mnichu Zgłoś #61 Napisano 10 Września 2013 Koledzy znalazłem to w tym wątku... Podpowie mi ktoś jak wytargać to zielone "coś" z baku ? Ręce mam cholera za wielkie i mam małe pole ruchu. I prosiłbym o podpowiedz... za co odpowiada to ustrojstwo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #62 Napisano 15 Września 2013 witam mam problem nie wiem czy dobry watek wybrałem otóż mój passat 1.9 TDI 115 KM 99 rok rano nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału gazu czy to może być to że paliwo nie dochodzi jak odpali potem już od kopa odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafirafi Zgłoś #63 Napisano 2 Października 2017 Dnia 29.12.2012 o 10:39, pawelvw napisał: bezpiecznik sprawdzony i jest dobry węże sćiągnięte były z powrotnego leci ropa ale z zasilającego nie leci będę sprawdzał jeszcze czy jest napięcie na kostce zasilającej pompę i mam jeszcze jedno pytanie czy te pompy co są w zbiorniku to w paskach z silnikiem 110KM i 115KM sa takie same czy to dwie różne pompy Kolego mam podobny problem z moim passatem 131 konny diesel otóż po nocy stania rano muszę długo kręcić rozrusznikiem aż nabierze paliwa i odpali natomiast jak już raz odpali to już jest ok na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności może pompa tandemowa vak9pompa lub filtr paliwa pomóżcie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #64 Napisano 2 Października 2017 (edytowane) w pompie jest zawór zwrotny, jak jest zwalony to paliwo powraca do baku... Edytowane 3 Października 2017 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach