Navi16 Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2012 Koledzy, Pare tygodnii temu wymjenilem comfortline atrape na highline. Sensory ktore sie tam znajduja przelozylem w do nowej atrapy ale jest jeden problem. Przy najmniejszym deszczu albo wilgotnej pogodzie od razu reaguja. Jak je wytre do sucha jest w porzadku. W nowej atrapie sa bardzo w wrazliwe co nie bylo w tej starej. Nie mam pojecia czemu sie tak dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2012 podczas przekładania nie zapomniałeś o uszczelkach PDC każdy czujni-czek ma gumową uszczeleczkę pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navi16 Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2012 uszczelki tez przelorzylem ale uchwyt na sensor przykleilem stronna tasma /1mm gruba/ moze ona jest za gruba ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/26314-Czujniki-parkowania?p=1758109&viewfull=1#post1758109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navi16 Zgłoś #5 Napisano 6 Grudnia 2012 dzieki Piotrek bede probowal !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #6 Napisano 6 Grudnia 2012 To ja spytam nieco z innej beczki. Jak sprawdzić VCDSem, który czujnik mi nawala często powodując "karetkę"? Według VASa czujniki nie wykazują błędów, ale VASem nie jestem w stanie sprawdzić poszczególnych czujników, tylko cały system. A VCDSem podobno się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navi16 Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2012 76 park assist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #8 Napisano 7 Grudnia 2012 Ok, dzięki. W sobotę pewnie obadam sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #9 Napisano 7 Grudnia 2012 o ile dobrze pamiętam w grupie 76 wybierasz adaptację i tam już możesz wybrać poszczególny czujnik i odczytać jego aktualne wskazania. ja posiłkowałem się płytą styropianu do symulacji przeszkody, ale druga osoba będzie wygodniejsza - mniej biegania. zresztą, po odczycie i tak widać ile pokazują, i ten co pokazuje najmniej, jak nic przed nim nie stoi jest na 99% uwalony. tak było w moim przypadku. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #10 Napisano 8 Grudnia 2012 w blokach pomiarowych widać co ile i jak. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2012 No i bydlę mi zrobiło na złość. Już byłem przygotowany do wjazdu na halę, uzbroiłem się w naładowanego lapka z zainstalowanym VCDSem, czas sobie zarezerwowałem... A czujniki nagle zaczęły działać jak nigdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #12 Napisano 12 Grudnia 2017 Założyłem nowe chromowane valeo w grill i jak popada to i tak czasem świrują. Czy macie pomysł na poprawę ich działania ? adaptacja czy coś ? A może idzie tylko te dwa wyłączyć, a reszta będzie działać ? Nie grzebałem jeszcze vcds'em w bloku 76... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2017 To jest awaria rodzaju - TTTM. Woda podchodzi pod "chrom" i czujnik głupieje. Ja zastanawiałem się, czy nie lepiej byłoby kupić czujniki pod lakierowanie, pomalować je na jakiś ładny srebrny kolor, dać do polerowania i założyć. Może byłoby to trwalsze niż ten chrom. Gdzieś jeszcze czytałem, że czasami pomaga poprawienie uszczelnienia pomiędzy zderzakiem, a czujnikiem tak aby tam się nie dostawała wilgoć ale ja się w to nie bawiłem u siebie, bo nie ma reguły kiedy się to dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2017 Te uszczelnienia założyłem nowe. Razem z czujkami były 3 kolory do wyboru. Czy idzie wyłączyć te sensory ? bo jak odepnę to wywali błąd i zapewne odepnie cały system. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2017 U mnie było to samo. Po umyciu albo pod deszczu czujnik świrował aż w końcu padł. Muszę w końcu go wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2017 no właśnie moje też tak miały, więc kupiłem nowe Valeo po 175pln/szt, a nie jakieś germany po 70pln i też głupieją czasem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2017 2 godziny temu, maniujr napisał: Te uszczelnienia założyłem nowe. Razem z czujkami były 3 kolory do wyboru. Czy idzie wyłączyć te sensory ? bo jak odepnę to wywali błąd i zapewne odepnie cały system. Wyłączyć pojedynczych się nie da. Możesz spróbować zmienić kodowanie na wersję z tylko tylnymi czujnikami, ale czy to zadziała nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2017 no właśnie... i pewnie też mi zdechnie od razu park assist... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2017 Przy jednym uszkodzonym/szalejącym też nie będzie działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2017 1 godzinę temu, radekrp90 napisał: Wyłączyć pojedynczych się nie da. Możesz spróbować zmienić kodowanie na wersję z tylko tylnymi czujnikami, ale czy to zadziała nie wiem. Nie zadziła, musiałby zmienić sterownik na 4k czyli obsługujacy sam tył i pozmieniać kilka kableków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach