Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  mam passata b6 2.0 przebieg 307 tyś km pompa wymieniona przy 250 tyś,  roczny przebieg to 45 tyś. Pozdrawiam Jan 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BKP 2.0 140km . Przebieg 375tys . 

 

Rozrząd 330 tys.  

Zawór sprężarki klimatyzacji 

345 tys Imbus - zerowe wytarcie 

Turbina -regeneracja 

Wentylatory chłodnicy kpl

Rozrusznik - regeneracja 

EGR- wymiana na nowy 

Dwumasa , sprzęgło kpl przy 375 tys 

Amortyzatory przód tył , zawias przód,  zawias tył , sanki - bo miałem dzwona z tyłu w lutym br .  

Geometria 3x 

Silniczek ręcznego tył lewy . 

Potencjometry klap nawiewu 2 szt. 

Nie mówię tutaj o normalnej ekspatacji klocki , tarcze , filtry oleje .

A mówili że BKP 16V to szybko się psuję ?

Edytowane przez ChymeK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 on silnik bkp przebieg 162 tys rocznik 2007

Kupiony w salonie jako nowy wiec przebieg autentyczny.

Naprawy to tylnie zaciski regeneracja i wymiana sprezyny przod bo pekla.a tak to nic sie nie dzialo.

Zastanawiam sie tylko nad imbusem  w pompie oleju ale przy tym przebiegu nie wiem czy warto?

Edytowane przez magicman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

warto sprawdzić :) ja mam org 375 tys 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

375tys km zrobiles bez wymiany tego imbusu?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to interesuje, mam niecałe 140 tys i jeszcze nie zaglądałem do niego, w przeciwieństwie do pompek simensa.

Edytowane przez mkpol
nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pastuch aktualnie przejechał 147780  km, z czego od 2011 r. ja zrobiłem 104 tys. Na serwis i naprawy wydałem ok. 25 tys. PLN, w tym większość wykonałem sam, za wyj. napraw wymagających bardziej specjalistycznej wiedzy. Czyli albo trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz, albo co miało się popsuć już się popsuło, bo od ok. 2 lat wymieniam tylko filtry i oleje.

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Pasek ma 285tys. ponieważ o pompie słyszałem wcześniej od razu po zakupie wymieniłem palec napędu pompy, przy okazji po kolei padały wszystkie wtryski więc byłem holowany kilku krotnie, wszystkie wtryski dałem do regeneracji, teraz puki co jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w jaki sposób się objawiało że te wtryski padały? Mam ten sam silnik, i prawie ten sam przebieg, co najmniej wg. wskazań licznika :) Auto po prostu przestało jechać czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w benzynie włącza się tryb serwisowy silnika i na automacie traci moc, skrzynia ma problemy ze zmianą biegów. Dojechałem 10 km do warsztatu w takim stanie dwukrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2006r, 270 tys km, wymieniane sprzeglo z kolem dwumasowym, wahacze przy 250tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności