Skocz do zawartości
koszu_sk

Wyciek z gónego króćca chłodnicy AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem jest tak jak w temacie, cieknie mi płyn, wymieniłem oring który jest na tym króćcu i nie pomogło, teraz pytanie czy ktoś kiedyś kupił oryginalny oring w to miejsce??? Albo ktoś zna jego wymiary?? Dodam że byłem w salonie vw w serwisie i powiedzieli mi że taki oring nie występuje sam, tylko z tą rurą gumową która idzie z głowicy na silnik, no rozje...o mi wszystkie tatuaże jak to usłyszałem, a rura parę stów kosztuje. Tam po prostu mają wszystkich za frajerów którzy będą łożyć kasę na stół za byle co...

Edytowane przez rainman777
Ortografia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w sklepach z czesciami do ciagnikow oraz zwyklych sklepach z czesciami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamienniki w sklepach są już łatwo dostępne i kosztują śmieszne pieniądze.Radzę spr.Myślę o króćcu z oringiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam króciec z firmy topran + dokup uszczelke pod czujnik temperatury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam króciec z firmy topran + dokup uszczelke pod czujnik temperatury

Reguł nie ma,w ubiegłym roku padł mi akurat Topran,na szczęście koszt śmieszny,zatem oby tylko takie problemy były

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe chodzi mi o króciec na głowicy, chodzi mi o oring, który uszczelnia końcówkę rury gumowej którą się nakłada na króciec z chłodnicy, tam mi leci, zmieniłem oring na taki sam i dalej leci, dlatego chciałbym poznać wymiary, tego który ma tam być , to nie może być zwykły oring dobrany na oko, tylko odporny na temperatry silikonowy, bo zwykły za 3 miechy stwardnieje i dalej się będzie lało, a właśnie na oko dobrałem i nie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik: AJM, ATJ http://files.tinypic.pl/i/00218/madp8oo8x4vl.png (brak części zamiennej)

W moim AFN również mam oringi.:P

 

silnik: AFN, AVG, AHH, AHU http://files.tinypic.pl/i/00218/oubc5dpyxqsf.png (opaska 30-45)

Spróbuj może opaska podejdzie:D

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i to jest dokładnie to o co mi chodzi, nr5 na pierwszym rysunku, z opaską chyba nie wyjdzie bo ta rura gumowa jest zgrzana z plastikową nasadką którą się nakłada na kruciec i zabezpiecza spinką... chyba żeby obciąć nakładkę i wtedy guma powinna najść na króciec ale muszę się temu dokładnie przyjrzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmieniłem oring na taki sam i dalej leci, dlatego chciałbym poznać wymiary, tego który ma tam być , to nie może być zwykły oring dobrany na oko, tylko odporny na temperatry silikonowy,

 

Spróbuj założyć 2 sztuki. Oringi odporne są na oleje a także na działanie wysokich temperatur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Da rady założyć 2, tam jes rowek na oring, jeden wejdzie a drugi wypadnie, ale znalazłem rozwiązanie metodą prób i błędów, wsadziłem oring 32X4 i wreszcie przestało dolałęm płynu i śmigam bez stresu!! Jakby ktos miał problem z tym przypadkiem to oring 32x4 tylko nie najtańszy bo jest za twardy, musi byc silikonowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam pewien problem z króćcem tym który łączy się z głowicą i do którego zamontowany jest czujnik temperatury,sprawa wygląda tak że mój stary jest do wymiany , nabyłem nowy w aso i chcę go wymienić ale trochę poczytałem w necie i dużo osób pisze że w leciwych autach często na głowicy pojawiają się wżery i część ludzi dodatkowo stosuje silikon lub ten uszczelniacz do misek olejowych i teraz pytanie czy stosować takie dodatkowe zabezpieczenie? czy sam oryginalny króciec z aso wraz z oringiem załatwi sprawę?czekam na wasze sugestie,

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są wżery to oring tego nie uszczelni.

 

Płytkie wżery można zeszlifować papierem ściernym, choć dostęp jest fatalny.

 

Ja bym wyszlifował ile się da, a potem posmarował oring silikonem Reinz lub Goetze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są wżery tego nie wiem,ale pewnie są dlatego wolę się zabezpieczyć przed montażem w to co trzeba,mam taki uszczelniacz reinz do misek olejowych,czy on da radę,czy mogę go zastosować czy kupić silikon np ten czerwony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy są wżery tego nie wiem,ale pewnie są dlatego wolę się zabezpieczyć przed montażem w to co trzeba,mam taki uszczelniacz reinz do misek olejowych,czy on da radę,czy mogę go zastosować czy kupić silikon np ten czerwony?

 

Może być czerwony silikon, ważne aby był wysokotemperaturowy. Ja z wżerami się nigdy nie spotkałem, nawet moje 22 letnie B3 nie ma wżerów na głowicy. A silikon można zawsze dać, napewno nie zaszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też myślę że nie zaszkodzi,ale tak jak pisałem mam taki Reinza do misek olejowych na wysokie temperatury czy mogę go użyć zamiast czerwonego silikonu?mam jeszcze jedno pytanko zna ktoś numer kat węża elastycznego który idzie między tym króćcem z czujnikiem temp a tym dolnym króćcem jest to taki wąż ok 20 cm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten silikon Reinza jest niezły i nadaje się do uszczelnienia tego połączenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to elegancko,myślałem że ten do misek olejowych ma zastosowanie tylko przy miskach,ale jak mówisz że da rade to jutro działam z tematem,dzięki za cenne informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zapeszac, ale wyglada na to u mnie pomoglo wyciagniecie i przeczyszczenie drobnego syfu i narazie nie cieknie. Zaczelo po wymianie rozrzadu jak zostalo wszys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie zakładam nowego tematu tylko piszę tutaj.Pytanko brzmi za 100pkt.Jaki wymiar nosi oring w tym króćcu , ten króciec jest z tyłu silnika , wchodzi w niego metalowa rurka i wąż z cieczą .Auto to Passat B5 AFN rok 1999

 

zdjecie podgladowe . https://allegro.pl/oferta/nowy-oryginal-krociec-wody-vw-audi-seat-1k0122291h-10249600286?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe+-+Układ+chłodzenia+silnika&gclid=EAIaIQobChMIiKPawOey8gIVZoODBx0PIwlDEAkYASABEgIrkvD_BwE

Edytowane przez szczupak28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności