato czy zima kapeć 225/45 No to może tyle zeżreć Ja sugerowałem się opisem z Avatara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #733 Napisano 1 Grudnia 2014 dobrze ze nie placicie podatkow drogowych tak ja np w Holandii , za passata w dieslu okolo 1200 euro na rok , za benzyne okolo 400 e , wiec roznica jest , to samo tyczy sie aut z gazem , tez drozszy podatek , wiec jak dla mnie opcja benzyniaka z silnikiem V5 byla najlepsza i nie zgazuje go nigdy , za to z tych podatkow sa piekne drogi w NL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #734 Napisano 1 Grudnia 2014 dobrze ze nie placicie podatkow drogowych tak ja np w Holandii W Polsce podatek drogowy jest zawarty w cenie benzyny więc też go płacimy, tylko mniej świadomie i nie boli tak jak jednorazowy wydatek raz w roku ogólnie podatki w cenie benzyny to ok 50% w tym opłata paliwowa, podatek drogowy, akcyza, podatek Vat ja przykładowo przejeżdżając rocznie ok 48000 km wypalam ok 5520l LPG x 2.5 zł = 13800zł z czego ok 50% Podatki czyli ok 6900zł w podatkach trafia do skarbu Państwa Tylko że w polsce niestety ta kasa wpada do czarnej dziury i tak z wpływów ze sprzedaży paliw płynnych które płacą kierowcy spłaca się zadłużenie PKP, dokłada się do nierentownych kopalń itd. itd. a na ładne drogi niestety nie mamy co liczyć a jak już nam wybudują kawałek autostrady to każą płacić tak horendalne stawki za przejechanie że szkoda mówić Ale to Polska a nie "Elegancja Francja" :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #735 Napisano 1 Grudnia 2014 W Polsce podatek drogowy jest zawarty w cenie benzyny więc też go płacimy, tylko mniej świadomie no niestety, ale juz tego podatku w cenie paliwa nie znajdziesz :fajny Jeszcze parę lat temu był - ale spójrz teraz - już go tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #736 Napisano 1 Grudnia 2014 Jest jest tylko sie inaczej nazywa, wchodzi w sklad akcyzy i odprowadzany jest bezposrednio do budzetu panstwa z pominieciem struktur samorzadow regionalnych, a to wszystko po to by mozna bylo ta kase bezkarnie wydawac na rzeczy nie zwiazane z drogami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #737 Napisano 2 Grudnia 2014 z tym ze w Polsce placimy go w akcyzie zawartej w cenie benzyny ktora i tak jest tansza niz np w niemczech okolo 10-15 centow , czy holandii gdzie cena jeszcze jest wyzsza o jakies 10-2-0 centow , wiec cieszmy sie polacy z naszych coraz lepszych drog i nie naliczaniu dodatkowych oplat za podatek drogowy szkoda ze pl nie mozemy przeliczyc 1000zl np do ceny 1,50 za litr , bo na zachodzie tak jest to srednio liczone , u nas zarabiajac 1000zl placisz za litr 5 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #738 Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) ...to i ja wrzucę swoje trzy (3) grosze ...szósty(6) rok już minął i 270 000 km na lpg (na liczniku zbliża się PÓŁ MILIONA km jedyny dodatkowy koszt to wymiana wtryskiwaczy, umarły a raczej jeden śmiercią naturalną, wymieniłem komplet) a silnik pomimo swych 225 kucy ma się dobrze ...jak nie wierzysz chętnie stanę na krescePiszesz o swoim AWT? Co w silniku po drodze robiles? Ja mam na razie 250kkm, w tym ponad 40kkm na gazie i nie zaluje (no moze gazownikow, ktorzy potrafia uprzykrzyc zycie ujowym montazem). Rozmawiałem kiedyś z taryfiarzem na Lanosie. 350tys na gazie bez remontu silnika .Mam taryfiarza w rodzinie. Vectra A - przy ok 100kkm zalozony najprostszy gaz swego czasu. Zrobione ponad 450kkm i do zyda. Buda sie sypala, a silnik dzialal dalej - - - - - aktualizacja - - - - - To nie wiem jak ty jeździszMoj trasa 10,5-11,5. MIasto 15,5-18 LPG w zaleznosci od pory roku. ...... automat Wyniki w stopce. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #739 Napisano 2 Grudnia 2014 Czekaj, czekaj... czyzby 38 stron nie starczylo zeby opowiedziec o wadach i zaletach silnikow w passatach. Do tego przepychanka kogo stac na paliwo, rope czy gaz tez jest nudna i nic nie wnoszaca do tematu. W skrocie wszystkie silniki sa warte uwagijednak najbardziej pewne sa 1.6, 2.0 i tdi. Kompromis to 1.8t. Ale co tu sie rozpisywac, wszystko ju opisane:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #740 Napisano 2 Grudnia 2014 Jak widać - tobie te 38 stron nie starczyło, skoro za najbardziej pewny uważasz 1.6 a 1.8T - traktujesz jako kompromis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach