Skocz do zawartości
Gość adrian4

Wysokie obroty biegu jałowego - silnik krokowy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adrian4

Mam problem z obrotami na zimnym chodzi jak igła 900 na benzynie i gazie

a jak troche po smigam to mi stoji ja jałowym biegu 1800-2000 jak mnie to denerwuje każdy mechanik by zaraz wszystko wymienił łąvcznie z silnikiem może ktos miał taki problem i pomoze pozdrawiam :znudzony:

 

// widze że nie jesteś obyty na forum a więc oświadczam że wywaliłem jeden temat do kosza ponieważ taki sam juz założyłeś - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adrian4, mam to samo po dłuższej jeździe po autostradzie mi się przycina tak zwany silniczek krokowy nowy kosztuje ponad 1000zł, albo trzeba go przesmarować WD40 albo wymienić na używkę albo myślałem nad tym żeby ( bo jeden z formułowiczów odpina go jak się silnik nagrzeje) przeciąć jeden kabelek zasilający ten silniczek i pociągnąć do wnętrza kabiny przewód z przełącznikiem i jak zacznie wariować to go wyłączać ale nawet w profilu nie napisałeś jaki masz typ silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec zamoczyć na noc w benzynie ekstrakcyjnej. Uwaga na elektronikę. Dodatkowo przed założeniem psiknąć WD40 lub Mobil Penetroloil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności