Gość ciboq Zgłoś #41 Napisano 5 Sierpnia 2010 czy ma ktos moze zdjecie samego zamka ??? nie chodz mi o silownik itd tylko sam koniec czyli element ktory chwyta ten precik ... i zamyka odskoczyla mi tam sprezynka od elementu ktory blokuje ten zamek i nie moge jej znalezc ani nie wiem gdzie ona powinna byc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #42 Napisano 11 Sierpnia 2010 witam musze wykrecic silownik bo chyba sie zacioł ale zeby to zrobic to musze cale to urzadzenie wykrercic w tym poscie jest opis ale to ni jak ma sie do sedana jesli ktos wymontowywal silownik z sedana to prosze o jakies wskazowki sciagnalem tapicerke odkrecilem jakies 4 nakretki z kolanierzami na klucz 10mm i dalej nic caly ten mechanizm siem trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #43 Napisano 13 Sierpnia 2010 witam w moim przypadq silownik zatrzymal sie na otwieraniu i tak staną przykladalem do niego napiecie ale sie nie ruszyl,wiec cofnalem go na sile ,ale po zamknieciu auta znowu niechcial wrocic na swoje miejsce z tego wzg ze niemam pojecia jak silownik wymontowac poradzielm sobie w ten sposob...cofnąlem go i odlaczylem prad o silownika i spokoj bagaznik sie zamyka z kluczyka mi to wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serafin02 Zgłoś #44 Napisano 13 Sierpnia 2010 silownik mozna z powodzeniem zastapic zwyklym silownikiem centralnego zamka z allegro za 10 zl nowy http://moto.allegro.pl/item1172379815_silownik_zamka_centralnego_slave_promocja.html ja tak zrobilem dziala super jak oryginal. montaż w miejsce oryginalu pasuje!! 100% na jedna śrube. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #45 Napisano 14 Sierpnia 2010 ja tak zrobilem dziala super jak oryginal. montaż w miejsce oryginalu pasuje!! 100% na jedna śrube. wszystko ladnie pieknie ale jak wymontowac ten silownik:/?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serafin02 Zgłoś #46 Napisano 14 Sierpnia 2010 od tylu sa srubki - na toxa chyba juz nie pamietam. ciezki dostep. ogolnie naprawa (czyszczenie, smarowanie) chyba ze silniczek spalony jak w moim to tylko wymiana. lepiej nie robic sobie zbednej roboty i uwazac zeby ta tasma (sprezyna) w silowniku sie nie rozwinela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berr64 Zgłoś #47 Napisano 16 Sierpnia 2010 Ja od dłuższego czasu nie mogę poradzić sobie z otwieraniem klapy bagażnika z pilota i przycisku na dzwiach. Sprawdziłem wszystko co mogłem, siłownik, mikroprzełączniki, przewody, moduł i bezpieczniki. Dalej nie wiem dlaczego nie mogę otworzyć tej klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #48 Napisano 18 Sierpnia 2010 Witam u mnie problem jest taki,tylko jak wloze kluczyk do klay otworze ja i zamkne,ale np. jak zamykam drzwi centralka nie zamyka mi sie klapa.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #49 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam ten post jest o silowniku wiec takie mam pytanko ...jaka jest zasada dzialania silowniczka po przekreceniu kluczyka w lewo (otwieranie)ramie silowniczka sie wysuwa(umnie tak jest)a po przekreceniu kluczyka w prawo ???u mnie nic sie nie dzieje:/ i mam caly czas otwarta klape co moze byc zle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco78 Zgłoś #50 Napisano 19 Sierpnia 2010 Wracając do mojego problemu ( tylna klapa nie otwiera sie ani z pilota ani z przycisku w środku tylko ręcznie z kluczyka) byłem u elektryka. Okazało się że mam totalnie zalany moduł komfortu( niektóre kabelki już pusciły przez co nie miałem oswietlenia w środku przy otwieraniu drzwi oraz nie mrugały kierunki przy uzyciu centralnego zamka). W module po otwarciu było z pół szklanki wody, na kostkach była już pleśń. Elektryk wszystko oczyscił , polutował przewody, kierunki i oświetlenie zaczęły działać. Sprawdził też przewody idące od modułu do silownika i są OK. Ale niestety klapa dalej nie działa. I teraz pytanie : czy w takiej sytuacji to na 100% moduł komfortu do wymiany czy moze jakiś mikroprzelacznik? Siłownik jest chyba ok bo jak podpiąłem do niego 12V to zaskakiwał. Niech mi ktoś doradzi bo nie chcę się pchać w zbędne koszta kupując nowy moduł a z elektrykami różnie bywa. Jak sprawdzić samemu mikroprzelącznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hagenuken Zgłoś #51 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam. zakupiłem zamek do klapy tył, ale podczas demontarzu odkryłem, że naprawa zamka to kwestia drucika miedzianego, który rozwiązał cały problem. Jeśli ma ktoś problem z zamkiem tylnym do SEDANA 3BG to mam kompletny zakupiony 2 tyg temu zamek za malutkie pieniądze. Nie wiem czy jest duzy sens zabawy z regeneracją siłowników oraz naprawa zamka przy ich ogromnej liczbie na allegro. Moja sprawa to była błahostka,ale czasem nie warto tracic kilku godzin. Ceny wahaja się w przedziale od 25 zł.... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość globalmutant Zgłoś #52 Napisano 5 Kwietnia 2011 a ja skorzystam i sie podepne pod ten temat bo jestem swierzak mam paska z 2001 r wersje comfortline sedan kupilem go dzis wiec prosze sie nie dziwic jesli zadaje głupie pytanie ale mam taki problem swieci mi sie ta kontrolka otwarcie klapy bagaznika nawet jak jest zamknięty bagażnik czasami gasnie jak jej sie chce poprzedni wlasciciel twierdzi że zaczeło to saie dziac zimą jak mocno trzasnąl klapą i od tej pory jest problem bo dzisiaj jak jechalismy do domu okazalo sie ze mielismy klape otwartą na parkingu pod domem u goscia przez chwile nie moglismy go zamknać w normalny sposób tzn opuscilem klape tak jak sie normalnie zamyka i zamek sie nie zaryglowal dopiero po zamknieciu pilotem wszystkich zamków bagaznik sie zatrzasnął mam 2 pytania 1. czym moze byc spowodowane to ze sie swieci ta kontrolka chodzi mi o to czy jak wymienie cały mechanizm zamka to czy bedzie juz oki 2. czy w tej wersji wyposażenia tylną klape zamyka sie tylko poprzez centralny zamek czy klapa sie powinna zaryglowac w momencie opuszczenia klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #53 Napisano 4 Maja 2011 Witam, a mam pytanie, muszę kupić siłownik klapy bagażnika do mojego kombika, bo jak podaję mu napięcie 12V to nie wciąga tej tulei. Czy mogę zastąpić go siłownikiem klapki wlewu paliwa? Bo wyglądają identycznie, ale mogą różńic się parametrami. dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypoo Zgłoś #54 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) Kurcze może ktoś napisze krok po kroku jak wykręcić ten cały mechanizm? mam tak zapieczoną wkładkę że nie mogę jej przekręcić. No nareszcie. Żeby wyciągnąć ten mechanizm wystarczy odkręcić dwie nakrętki, odciągnąć zawleczkę wkładki płaskim śrubokrętem i ciągnąć do siebie cały mechanizm. wszystko wyszło razem z wkładką. 3 dni do tego dochodziłem. Teraz mogę się zabrać za te bebechy no teraz mogę spokojnie położyć się spać po nocce Edytowane 6 Maja 2011 przez cypoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #55 Napisano 16 Maja 2011 Właśnie walczę z moim spieprzonym zamkiem tylnek klapy w kombiaku, pomiar wykazał pełne zwarcie na wtyczce zasilania siłownika, poprzedni moduł komfortu był zalany, zmieniony na sprawny, jeśli ktoś wie niech mi potwierdzi kabel niebieski + zasilania a brązowy - zasilania ? i teraz tak: kabelek leci do kostki po prawej stronie bagażnika i potem gdzie ? do tych złącz przy nogach pasażera czy prosto do modułu komfortu ? Siłownik też chyba spieprzony, pomiar wykazuje 22kOhm, podanie napięcia na styki zero reakcji a chodzi ładnie leciutko nic nie haczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #56 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Nie mam zwarcia, po prostu moduł w stanie spoczynku przywiera styki, a pomiar robiłem przy podniesionej klapie wtedy siłownik nie dostaje napięcia, napięcie jest siłownik spalony a zębatka stopiona, więc do wymiany. No i wymieniłem, nie jest to jakaś straszna operacja jak nie jeden tu opisywał, może 40min z rozebraniem wszystkiego i kompletnym poskręcaniem siłownik taniej można kupić w ASO niż na Allegro, co za łosie tam kupują, mruczenie otwieranej tylnej klapy bezcenne Edytowane 19 Maja 2011 przez blur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavlo555 Zgłoś #57 Napisano 5 Listopada 2011 Witam Naprawiał ktoś może skutecznie klamkę w klapie bagażnika w kombi (2003 rok)? Problem jest taki, że po zamknięciu klapy nie mogę wcisnąć klamki...lalbo jest wciśnięta a nie chce odskoczyć... Czy w klamce są jakieś styki które mają związek z działaniem siłownika lub odwrotnie? Dodam że na centralny nie ma żadnej reakcji a kluczyka nie mogę przekręcić. Póki co zdjąłem tapicerkę od środka i pociągając za linkę da sie otworzyć... ale nie wiem co dalej... Maktoś pomysł od czego zacząć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
savoldelli Zgłoś #58 Napisano 18 Listopada 2011 Zacznij od kostek przy apteczce z prawej i przy gaśnicy po lewej sprawdź czy klamka daje zwarcie na kostce lewej a napięcie podane na kostkę prawą robi cos z siłownikiem. Ja mam taki problem u siebie że mikrostyk klamki podaje zwarcie także działa, napięcie podane na siłownik otwiera klapę jednak coś jest w komunikacji zwalone bo ani przyciskiem z przodu ani z pilota nie daje się otworzyć klapy - tylko kluczykiem. Może ktoś wie gdzie są jeszcze kostki jakieś z przodu czy od razu brać sie za bebechy pod fotelem w poszukiwaniu modułu komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
savoldelli Zgłoś #59 Napisano 6 Marca 2012 Przy okazji do wszystkich którzy muszą wymienić siłownik na nowy: ten od klapy paliwa różni się jedynie końcówką ciągnącą linkę, którą można łatwo przełożyć i innymi śrubami mocującymi, ale wszystko da radę zmontować bez niszczenia czegokolwiek. koszt siłownika nieporównywalnie niższy!!! - właśnie kupiłem używkę za 30zł, do tylnej klapy nie znalazłem nic z używek poniżej 100 więc chyba warto jak komuś się silniczek spalił albo zębatka wytarła w siłowniku (u mnie obie rzeczy na raz...) nie ma co sie frajerzyć jak działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #60 Napisano 16 Marca 2012 U mnie tez zamek sie zablokował w pozycji zamknietej wiec odkreciłem tapicerke klapy. Zamek odkreciłem i rozebrałem silniczek/sołownik - przesmarowałem go i złożyłem. Na sucho wszystko działało kilka razy, po złożeniu i zamontowaniu zadziałało raz i stop w pozycji umozliwiajacej otwieranie z klamki. Tylko teraz musle o co kaman z tym siłownikiem. Podejrzewam że za daleko sie wysuwa rygiel i zeskakuje poza gwint i sie blokuje - tylko jak zrobic zeby sie tak nie działo? Macie jakies pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach