Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

ubecy przebieg to 220k Rozrząd wymieniony przy 180k Dumasa przy 200k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

267Tkm , rozrząd przy 180Tkm , chamulce przy 200Tkm, DPF wypatroszony przy okolo 220Tkm, koło dwumasowe narazie nie daje znaku o sobie?

Jak na 1,6L to super, dodam ze jezdze lekko nie zrywam nie cisne od świateł do świateł zas na autostradzie jak sie należy (ile wyciągnie?)ale dop.na rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 BKC 105 KM. Teraz ma 340 . Po kolei... usterka która wymagała nagłej interwencji to wytarty wałek rozrządu na 4 cylindrze , przy przebiegu 270 tyś. Profilaktyczne zregenerowałem pompo-wtryski oraz turbinę . Tak to z bieżących napraw klocki ( tył,przód + tarcze z przodu) tulejki wahaczy przednich, termostat , silniczki nawiewu (prawy,lewy) od klimatronika, oraz grzałkę elektryczną PTC. I Jeszcze pompkę która steruje sprzęgłem , bo pedał opadał. I to mniej więcej wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

250kkm - dotychczas wymieniona sprężarka klimy na gwarancji, rozrząd przy 180kkm, tarcze i klocki przód i tył, termostat DSG i 2 tuleje w przednim zawieszeniu. Przebieg oryginalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

355000 i lata dalej  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie się zbliża 170 tys ori przebiegu:) nic poważnego póki co nie wyszło, oleje , filety, klocki , tarcze, gumy wahaczy tył i jedno łożysko w kole było wymienione. Od 2014 zrobiłem nim 70 tys km i jeździ bez problemu. Jest to 4 samochód w domu stad znikomy przebieg. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

260 000 w wymian wszystkie podstawy typu filtry oleje rozrząd łożyska tarcze klocki 

oby jak najdłużej ze mną ! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

252k km 2.0 BKP

140k km cały silnik łącznie z kolektorem dolotowym i vacum  w aso, 

200k km wtryski w ramach akcji serwisowej 

220k km pompa paliwa w baku

230k km elementy zawieszenia z przodu

240k km dwumas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8TSI BZB manual

aktualnie 88 tys.km

wymiana oleju i filtrów standardowo co 12-13 tys. km

73.5 tys. km wymiana tarcz i klocków przód oraz klocków tył.

78 tys. km wymiana świec

81 tys. km wymiana oleju w skrzyni, tylne tuleje przedniego wahacza

85 tys. km wymiana pompki spryskiwacza reflektorów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 tsi ccza dsg

Aktualnie 125 tysięcy km

Wymiana filtrów, oleju raz w roku bo nie robię więcej niż 15 tysięcy... 

Wymiana oleju w skrzyni, tarcze klocki przed zakupem dwa lata temu.

Po zakupie wymiana rozrządu kompletnego, zawór dv na nowszy typ, coś było nie halo z turbiną, wymieniona. Montaż LPG. Po spotkaniu z krawężnikiem wymiana sprężyn przód. Ogarnięta blacharka, przedni błotnik purchle przy "gąbce"... wymiana, porobienie by było ładnie, jakieś zaprawki itp, konserwacja podwozia i ostatnio nałożona powłoka ceramiczna z korektą lakieru... 

Edytowane przez Dreyfus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI CBAB 140 KM

Aktualnie: 306 tys. km.

Rozrząd i dwumasa wymienione przy 180 tys. km. W ciągu ostatnich 5. lat wymienione: sprężarka klimatyzacji, kolektor dolotowy, zawór EGR (teraz znowu jest do wymiany), sterownik geometrii turbiny, tuleje wahaczy (samoloty), łączniki stabilizatora tył, przegub lewy (dwa razy), akumulator. 
O rzeczach eksploatacyjnych takich jak hamulce czy oleje - nie piszę.

Teraz do wymiany jest EGR i sonda lambda, ale to badziewny program z akcji 23R7 i nie jest to wina auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz mój ma 152tys  kilometrów i wszystko jak nowe. Poprzedni z 2009 roku sprzedałem z przebiegiem 305 tysięcy i nic nigdy w nim się nie zepsuło. Od turbo  poprzez wtryski, pompę, dwumasę wszystko ma nadal oryginalne. Wiem bo go odkupił ode mnie kolega, który ciągle nim jeździ. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony jak miał 223 tys km prawie 3 lata temu. 

Obecnie prawie 280000km. Dwumasowe koło wymienione jakieś 60 tys km temu.

Z większych rzeczy to jeszcze sprężarka klimy. Ostatnio  amortyzatory z przodu, a z tyłu sprężyny i poduszki pod silnikiem. Poza tym to silniczki nawiewów (wym potencjometrów), blokada kolumny kierownicy (wymiana switchy), ogranicznik mechanizmu klapek kolektora i wiadomo - gumy w zawieszeniu, ale to akurat standard.

Rozrządu i oleju nie licze, bo to konieczność.

Edytowane przez emilus100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przebieg 262 350. w ramkach zamrożonych niskie ciśnienie oleju 2. Imbus na pompie zrobiony..tyle wytrzymał od nowości.. No i wyszło jeszcze czujnik temperatury spalin Kuna przegryzła kabel.. Silnik cichutko teraz pracuje wszystko gra.. pamiętać o pompie żeby nie zatrzeć silnika.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Kupiony przy 88tys.obecnie 126tys. Usterka kolektora ssącego - dołożenie ogranicznika dźwigni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat b6 2009r 2.0 140 km. Od nowości u jednego właściciela, obecnie 330 tyś.Przy 250 tyś nowy rozrusznik. Obecnie poszło nowe sprzęgło z dwumasą przednie amortyzatory oraz z tyłu amory i sprężyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2012 o 09:17, ru-dy napisał:

ja mam dopiero 201 tyś, więc do rekordzistów dużo mi brakuje.

Wałek regenerowany przy 175 tyś zapobiegawczo

Dwu-masa albo jeszcze oryginał, albo wymieniona przez poprzedniego właściciela poza ASO, bo w papierach nie ma śladu.

uaktualnię mój post z 2012 roku, łącznie auto ma teraz 270 tyś, z czego 140 tyś w moich rękach w ciągu ostatnich 9 lat.

1. tylne sprężyny zawieszenia, pękły obie.

2. Tuleje przednich wahaczy

3. Tłumik drgań skrętnych w napędzie 4M.

4. Uszczelki pod pompkami wtrysku

5. Pompa paliwa, skończyło się dość drogą lawetą - auto stanęło w trasie.

6. Webasto 3 razy wymagało rozbierania, padały kolejno pomka cieczy, zabrudzona dysza, świeca żarowa

7. wszystkie gumy na przegubach z przodu.

8. Przetwornice ksenonowe + żarniki,  padły pomimo dodatkowych lamp DRL

9. Silniczki ręcznego + przycisk ręcznego były robione już dwa razy.

10.  Silniczki od klimatronika x2

11. Pierwsze nabijanie klimy po 12 latach

12. Wymienione dwa zabieraki 77mm.

13. Napęd kół zębatych wałków balansujących.

14. Czujnik różnicy ciśnień DPF

15. odboje tylnych amortyzatorów

16. Ustawianie geometrii 2 razy w ciągu 13 lat.

17. linka otwierania maski

18. teraz wpadł pedał sprzęgła w podłogę, podejrzewam padnięty wysprzęglik, była to druga trasa mojego Passata której nie udało się dokończyć, ale tym razem naprawa doraźna pozwoliła awaryjnie dojechać do domu

19. Dodatkowo mam gdzieś spory wyciek oleju z silnika, ale do tej pory tam nie zaglądałem i nie wiem co rozszczelniło się konkretnie.

20. Padł czujnik deszczu, ale go nie naprawiałem i są tylko wycieraczki czasowe.

21. Padł czytnik płyt w nawigacji DVD.

22. Nie działają 2 głośniki, na razie nie zaglądałem co jest przyczyną.

23. Padł telefon bluetooth, moduł gubi kodowanie co jakiś czas.

24. Wywala błąd komunikacji ze sterownikiem szyb, szyby działają normalnie

25. Wywala błędy od centralnego zamka, ale zamek działa normalnie.

26. wywala inne błędy które po prostu kasuje i się nie przejmuję ;) Dopóki nie ma "check engine" na blacie to tam nie zaglądam i niczego nie naprawiam. Problemu z wariująca elektroniką zaczeły się jakoś kilka miesięcy temu, prędzej nic złego się nie działo. Obstawiam że coś jest nie tak z jakąś wiązką kabli lub innym połączeniem, bo niby wszystko (prawie) działa sprawnie, a komp łapie jakieś dziwne błędy.

27. Jednego razu po 2 dniach stania, wyczerpał się akumulator z niewyjaśnionych przyczyn, auta nie udało się uruchomić. Po naładowaniu akumulatora nie było więcej problemów podobnych.

 

pewnie były jakieś inne rzeczy o których nie pamiętam. Olejów, klocków hamulcowych, odgrzybiania klimy, oraz rozrządu nie liczę. Jak mi się coś przypomni to dopiszę. W sumie mogę powiedzieć że auto więcej spędza rozkręcone na naprawach niż jeździ :)

 

Co ciekawe, turbina, sprzęgło, dwu-masa i dpf są od nowości i oprócz padniętego wysprzeglika (prawdopodobnie) nie ma żadnych innych objawów zużycia. Auto 90% przebiegu zrobiło w trasie. W tej chwili stoi unieruchomione w garażu, czyli tam gdzie czuje się najlepiej :)

Edytowane przez ru-dy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie 337 tys. km najechane. W 3 lata zrobione blisko 90 tys km i robiłem:

- pompa oleju ( na wszelki wypadek)

- rozrząd

- turbo ( dopiero teraz do zrobienia)

- łącznik stabilizatora przód prawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprowadziłem go z niemiec jak miał 175 tys km teraz ma 237 tys. Zrobiłem rozrząd, pompka cieczy od webasto, czyszczenie EGR,przepustnicy i kolektora ssącego przy okazji założyłem ogranicznik nastawnika klap z powodu błędu P2015. Przy następnej obsłudze oleju wymienię ołówek pompy oleju. Wymiana grzałki adblue. Obecnie jestem umówiony na dwumase bo już daję znać o sobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony i użytkowany na terenie Niemiec

137 tys rok 2010

Wymieniony rozrząd + okresowe przeglądy w serwisie VW Polska

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności