Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

pomiędzy wasze diselki wbije się z benzynką - z tego co obserwuję tu, ew. w modelach dostępnych na rynku to chyba będzie fsi turbo z największym przebiegiem :)

na dzień dzisiejszy mam 221tyś km, pewne i sprawdzone. posiadam go od stanu 117tyś km i przez ten czas zrobiłem:

uszczelka pod deklem zaworowym, jakaś tam guma w układzie dolotowym (lewego powietrza dostawał) klocki przód i tył, jakieś drobnostki w zawieszeniu przód. jutro idzie na serwis (oleje, filtry...) i mechanik ma sprawdziś słynny w tym silniku (BWA) łańcuszek przy wałkach rozrządu, bo od jakiegoś czasu coraz głośniej i głośniej....

mam nadzieję że spokojnie dotłukę wieśkiem do 300tyś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 190 tyś. km. Mam go od roku przejechałem ponad 20000km. tydzień temu wymieniłem rozrząd, po trzech dniach od wymiany padł zawór turbiny (gruszka) wymieniono.

Klocki i tarcze wymieniłem po zakupie.

Olej wymieniam co 15000 tyś. km

2,0 TDI CR rok 2010r silnik CBAB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

270 tys silnik bmp. Mam go od tygodnia. Przebieg zgodny z książką i potwierdzony serwisem vw. Do tej pory nie bylo żadnych poważnych wymian pompy czy dwumasy bynajmniej w serwisie nie bylo nic o tym napisane. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Póki co nie zapeszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To do zabieraka jednak bym zajrzał na Twoim miejscu przy tym przebiegu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będe wymieniał rozrząd to najlepiej byłoby wymienić ten zabierak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aktualny przebieg 87 tys. km, przy 70 tys. padla pompa wysokiego cisnienia. do wymiany pompa, 4 wtryski + czyszczenie ukladu paliwowego...

 

W srode sprzedalem Passka z przebiegiem 144.000 tys. km,

do listy dorzucam:

 

dmuchawa wnetrza,

usuwanie rudej na masce,

gruszka od turbo,

przycisk recznego,

 

no i to chyba wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy 115000 gruszka reszta sama eksploatacja jak rozrzad klocki plyny aktualnie 126000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem passata gdy miał 265 ty teraz ma 345 tys i nie dołozyłem do niego ani zł (nie mowie o wymianie rozrzadu przy zakupie czy olejach i filtrach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki silnik iolego masz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież kolega Mariusz1988 ma w opisie:wmorde: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE), 2006 r. Miałem Tourana z takim sinikiem, od 150tys.km. do 280tys.km. oprócz olejów, filtrów, rozrządu, wymieniłem tylko EGR-a.

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sorry nie pomyślałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja kupiłem passata gdy miał 265 ty teraz ma 345 tys i nie dołozyłem do niego ani zł (nie mowie o wymianie rozrzadu przy zakupie czy olejach i filtrach)

 

U mnie niestety duuuużo gorzej. Kupiłem jak miał 290tyś. teraz 360tyś. Oprócz normalnych rzeczy (rozrząd, oleje, filtry) "doinwestowany" w: wymiana łożysk kół przednich, naprawa alternatora, naprawa rozrusznik, wymiana chłodnicy (nowa), wymiana czujnika temp. spalin (nowy - tylko serwis), czujnik położenia wału, padnięty zamek klapy bagażnika (używka z golfa). Dziś kpl sprzęgło+dwumasa.

Tak więc vw to też awaryjne auta. To moje pierwsze z tej stajni i nie wiem czy zdecyduję się na takie następnym razem? Może taki mi się akurat trafił.

Poprzednikiem była marea weekend 1.9jtd i wymieniłem tylko termostat - fura chodziła rewelacyjnie. Nawet paliła mniej niż pasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci kolego ze to zalezy jak trafisz. Zalezy jak kto uzytkowal wczesniej pojazd itp . Jak z butami czasem kupisz tanie i chodzisz ron a czasem w drogich miesiąca nie pochodzisz i sie rozkleją. Wszystko zależy od szczęścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

138k 2.0 TDI CR - rejestracja styczeń 2009 (modelowo 2009, wyprodukowany 2008) CBAB

Wiem, że było robione przed kupnem (ja sam zrobiłem dopiero 10k)

- gruszka od turbo

- egr wraz z całym wymaganym osprzętem w ASO

- klocki przód z tarczami

 

Sam robiłem:

- wymiana oleju w DSG

- wymiana żarówek ksenonów

- jakieś duperele w zawieszeniu

- takich rzeczy jak klimatyzacja nie liczę

 

Olej wymieniany w ASO przy przebiegu około 118k - zastanawiam się czy nie wymienić oleju teraz (po 20k, komputer wskazuje jeszcze 11k lub około 460 dni, 10k zrobiłem w 3 miesiące...).

 

Samochód sprawdzany przed kupnem w ASO, przebiegi w dokumentacji z ASO do końca zgadzają się z przebiegiem faktycznym, więc uważam, że jest sprawdzony i napraw większych więcej nie było.

 

Do 180k z rozrządem zostało jeszcze trochę więc nawet go nie ruszam jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do 180k z rozrządem zostało jeszcze trochę więc nawet go nie ruszam jeszcze.

 

ja tam bym na Twoim miejscu nie czekał, jest wiele opinii ale raczej 180 k to lekka przesada, potwierdzone ostatnio nawet u mechanika serwisu skody, że lepiej zrobić do 120 k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do 180k z rozrządem zostało jeszcze trochę więc nawet go nie ruszam jeszcze.
180kkm lub 5 lat. Guma parcieje. Nie czekaj tylko wymień kompletny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie był pierwszy rozrząd wymieniany przy 110 tyświata ja wymieniłem przy 181 tys chyba hihi auta nie ma więc dokładnie nie pamiętam ale było jakoś tak. Ja bym nie czekał

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Bardziej opłaca się wymienić rozrząd niż remontować silnik.:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

169 tys, potwierdzony przez ASO.

Wymienione: zarniki ksenonow, czujnik poziomowania ksenonow, tylna lampa bo diody padly, przednia szyba bo od kamienia pekla, prawy sprysk ksenonow, naprawiany plywak bo pokazywal cuda, poza tym ekspoatacja, choc powoli slychac dwumas jak jest zimny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 TDI BXE 2006 r. 239 000 tys km .

Oringi pompowtrysków , Wałek rozrządu , silniczki klimatyzacji , czyszczenie egr i zmiennej geometrii , słychać juz dwumas .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zmieniłem jedną poduszkę pod silnikiem. Nieco ponad 380 000.

 

A tak przy okazji - cos o przebiegu i trwałości VW i 1,9 ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności