krzys88 Zgłoś #21 Napisano 2 Października 2015 Witam serdecznie, jeśli u mnie była zamontowana przetwornica tylko pali bezpiecznik co może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #22 Napisano 2 Października 2015 Tzn ze ma zwarcie. Wykrec ja. Zobacz czy nie jest mechanicznie uszkodzona. Jak nie to pewno wewnatrz sie cos spalilo i wywala przez to bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #23 Napisano 10 Grudnia 2015 Witam Pochwale się że jestem po montażu przetwornicy. Dobre info dla tych którzy nie mają obsadzonych gniazd SC29/30/31 (to zależy od wyposażenia) Ja podłączyłem sie pod SC33, grubości kabli z E-box są ok dlatego spokojnie można się podłączać. Użyłem urządzenia do przeciągania kabli i nie musiałem nic rozkręcać, polecam taki sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #24 Napisano 28 Lipca 2017 Jedno pytanie mam. Kabel, który wpinam w skrzynkę bezpieczników ma być zakończony pinem tak? Tylko jakim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #25 Napisano 5 Sierpnia 2017 O takim: 000 979 227 E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #26 Napisano 8 Sierpnia 2017 Dziala tylko i wylacznie na odpalonym silniku Mam taką 800W, dość spora i też jest b. wymagająca co do napięcia zasilania. Jeżeli na akumulatorze spadnie poniżej 12V piszczy i się wyłącza. Pewnie zapobiega to wyładowaniu aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #27 Napisano 14 Sierpnia 2017 O takim: 000 979 227 E super, wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #28 Napisano 11 Listopada 2017 (edytowane) Odgrzeję trochę temat.... montuję właśnie przetwornicę, położyłem instalację, ale mam mały problem z jej wpięciem. Chciałbym podpiąć się pod wolny/dedykowany bezpiecznik, w moim wypadku nr 31. Wszystkie wolne miejsca pod bezpieczniki są pozbawione zasilania. Skąd wziąć prąd? Ciągnąć linię z aku czy coś zmostkować? Jeśli mostkować to co najlepiej, żeby później nie było niespodzianki? Linia gniazd zapalniczek ma bezpiecznik 15A vs. 30A przetwornicy, więc trochę strach. PS W uzupełnieniu info autora postu: - najbliższy punkt masy znajduje się ok 20 cm od panelu przetwornicy, zaraz przed sterownikiem ręcznego, wystarczy spokojnie kabel 40 cm - dostęp do wtyczek bordnetz jest słaby i nie widać czerwonej blokady na korpusie modułu, którą trzeba przesunąć poza pstryczkiem na kostce, żeby wyjąć wtyczkę, bez wiedzy o tym niuansie człowiek może zwątpić w swoje zdolności - cena żeńskiej części wtyczki przetwornicy (16 PLN w ASO AUDI) jest niższa niż na alg z kosztami przesyłki, piny natomiast na alg są po 1 PLN vs. 13 w ASO /o ile dobrze pamiętam/; wtyczki na alg są ucinane, dolutowywanie kabli jakoś tak moim zdaniem nie koniecznie fajnie wygląda. Edytowane 11 Listopada 2017 przez PeterX Doszczegolowienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #29 Napisano 9 Stycznia 2018 (edytowane) W uzupełnieniu dla potomnych. Montaż zakończony, przetwornica działa aż miło. Zasilanie pod wolny bezpieczenik optymalnie jest wziąść z którejś ze zmostkowanych fabrycznie linii, zasilanych grubym kablem 2,5 mm dla prądożernych urządzeń. Jeśli auto nie jest na maksa dobawione bajerami, to pod gąszczem kabli w skrzynce bezpieczników znajdziesz na mostku wolny pin pęski 6,3 do pociągniecia prądu pod dedykowany bezpiecznik lub nawet wolne miejsce do bezpośredniego wpięcia konektora pod mostkiem . Żeby wpiąć konektor pod nowy bezpiecznik koniecznie trzeba choć trochę unieść kratkę zabezpieczająca na tyle skrzynki, co wymaga uprzednio wyjęcia wszystkich bezpieczników - kratka jest mega delikatna i b. łatwo ją ukruszyć. Wypinanie konektorów ze skrzynki przy pomocy wyimaków DYI /szpilek, druty/ to koszmar, lepiej od razu kupic na A najprostszy zestaw za 30 zeta. Edytowane 10 Stycznia 2018 przez PeterX Uszczegolowienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #30 Napisano 27 Października 2019 mam pytanie bo moja przetwornica nie chce ruszyć. Wszystko podłączyłem ale nie podaje napięcia , czy na kablu tym cienkim który idzie do bordnetz jest jakieś napięcie? bo na reszcie masa i ten drugi kabel z bezpiecznika jest ok bo mam 12 V, zastanawiam się czy na tym cienkim kablu tez jakies napiecie powinno być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #31 Napisano 27 Października 2019 Podłączyłeś 3 przewód pod sygnał alteratora do bordnetz? Przetwornica działa tylko na odpalonym silniku. Masz sprawną przetwornice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #32 Napisano 27 Października 2019 nie no jeden przewód pod sygnał alternatora, jeden masa i jeden pod bezpiecznik Czy sprawna... to własnie chce sprawdzić. Niby wszystko podłączone a nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #33 Napisano 28 Października 2019 Jak masz instalke dobrze zrobioną i podłączoną, to winna jest przetwornica. W bordnetz napewno nie pomyliłeś kostki? Wpiąłeś się w obsadzony przewód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #34 Napisano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Odgrzeję trochę, w B7 gdzie znaleźć pin od alternatora ? Tam bordenz ma wtyczki A B C. EDIT Wyszukałem, prawdopodobnie jest to wtyczka C, PIN 32. Edytowane 1 Stycznia 2020 przez zima18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #35 Napisano 23 Marca 2020 Schemat z podłączenia przetwornicy dla roku 2014. Jeżeli mamy układ start/stop to nie ciągnięmy przewodu z Bordnetza tylko z SC1, czyli przetwronica zaczyna nam działać po zapłonie, a nie w momencie odpalenia silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vsdmtp Zgłoś #36 Napisano 1 Maja 2020 A ma ktoś schemat do Tiguana. Walczę już 3 dzień namierzeniem sygnału dla przetwornicy. Szukałem złącza B163 jak w pasat -pojęcia nie mam jak to znaleźć. Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #37 Napisano 2 Maja 2020 18 godzin temu, Vsdmtp napisał: A ma ktoś schemat do Tiguana. Z którego roku ten tiguan? Z BCM czy bordnetzem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vsdmtp Zgłoś #38 Napisano 17 Maja 2020 Cześć, Przeoczyłem komentarz Mam Tiguan II 2016 (BCM). Temat ogarnięty - trzeba było wpiąć go w LIN. A dzisiaj kończę kamerę cofania nawet działa 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniootek Zgłoś #39 Napisano 27 Sierpnia 2020 Do czego używacie tego gniazda 230V? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach