pawelvw Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2012 od tygodnia mam taki problem że nie dociera mi paliwo do filtra paliwa, ale jak zaleję filtr paliwa ropą i odpale to silnik chodzi do czasu do puki nie wyciągnie całego paliwa z filtra potem gaśnie i nie da się go uruchomić, a mam zatankowany cały zbiornik ropy i dolane nawet 250 ml nafty oraz dodatek do paliwa żeby nie wytrącała sie parafina bo przed świętami były większe mrozy jak ktoś wię co może być nie tak to podpowiedzcie gdzie jest problem lub gdzie szukać przyczyny bo jak tak dalej będzie to mnie szlak trafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2012 Elektryczna pompa paliwa w baku. Najprawdopodobniej. Sprawdź bezpiecznik. Jeśli będzie dobry, zmierz napięcie na kostce pompy. Powinno pojawić się po przekręceniu stacyjki na pozycję "zapłon". Przełącz też kluczyk w pozycję "rozruch" i sprawdź obecność napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2012 a który to bezpiecznik w skrzynce będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2012 a który to bezpiecznik w skrzynce będzie 28 rozpiskę gdzie on jest masz na pokrywie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalzip Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow 28 -- 15 -- Pompa paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2012 (edytowane) ok dzieki idę sprawdzę i lepiej żeby to był ten głupi bezpiecznik:wkurzony ---------- Dodano o 17:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:55 ---------- nie tety ale bezpiecznik jest nie przepalony ---------- Dodano o 17:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:07 ---------- przy filtrze paliwa jest taka wkręcona śróbka ona jest na klucz 10 czy ona służy do odpowietrzania układu Edytowane 28 Grudnia 2012 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2012 mamy podobne silniki i nie ma takiej opcji zeby byl uklad zapowietrzony. ja u siebie moge wydoic paliwo do konca az zgasnie po zalaniu pompla elektryczna sama napompuje paliwo. sprawdz pompe paliwa. jak przekrecasz kluczyk powinno byc slychac przez chwile buczenie w zbiorniku a jeszcze lepiej zdejmij wezyki z filtra i przekrec pare razy kluczykiem i zobacz czy poleci diesel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2012 ale konkretnie który to wężyk zdjąć od strony ściany grodziowej tam lecą dwa po ścianie grodziowej do filtra paliwa jak mozna to pokaż na foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2012 zdejmij oby dwa bo teraz nie wiem ktory to jest. jeden to zasilanie drgi powrot. jak nie poleci to szukaj winy po stronie pompki lub zasilania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emmanuel Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2012 jeśli od tygodnia masz z tym problem to radziłbym jeszcze sprawdzić czy aby na pewno paliwko jest ok. to moim zdaniem bardziej prawdopodobne niż padająca pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2012 jeśli od tygodnia masz z tym problem to radziłbym jeszcze sprawdzić czy aby na pewno paliwko jest ok. to moim zdaniem bardziej prawdopodobne niż padająca pompa. ale kolega pisze że paliwo nie dochodzi do filtra wiec jego jakość nie ma znaczenia, bo jak wody nalejesz to pompa tez ja podać musi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #12 Napisano 29 Grudnia 2012 śrubka to odpowietrznik ma być zakręcona po odpowietrzeniu filtra, nie wiem jak masz mocowany filtr ale jak z podgrzewaniem przez płyn chłodzący to są strzałeczki, zresztą przecież to sprawdzić możesz bezproblemowo ściągnąć wężyk podstawić butelkę w niego i przekręcić kluczyk, jak się okaże że nie leci z żadnego to uderzyć do pompy z baku ( jak bezpiecznik dobry sprawdziłeś) to na krótko ją z aku podpiąć i będzie jasność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polus Zgłoś #13 Napisano 29 Grudnia 2012 sprawdz czy ssak w baku się nie zatkał nie rozpuszczonym dodatkiem do paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #14 Napisano 29 Grudnia 2012 bezpiecznik sprawdzony i jest dobry węże sćiągnięte były z powrotnego leci ropa ale z zasilającego nie leci będę sprawdzał jeszcze czy jest napięcie na kostce zasilającej pompę i mam jeszcze jedno pytanie czy te pompy co są w zbiorniku to w paskach z silnikiem 110KM i 115KM sa takie same czy to dwie różne pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #15 Napisano 29 Grudnia 2012 nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze 110 nie ma dodatkowej pompy bo tam jest zwykla pompa wtryskowa a u nas juz sa pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #16 Napisano 29 Grudnia 2012 sprawdzałem po zapłonie w zbiorniku nic nie było słychać tzn. pompa nie chodziła na krótko też od aku. poprowadziłem 2 kable tez żadnej reakcji, odkreciłem pokrywe co trzyma pompę i tam jest tylko jedna kostka podpieta i to chyba jest kostka od pływaka co pokazuje ile jest paliwa w zbiorniku ale kostka która sie podpina do pompy ma 4 wsówki i w kostce też są 4 kabelki natomiast mam jeszcze 2 wolne piny w tej białej obudowie ale nie moge znaleźć jeszcze jednej kostki bo być może to ta kostka co jest odpowiedzialna za zasysanie paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #17 Napisano 29 Grudnia 2012 Podaj kolory przewodów w kostce. Jeśli znajduje się tam zielony z żółtym paskiem, jest to "plus" do pompy. Brązowy masa(-) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #18 Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) takie jest rozmieszczenie kabli tylko po co są 4 piny jak tylko na 2 piny jest podpieta wtyczka od pływaka a 2 piny są wolne a wtyczka jest podpięta do pinów 2 pionowo a 2 pozostałe piny tzn. jeden jest pionowo a drugi jest poziomo i do tych pinów nie ma wtyczki i nic nie jest podpięte jak ktos ma schemat skąd biegnie zasilanie do tej pompy to niech tu wrzuci u mnie brakuje tej kostki z żółtym i czarnym kablem u mnie jest tak jak na tym trzecim foto jak się odkręci dekiel a dokładniej mam taki zestaw jak na 4 foto wiec czy mi czegoś brakuje czy tak mam być Edytowane 29 Grudnia 2012 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #19 Napisano 29 Grudnia 2012 Miałem kiedyś na warsztacie passata z AJMem i nie posiadał pompy w zbiorniku. Podejrzewam, że i Twój może nie mieć. Modele z napędem 4x4 wszystkie miały te pompy ale FWD miały dopiero od maja 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extreme_ Zgłoś #20 Napisano 29 Grudnia 2012 Miałem kiedyś na warsztacie passata z AJMem i nie posiadał pompy w zbiorniku. Podejrzewam, że i Twój może nie mieć. Modele z napędem 4x4 wszystkie miały te pompy ale FWD miały dopiero od maja 99r. Troszkę dziwnie to brzmi b mam paska z 99r synchro i żadnej pompy tam nie znalazłem!!! Sam już grzebałem w baku podczas czyszczenia i są tam tylko dwa pływaki po jednym na każdą strone baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach